SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Dat is maar een nickname.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef Kamikazie het volgende:
Die gast heeft gewoon een naam, Maver24!!!!
lol, ja hoe weet jij dat nou weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef esox83 het volgende:
[..]
Weet wel dat jij vroeger bij Jos Brink in de straat woonde
Ik denk Kroos.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wil degene die Mavers echte naam weet dan nu opstaan?
Zal wel iets zijn als MAarten VERstraaten ofzoquote:
Ja, maar vooral Konko speelde bij jou echt fucking goed, kwam er echt niet doorheenquote:
MArk VERstraaten danquote:
GG, had wel moeite met Cavani. Domme pingel ook die ik nog weggaf, maar Cech zat er goed bijquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Tim, kwam er echt niet doorheen. Maatje te groot
Konko is een halfgod jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar vooral Konko speelde bij jou echt fucking goed, kwam er echt niet doorheenWil het nog wel een keer proberen
?
Het domme was, dat ik wist dat toen ik ging wisselen van nemer jij die verre hoek zou pakken. Maja ach, krijg even een DNF erbij omdat hij disconnecte na de wedstrijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GG, had wel moeite met Cavani. Domme pingel ook die ik nog weggaf, maar Cech zat er goed bij
Het liep ook wel erg lekker bij mij. Had 87% pass accuracy zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |