SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Ik ga 'm vanmiddag eens proberen.quote:
Niets hij laat zijn hoofd gewoon liggen, totaal geen interesse om zijn hoofd op te tillen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Burdie het volgende:
Nikki, wat doet hij als je hem op zijn buik op je borst legt terwijl je zelf een beetje onderuit gaat liggen?
Je krijgt van de belastingdienst alleen de uren die je werkt vergoed dus als het standaard 11 uur isquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef GotC het volgende:
Zo, terug van het kdvErg fijne, schone ruimtes, vriendelijke (vaste!) leidsters, vrolijke kindjes die veel persoonlijke aandacht krijgen.
Flexibel hebben we eigenlijk niet nodig (allebei kantoorbaan), dus er wordt met vaste opvang 11 uur afgenomen standaard, waar wij tussen de 9.5 en 10 uur nodig hebben. Dan is vast denk ik iets handiger? Het scheelt netto waarschijnlijk ongeveer ¤1,10 per uur.
Daarbij is switchen naar flexibel altijd mogelijk.
Maargoed! Goed gevoel erover, nu nog denken over hoe ik m'n contract aan ga passen icm wel/geen ouderschapsverlof
Mabawa!!
Weet je toevallig hoe dat zit als je als ZZP'er werkt? Hoeveel uur mag je dan rekenen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef laziness het volgende:
Het is 140% van het aantal uren van de minst werkende partner waarvoor je vergoeding mag vragen. Ook met 11 uur per dag kom je daar mee uit heb ik in het verleden al berekend
Ja dat wist ik idd niet zeker. Met bso komt het hier dus niet uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef laziness het volgende:
Het is 140% van het aantal uren van de minst werkende partner waarvoor je vergoeding mag vragen. Ook met 11 uur per dag kom je daar mee uit heb ik in het verleden al berekend
Ja dat is maar 70%.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ja dat wist ik idd niet zeker. Met bso komt het hier dus niet uit
Ja dat is ingewikkelder. Dat gaat op jaarbasis en moet je aannemelijk kunnen maken adhv een urenadministratie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe dat zit als je als ZZP'er werkt? Hoeveel uur mag je dan rekenen?
Die rekentool klopt gewoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef GotC het volgende:
Ik moet het nog even gaan snappenIk werk 32 uur en T. gaat 44 uur per maand naar de opvang. Dus die max 195 uur per maand kom ik niet aan. Volgens de rekentool krijg ik dam gewoon ongeveer de helft vd opvang vergoed..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |