quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Filmpje niet gekeken, maar ik denk fake.
Alsof die daadwerkelijk zich laten klaarkomen voor een videoclip. Dan ben je wel een beetje laag gezonken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Filmpje niet gekeken, maar ik denk fake.
klopt,je hoort af en toe het gezoem van die "eitjes",is volgens mij we degelijk echt!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:21 schreef trolley het volgende:
Ik denk echt. Maar dan wel met vibe egg denk ik bij alle drie de dames.
Opgelost.
Ze zijn iig wel echt. Niet van die geretoucheerde plastic wijven.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:28 schreef Godshand het volgende:
Wat een stel lelijke meiden! Maar volgens mij komt er wel 1tje klaar, die rooie
ik weet niet wat jij lelijk vind aan die meiden,maar ik vind ze er best goed uitzien!! Zou wel eens foto's willen zien van jou "super knappe vriendin"....zou toch eens kijken of je niet gay bent!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:28 schreef Godshand het volgende:
Wat een stel lelijke meiden! Maar volgens mij komt er wel 1tje klaar, die rooie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:07 schreef gustaf het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij lelijk vind aan die meiden,maar ik vind ze er best goed uitzien!! Zou wel eens foto's willen zien van jou "super knappe vriendin"....zou toch eens kijken of je niet gay bent!
Echt heel erg nep. Snap ook niet waarom ze geen echte zangeressen hebben gekozen. Deze meiden kunnen niet zingen en daarbij ook niet acteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:02 schreef GeorgeJones het volgende:
Nou dames en heren experts, zeg het maar echt of fake?
Smaken verschillen. Ik zou mijn vriendin in elk geval niet inruilen voor een van deze dames.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:07 schreef gustaf het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij lelijk vind aan die meiden,maar ik vind ze er best goed uitzien!! Zou wel eens foto's willen zien van jou "super knappe vriendin"....zou toch eens kijken of je niet gay bent!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |