Ben nog niet zo lang gestopt met voetbal, wat een k*tsport is het ookquote:
Hij stond eerst in ONZ, smegmanus heeft dit topic inmiddels al zo'n 5x verplaatst of zoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:50 schreef Tyron het volgende:
jullie kunnen allemaal de tering krijgen
beetje vbl vervuilen met jullie aids
ja lekker met je vingertje naar andere mensen wijzenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hij stond eerst in ONZ, smegmanus heeft dit topic inmiddels al zo'n 5x verplaatst of zo
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja lekker met je vingertje naar andere mensen wijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic past hier niet, verklaar maar waarom er nog geen slotje op zotquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja lekker met je vingertje naar andere mensen wijzen
uh, niet helemaal wat ik bedoelde maar vooruitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het rood van zijn Ajax shirt past goed bij zijn lippen
Dat topic zal straks al vol zitten... Bovendien weet ik niet waar 't over gaatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh, niet helemaal wat ik bedoelde maar vooruit
wij zijn vanaf nu beste vrienden
ik stel voor dat je actief mee gaat posten in deze sc: VBL / [VBL Slowchat] #3345 Wat een kutweer (herziende versie)
over niksquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat topic zal straks al vol zitten... Bovendien weet ik niet waar 't over gaat
Tig keer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef SadPanda het volgende:
Hoe vaak is dit topic al wel niet verplaatst.
Het keldertjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:55 schreef Godshand het volgende:
Topic vol liefde! Wat wordt de volgende Kick?
Hele topic doorgelezen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:55 schreef Godshand het volgende:
Topic vol liefde! Wat wordt de volgende Kick?
yupquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |