adultmatch punt nlquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of zo'n website bestaat. Dat zou inderdaad ideaal zijn!
En jouw idee van de Fok! mensen, is grotendeels waar
ik las: schaar je nu alle vrouwen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
scheer je nu alle vrouwen over 1 kam
Nee, maar dat is mijn ervaring. Als man is een vrouw versieren al lastig, maar als vrouw al helemaal. Je moet eerst nog maar uitvinden welke vrouw open staat voor een andere vrouw. En dán nog proberen haar te versieren.. Het is mij slechts 2 keer geluktquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
scheer je nu alle vrouwen over 1 kam
Sorry, ben ook nog aan het werkquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dven, onoplettendheid dat u bent, je had lapo.
Goede pick up line.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb jij hier vaker gepost, ik herken je namelijk.
Dat las ik eerst ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ik las: schaar je nu alle vrouwen...
Ik voelde je aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, ben ook nog aan het werkMaar ik had voor exact dezelfde TT gekozen dus geen probleem
mag ik je nu pick'uppen?quote:
Ben daar zelf ook niet agressief genoeg voor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar dat is mijn ervaring. Als man is een vrouw versieren al lastig, maar als vrouw al helemaal. Je moet eerst nog maar uitvinden welke vrouw open staat voor een andere vrouw. En dán nog proberen haar te versieren.. Het is mij slechts 2 keer gelukt
Ja, ik lig hier al wijdbeens. Schuif 'm er maar in.quote:
mn tong of m'n vinger(s)?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik lig hier al wijdbeens. Schuif 'm er maar in.
wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Tong.quote:
gayyyybar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar dat is mijn ervaring. Als man is een vrouw versieren al lastig, maar als vrouw al helemaal. Je moet eerst nog maar uitvinden welke vrouw open staat voor een andere vrouw. En dán nog proberen haar te versieren.. Het is mij slechts 2 keer gelukt
Beide.quote:
mag ik mijn handen dan onder je kont doen? Zodat ik je wat oplift.quote:
In een gaybar lopen tegenwoordig ook een hoop hetero'squote:Op donderdag 8 mei 2014 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
gayyyybar.
Of naar Oost-Europa gaan. Seksuele moraal is daar vrijer, zeker tussen vrouwen
Het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In een gaybar lopen tegenwoordig ook een hoop hetero's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |