quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb een nieuw achterneefje.
F.ez
Als ik een kaartje stuur met een hoedje, is dat dan gemeen
Duuc Held heet ie, tweede naam is een bietje jammer haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio duuc zoontje van een dj bij 538.
ik vind het echt een leuke naam.
Heet jij Bøebløh?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Roomsnoes het volgende:
(Mijn Noorse naam klinkt echt heel, heel stom in NL. Als het geluid dat een koe maakt zo'n beetje, gemengt met bluh. Charming, dus)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Roomsnoes het volgende:
(Mijn Noorse naam klinkt echt heel, heel stom in NL. Als het geluid dat een koe maakt zo'n beetje, gemengt met bluh. Charming, dus)
En de naam van je man dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat is de naam van mijn man, en na ons trouwen dus ook van mij. Hij heet dus Nilsson en ik Bakker Nilsson.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:26 schreef Roomsnoes het volgende:
Spees, ken je mij?! Haha. Mijn naam zit seriøs verborgen in wat je nu typt hahaha
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:29 schreef L-E het volgende:
Oh sorry, dat schreef je al ja. Ik zou gaan voor het koeiengeluid hoor. Dat is juist hartstikke Nederlands!
Dan zou ik haar jouw achternaam ook meegeven. Omdat het er dus toch nooit 3 worden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Dan neem je alleen de familienaam mee ja.
(Ze zijn hier ook nogal van de dubbele voornamen. Dus een Thea Sophie Nilsson Larsson is geen uitzondering dus. Ik vind dat too much.)
De Noorse mr Bublé is jou man?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |