SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vooruit 4 wedstrijden dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten we het niet slechter maken dan het is. 4 leuke wedstrijden uiteraard.
Met zijn godengoal tegen Deto Twenterand.
Maar dat is toch veel te weinig, ik vind niet dat je dan van een nuttige speler kan spreken en al helemaal niet als deze ook nog 1 miljoen + verdiend![]()
Nee ik ben het helemaal met je eens. Bojan heeft echt schandalig weinig gebracht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit 4 wedstrijden dan.
Maar dat is toch veel te weinig, ik vind niet dat je dan van een nuttige speler kan spreken en al helemaal niet als deze ook nog 1 miljoen + verdiend
Maar of het met types als Milik veel beter wordt? Vrees dat Ajax de komende jaren een spitsenkerkhof wordt en dat 'leuke' jonge spitsen liever niet komen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik ben het helemaal met je eens. Bojan heeft echt schandalig weinig gebracht.
Maar of het met types als Milik veel beter wordt? Vrees dat Ajax de komende jaren een spitsenkerkhof wordt en dat 'leuke' jonge spitsen liever niet komen.![]()
![]()
Ik hoop zo dat hij goed genoeg (en dus oud genoeg) is.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik vind de verdediging ook allesbehalve goed hoor. Mocht Moisander vertrekken heb je echt een behoorlijk probleem daar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Catch22- het volgende:
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioen![]()
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik vind de verdediging ook allesbehalve goed hoor. Mocht Moisander vertrekken heb je echt een behoorlijk probleem daar.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Veltmanquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).![]()
![]()
Vind je?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Catch22- het volgende:
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioen
Naar mijn gevoel gaat het al helemaal mis achterin. Totaal geen tempo wordt er gemaakt. Het is daarnaast niet zo dat de spitsen opgelegde kansen hebben gemist. Vaak zijn er helemaal geen uitgespeelde kansen opgebouwd.Charlie: How's it going in there?
Ik doel dan ook vooral op de Europese wedstrijden. Mocht je volgend jaar tegen een topper uit Engeland/Spanje/Duitsland/Italie (en tegenwoordig helaas ook al uit Oostenrijk) spelen kan je natuurlijk niet met het duo Veltman/Denswil aan komen zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).![]()
jij weet duidelijk niet wat "swag" isquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
En de negers moeten weer $wag zijn hoor
[ afbeelding ]![]()
Tja, die gebaartjes enzo horen een beetje bij de zwarte jeugdcultuur.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt niet van die jongens verwachten dat ze zich laten fotograferen met een boek over kwantummechanica.![]()
Jeetje wat erg zegquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]![]()
rot lekker op joh. Doe gasten doen niets verkeerd hier, maar syntix wil lekker hatenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tja, die gebaartjes enzo horen een beetje bij de zwarte jeugdcultuur.
Je kunt niet van die jongens verwachten dat ze zich laten fotograferen met een boek over kwantummechanica.We hoeven niet alles te pikken. Gewoon normaal doen en presteren op het veld. Toevallig twee gasten die schandalig presteerde dit seizoen, maar nu wel gebaartjes makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
rot lekker op joh. Doe gasten doen niets verkeerd hier, maar syntix wil lekker haten. Serero bijv. had dit wel mogen doen of mss Van Rhijn, maar niet Duarte en Denswil...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: