SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Dat is maar een nickname.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
Die gast heeft gewoon een naam, Maver24!!!!
lol, ja hoe weet jij dat nou weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef esox83 het volgende:
[..]
Weet wel dat jij vroeger bij Jos Brink in de straat woonde
Ik denk Kroos.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wil degene die Mavers echte naam weet dan nu opstaan?
Zal wel iets zijn als MAarten VERstraaten ofzoquote:
Ja, maar vooral Konko speelde bij jou echt fucking goed, kwam er echt niet doorheenquote:
MArk VERstraaten danquote:
GG, had wel moeite met Cavani. Domme pingel ook die ik nog weggaf, maar Cech zat er goed bijquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Tim, kwam er echt niet doorheen. Maatje te groot
Konko is een halfgod jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar vooral Konko speelde bij jou echt fucking goed, kwam er echt niet doorheenWil het nog wel een keer proberen
?
Het domme was, dat ik wist dat toen ik ging wisselen van nemer jij die verre hoek zou pakken. Maja ach, krijg even een DNF erbij omdat hij disconnecte na de wedstrijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GG, had wel moeite met Cavani. Domme pingel ook die ik nog weggaf, maar Cech zat er goed bij
Het liep ook wel erg lekker bij mij. Had 87% pass accuracy zelfs
Kom je nu wel in de web app kut vent.quote:
Vaag. Gisteren tegen Thad disconnecte hij steeds ons allebei als iemand een wissel deedquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het domme was, dat ik wist dat toen ik ging wisselen van nemer jij die verre hoek zou pakken. Maja ach, krijg even een DNF erbij omdat hij disconnecte na de wedstrijd
Mark Veraquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neu dat niet. ik heb 2 voornamenik heet Mark en nog een naam en dan me achternaam
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neu dat niet. ik heb 2 voornamenik heet Mark en nog een naam en dan me achternaam
Mark Veronique me Achternaamquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom heb jij die trainer erbij? Je chem is toch gewoon goed?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag. Gisteren tegen Thad disconnecte hij steeds ons allebei als iemand een wissel deed
Ik heb wat spelers uit positie staan en had wat nieuwe TOTS spelers die op 9 chem ipv 10 stonden zonder loyaly.. ik had die coach daarom nodig, maar boeit nu idd niet meer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heb jij die trainer erbij? Je chem is toch gewoon goed?
Mijn passing was echt kut die eerste helft zeg..echt alles ging fout. Cavani is echt bizar sterk trouwens zeg, holy shit die 3-3quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Feli tim, wat een kut goal die 4-3 in de laatste minuut![]()
Pogba is idd echt te goed
Het klinkt miss raar, maar de eerste wedstrijd speelde lekkerder dan de 2de. Mijn passing was zo vercrackt in deze wedstrijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb wat spelers uit positie staan en had wat nieuwe TOTS spelers die op 9 chem ipv 10 stonden zonder loyaly.. ik had die coach daarom nodig, maar boeit nu idd niet meer.
GG, flinke verbetering. Jij was echt dodelijk voorin terwijl Sirigu echt bijna alles pakte.
Pogbaas weer geniaal goed
Ja Cavani is echt super goed, heeft alles. Snelheid, kracht, goed schot goede dribbel en goed koppenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn passing was echt kut die eerste helft zeg..echt alles ging fout. Cavani is echt bizar sterk trouwens zeg, holy shit die 3-3
Prima. even team makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn passing was echt kut die eerste helft zeg..echt alles ging fout. Cavani is echt bizar sterk trouwens zeg, holy shit die 3-3
Het is wel leuk spelen tegen jou in ieder geval. Gewoon lekker aanvallend en veel tackles. Wel leuker dan het lange afwachten en begeleiden wat veel spelers doen. Ikzelf doe dat ook veel meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het klinkt miss raar, maar de eerste wedstrijd speelde lekkerder dan de 2de. Mijn passing was zo vercrackt in deze wedstrijd
quote:
Ja dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is wel leuk spelen tegen jou in ieder geval. Gewoon lekker aanvallend en veel tackles. Wel leuker dan het lange afwachten en begeleiden wat veel spelers doen. Ikzelf doe dat ook veel meer
Primaquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vakerIk vind er niks aan om verdedigend te spelen, speel het vooral voor mijn plezier. En ben ook beter in volle bak aanvallen dan wachten want ik maak toch wel een foutje
Binnekort een rematch ?:D
Booo. Heb 'm 25 wedstrijden gebruikt, gast was echt verschrikkelijk traag en een bizar slechte aanname en dribbel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Cavani is echt super goed, heeft alles. Snelheid, kracht, goed schot goede dribbel en goed koppen
ik was net ingelogd op de xbox one, ben nu ingelogd op de xbox360quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom er niet op via de console
Wat zijn jouw teams nu? Ben benieuwdquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur is MOTM Sneijder op de playstation? xbox is hij 180k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |