Netjes, is het nog een beetje een handzaam formaat?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:09 schreef Michielos het volgende:
hier AnTuTu benchmark test van mijn Xiaomi mi3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zegt natuurlijk niet veel, maar toch nice
ja past gewoon in mijn broekzak, ben er zeer tevreden mee. Vind MIUI ook echt super overigensquote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Netjes, is het nog een beetje een handzaam formaat?
niiiicequote:Op zondag 11 mei 2014 17:14 schreef rene90 het volgende:
Oke mooi![]()
Ik ben zelf nog wel blij met mijn 3gt, vooral de batterij vind ik echt de grote plus. Ik zit nu 4 dagen en 10 uur op een accu, en heb nog 4% over inmiddels. Eigenlijk altijd wel wifi behalve 's nachts.
Ook wel een stukkie beter dan de Doogee natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
De kans is niet echt in percentages uit te drukken, soms heb je mazzel soms niet. Houdt er gewoon rekening mee en dan kan het alleen maar meevallen. En hij is wel een stuk beter dan de doogee ja.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:40 schreef Dasjonny het volgende:
Nog even wat specs:hoeveel kost het?SPOILER: specs Xiaomi Redmi 1sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They can't stay livin' on a government's dime!
Nice, blijft nog steeds jammer dat er geen MTK met 4G uit isquote:Op maandag 12 mei 2014 10:17 schreef rene90 het volgende:
Jiayu g4s besteld bij ali, 190.99 dollar en met singapore post gaan ze hem verzenden. Hij zou ook in stock zijn dus daar wachten we maar even op.
Ja klopt, alleen ze hebben er 5 en de kans dat je er één op de kop zal tikken is niet heel groot. Daarnaast is hij ook niet in stock vertelde ze me op de chatquote:Op maandag 12 mei 2014 10:27 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=Thursday
Bij pandawill is hij donderdag in de aanbieding
RobertNL Gaat dat volgens:quote:Op maandag 12 mei 2014 10:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nice, blijft nog steeds jammer dat er geen MTK met 4G uit is.
Overigens een kleine update over de Doogee van DHgate:
- 23-04 besteld
- 29-04 ''verzonden''
- 03-05 Vraag over shipping, antwoord: andere tracking volgt
- 06-05 Nieuwe juiste tracking ingevoerd (status: Information Received)
- 12-05 Huidige status: Information Received
Nog steeds niet onderweg dus, gezien de feedback van de seller lijkt mij het geen oplichter maar erg lang duurt het ondertussen wel.
Nu kwam ik er gisteren achter dat de seller mee doet aan de Dispatch pledge. Dus gisteren maar even een claim ingediend.
Inderdaad een erg mooi prijsje voor NL begrippen. En hij ziet er ook nog kek uit. Als ik de prijzen elders bekijk, vraag ik me overigens af of ze niet een 1 vergeten zijn ervoor te zetten.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:42 schreef Joosie200 het volgende:
Bij hollandsnieuwe bieden ze nu de Huawei G6 aan voor ¤72 ipv ¤186. 4,5 inch qhd resolutie, quadcore 1,2Ghz, 2000mAh accu met Android 4.3 en 5 megapixels frontcamera. Toch leuke prijs en dat in NederlandSchijnt geen Mediatek SoC te hebben want ik lees nergens dat ie dualsim functie aan boord heeft.
Nee, alleen als je kiest voor betalen per maand zit je er aan vast voor een jaar. Als je in 1 keer betaalt ben je nergens aan verbondenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Inderdaad een erg mooi prijsje voor NL begrippen. En hij ziet er ook nog kek uit. Als ik de prijzen elders bekijk, vraag ik me overigens af of ze niet een 1 vergeten zijn ervoor te zetten.(ah wacht.. je zit wel vast aan een abo voor minstens een jaar zo te zien)
Qualcomm® MSM 8X12 Quad Core 1.2GHz btw.
Zeker weten? Ik kom als ik 'm kies niet verder zonder een abo te kiezen.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, alleen als je kiest voor betalen per maand zit je er aan vast voor een jaar. Als je in 1 keer betaalt ben je nergens aan verbonden![]()
Als het toestel na een fabrieksreset (en vóór het opnieuw installeren van je apps) nog steeds een slechte batterijduur heeft, waarschijnlijk wel. Anders kan het zijn dat je een app met teveel wakelocks hebt.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nu is mijn vraag: Zou het kopen van een nieuwe batterij voor de G3 dit probleem moeten oplossen, of ligt het probleem waarschijnlijk bij iets anders dan de batterij zelf (software o.i.d).
Hmm, kan je dan niet willekeurig welk abonnement kiezen en binnen de zeven dagen bedenktijd het abonnement annuleren? Ik ben zelf al HN klant dus kan onbeperkt bestellen als ik wil. Kwestie van inloggen en bestellen maar.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik kom als ik 'm kies niet verder zonder een abo te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |