tast dit het beton dan ook aan? en hoe lost het precies op?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:22 schreef Leipo666 het volgende:
piepschuim kun je simpel oplossen met aceton
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:27 schreef jasperve het volgende:
[..]
tast dit het beton dan ook aan? en hoe lost het precies op?
Blijft er geen zak van over? of wordt het een pappig geheel?
hmm.. vraag me af of mijn mal van betonplex daarna nog bruikbaar is....quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
een reactie daarop zegt:
"Als alle aceton verdampt is, houd je een vuilwitte, stinkende, snotterige brij over "
aceton op beton kun je simpel even testen: genoeg betonnen gebouwen in de buurt![]()
Ik denk dat het wel meevalt. een kleine hoek zou voldoende moeten zijn. En daarbij zal de meeste druk op de lange zijdes staan. De korte zijdes hou je dan gewoon recht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:55 schreef jasperve het volgende:
Heb ik ook aan zitten denken. Krijg je wel een lastige constructie.
Zat zelf te denken om buitenkant Binnenbox met piepschuim te bekleden wat ik daarna kan wegkappen. Zou dit werken?
Zojuist mal volgezet met beton weer. Binnenbekisting is bekleed met piepschuim.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:22 schreef Leipo666 het volgende:
piepschuim kun je simpel oplossen met aceton
Je kan hem ook kleiner maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 06:27 schreef jpajs het volgende:
Jammer genoeg niet genoeg ruimte in de tuin. Anders zou die prima passen naast ons tafeltje.
ziet er goed uit. Ik neem aan dat je wel wat gaten in de bodem hebt geboord ivm afwatering?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:09 schreef jasperve het volgende:
De bakken zijn eindelijk af!
Hierbij het eindresultaat. Moeten nog wel wat plantjes bij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard. Zitten ook hydrokorrels in op de bodemquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:02 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
ziet er goed uit. Ik neem aan dat je wel wat gaten in de bodem hebt geboord ivm afwatering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |