Ik maar een jaar ouder, so what?quote:
En dit natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:36 schreef Flitskikker het volgende:
Je telefoon niet meenemen en geen spelletjes doen tijdens het schijten
15 zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik maar een jaar ouder, so what?
Sowieso is TS een FOK!-ker, en zijn ''vrienden'' waarschijnlijk ook. Dus wat verwacht je.
ahneequote:Op donderdag 8 mei 2014 18:36 schreef spambot31 het volgende:
Gaat toch zeker wel een tientje kosten gok ik.
Als je 14 bent vind je het echt supergrappig om de sexlijn te bellen, daarna vind je het alleen maar kinderachtig. Maar goed, dat besef komt wel als je ouder word.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik maar een jaar ouder, so what?
Sowieso is TS een FOK!-ker, en zijn ''vrienden'' waarschijnlijk ook. Dus wat verwacht je.
Sekslijn, 14 zijn... vakjes vullenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:38 schreef .sfinx het volgende:
TS moet straks 40 uur vakkenvullen om zijn rekening te betalen
Natuurlijk. Krijg je dan straf?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:39 schreef meneerappelpeer het volgende:
[..]
kan me ma t zien aan de telefoonrekening?
Als ze die aandachtig bestudeerd wel, maar dat zal ze alleen doen als 'ie echt een stuk hoger uitvalt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:39 schreef meneerappelpeer het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:39 schreef meneerappelpeer het volgende:
[..]
Nee dan staat er waarschijnlijk een 0900-nummer en dan zoekt ze natuurlijk op wat dat is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:40 schreef meneerappelpeer het volgende:
[..]
nee word gewoon heel erg raar,wat staat er dan precies,sekslijn gebelt ofzo?
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:40 schreef meneerappelpeer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon het nummer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:40 schreef meneerappelpeer het volgende:
[..]
alleen t nummer,kan ik dan zeggen dat ik gewoon klasgenoot belde?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gewoon het nummer.
Spelletjes tijdens het schijten? Spijkerpoepen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:36 schreef Flitskikker het volgende:
Je telefoon niet meenemen en geen spelletjes doen tijdens het schijten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |