Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Nederland niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
België is over het algemeen best wel smerig hoor, niet alleen Brussel.
Daar kan je wat aan doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was wel kut, heel Brussel is Frans, iets wat ik niet spreek of versta._!
Nou ja, hier ligt over het algemeen een stuk minder vuil op straat heb ik gemerkt.quote:
Ja, maar daar is het nu te laat voor. Ik dacht dat ze in Brussel ook wel Nederlands konden.quote:[..]
Daar kan je wat aan doen.
Alles daar is een beetje meer pauper dan hier, alles.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:51 schreef OllieWilliams het volgende:
De stations in Belgie zijn wel echt een stuk crappier dan hier trouwens
Misschien maar in Nederland wordt het ook met het jaar erger. In Eindhoven toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, hier ligt over het algemeen een stuk minder vuil op straat heb ik gemerkt.
Enkel de Vlamingen en Nederlanders die daar wonen, slechts een zeer kleine minderheid van de Walen spreekt Nederlands. Zelfs in Leuven vragen ze doodleuk in het Frans de weg, als je dan antwoord in het Nederlands of je aangeeft dat je geen Frans spreekt worden ze kwaad.quote:Ja, maar daar is het nu te laat voor. Ik dacht dat ze in Brussel ook wel Nederlands konden.
Behalve het bier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles daar is een beetje meer pauper dan hier, alles.
Liggen daar de oude bankstellen en het huisvuil ook minstens drie dagen op straat in een drukke winkelstraat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien maar in Nederland wordt het ook met het jaar erger. In Eindhoven toch.
Vind het echt apart. Dacht altijd dat Nederlands en Frans verplichte vakken waren op Belgische scholen. Nu snap ik wel waarom beide groepen elkaar niet mogen, ze kunnen elkaar niet eens verstaan.quote:[..]
Enkel de Vlamingen en Nederlanders die daar wonen, slechts een zeer kleine minderheid van de Walen spreekt Nederlands. Zelfs in Leuven vragen ze doodleuk in het Frans de weg, als je dan antwoord in het Nederlands of je aangeeft dat je geen Frans spreekt worden ze kwaad.
Het bier.quote:
Dat moet ik toegeven ja. Ga liever naar Antwerpen dan naar Amsterdam.quote:Maar eerlijk, er zijn weinig steden in Nederland zo leuk als Brugge, Gent of Antwerpen
Lolquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat moet ik toegeven ja. Ga liever naar Antwerpen dan naar Amsterdam.
Nee, wel vele miljoenen peuken (dank je wel, rokers), blikjes, flesjes, plastic bakjes, gedumpte zakken etc.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liggen daar de oude bankstellen en het huisvuil ook minstens drie dagen op straat in een drukke winkelstraat?
De Vlamingen krijgen doorgaans minstens 8 jaar lang Frans (als je het dan nog niet kan...), de Walen krijgen hooguit 4 jaar Nederlands en dat is dan ook nog enkel als ze kiezen voor Nederlands in plaats van voor Engels. Dit geeft de Vlamingen dan ook een competitief voordeel bij sollicitaties.quote:Vind het echt apart. Dacht altijd dat Nederlands en Frans verplichte vakken waren op Belgische scholen. Nu snap ik wel waarom beide groepen elkaar niet mogen, ze kunnen elkaar niet eens verstaan.
Amsterdam en Utrecht halen het wel vind ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Behalve het bier.
Maar eerlijk, er zijn weinig steden in Nederland zo leuk als Brugge, Gent of Antwerpen
Utrecht ken ik niet goed genoeg, maar zou kunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Amsterdam en Utrecht halen het wel vind ik.
Rotterdam is ook leuker dan steden uit belgie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Utrecht ken ik niet goed genoeg, maar zou kunnen.
Nooitquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:14 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Rotterdam is ook leuker dan steden uit belgie.
Ik kom daar dus echt niet graag, Rotterdamquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:14 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Rotterdam is ook leuker dan steden uit belgie.
quote:
Rotterdam haters.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom daar dus echt niet graag, Rotterdam
Faculteiten die computerzalen van andere faculteiten gebruikenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:15 schreef Rezania het volgende:
Faculteiten die hun computerzalen ALT, SHIFT en CTRL noemen.![]()
IO
Computerzalenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:15 schreef Rezania het volgende:
Faculteiten die hun computerzalen ALT, SHIFT en CTRL noemen.![]()
IO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |