Dat is zeker waar! Als jij in je goedwillendheid iets doet wat niet zo handig is, dan kun je daar wel de gevolgen van ervaren. Verder, tja ZHKH is common sense, maar is wel gebaseerd op verwondingen in een defensie context.Bijvoorbeeld: niet de oude dame met rollator die voor de supermarkt is gevallen en daarna is gaan hyperventileren ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:08 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Je bent sowieso verplicht iets te doen, zelfs als burger. Er zal echter ten aller tijde eerste naar de geüniformeerden worden gekeken. En het meeste van ZHKH is toch common sense. Veel kan je vaak toch niet meer kapotter maken dan het al is. Tenzij je random tourniquets om ledematen gaat zetten bij een schaafwondje.
Vraag me inderdaad ook af hoe ze daar in Arnhem mee om zouden gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Als jij in je goedwillendheid iets doet wat niet zo handig is, dan kun je daar wel de gevolgen van ervaren. Verder, tja ZHKH is common sense, maar is wel gebaseerd op verwondingen in een defensie context.
Zou niet weten wat ik zou moeten doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Als jij in je goedwillendheid iets doet wat niet zo handig is, dan kun je daar wel de gevolgen van ervaren. Verder, tja ZHKH is common sense, maar is wel gebaseerd op verwondingen in een defensie context.Bijvoorbeeld: niet de oude dame met rollator die voor de supermarkt is gevallen en daarna is gaan hyperventileren ofzo
ambulance bellenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik zou moeten doen, ja harde waardes checken, en dan?
Goed bezig, succesquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:14 schreef replay11nl het volgende:
Vanochtend voorlichting bijgewoond voor Wachtmeester Opsporingsambtenaar, vanmiddag officieel gesolliciteerd
Moest een keer hyperventileren als ZHKH casus, 5 minuten lang verdomme, ging bijna echt hyperventilerenquote:
Heb twee keer voor het echie gehyperventileerd. Word je niet blij van. Longen brandde als een malle daarna.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Moest een keer hyperventileren als ZHKH casus, 5 minuten lang verdomme, ging bijna echt hyperventileren
Paniekaanval is ook niet zo chillquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Heb twee keer voor het echie gehyperventileerd. Word je niet blij van. Longen brandde als een malle daarna.
Omdat deze ook zijn ingezet ten tijde Dutchbat1,2 en 3quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:10 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Jij kaperten sinds wanneer hou jij van mariniersbakken?
Ik niet wisten. Dacht allen YPRts en Patria's.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat deze ook zijn ingezet ten tijde Dutchbat1,2 en 3
Patria's?quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:20 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ik niet wisten. Dacht allen YPRts en Patria's.
Ik zie het ja, werden pas in 98/99 ingevoerd. YP408 dan? Meen dat ik toch wel eens foto's langs heb zien komen van Dutchbatters in APC's.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Patria's?
Die hadden we toen nog niet eens.
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:25 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ik zie het ja, werden pas in 98/99 ingevoerd. YP408 dan? Meen dat ik toch wel eens foto's langs heb zien komen van Dutchbatters in APC's.
Heb je wel je middelvinger opgestoken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ben nu al meerdere keren op de snelweg KL paxen tegengekomen in hun burgerbakkie, met vol GVT achter het stuur met baret opwat is dit?
nee blauw blauw aangezet en volgen aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je wel je middelvinger opgestoken?
http://www.geenstijl.nl/m(...)uisblijver_en_m.htmlquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Overigens...als die Yilmaz mijn nafaz is.. dan was dat echt wel een aardige vent.
Zat niets kwaads in..
Wat is dit dan? Inauguratie of zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |