Ja joh, als jij er van kan genieten mooi toch. Is alleen niks meer voor mij. Is dat die met dat donkere haar en die bril?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kijk er nog graag naar. Vooral Jan vind ik wel grappig.
Jan Roos. Kort blond, bril.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja joh, als jij er van kan genieten mooi toch. Is alleen niks meer voor mij. Is dat die met dat donkere haar en die bril?
Oh dat is die altijd een beetje mal doet toch? Ja die is wel vermakelijk, vooral met politici.quote:
Ik vond Oostenrijk echt goed. Het ziet er raar uit, ik hou er niet van, maar het nummer en de zang is echt oké.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:34 schreef Parlay het volgende:
Mijn favoriet![]()
Wit-RuslandParodie Robin Thicke- Blurred lines
Oostenrijk![]()
Winnaar, denk ik Zaterdag.
Energens in het midden......op zijn best.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
OMFG! songfestival geneuzel....
Ik ga maar vlug proberen te slapen...
![]()
fijne avond/nacht nog!
Je zoekt gewoon een excuus omdat je een pussy bent en naar bed wil.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
![]()
fijne avond/nacht nog!
Het tietenlied van Polenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond Oostenrijk echt goed. Het ziet er raar uit, ik hou er niet van, maar het nummer en de zang is echt oké.
En dat Polen door is.--> geile smsende mannetjes?
En voor de rest, al die balkan rommel. Griekenland met hun kutnummer, Roemenië met die enge portier, het gaat weer moeiteloos door naar de finale as always..
nog nooit zo'n mooie baard gezienquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een excuus omdat je een pussy bent en naar bed wil.![]()
Geeft niet hoor. Slaap lekker! Kusje van Oostenrijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
![]()
fijne avond/nacht nog!
Niet gekeken? Het was echt lachen weer, dramatiek....love itquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
nog nooit zo'n mooie baard gezien
geen grapje
Chicks with Beards, euuuuuuuuuuuuh!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een excuus omdat je een pussy bent en naar bed wil.![]()
Geeft niet hoor. Slaap lekker! Kusje van Oostenrijk.
[ afbeelding ]
ja dacht even dat ze (hij? bij deze weet ik het niet) ging flauw vallenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Niet gekeken? Het was echt lachen weer, dramatiek....love it
Ja dat Polen, ongelooflijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het tietenlied van Polen![]()
Letland niet door, dat was echt humor. Portugal, hartstikke leuk uptempo nummer met mooie mevrouw niet door.![]()
Alles wat ik onderaan had staan is door zo'n beetjeGriekenland viel ook tegen idd, meestal hebben ze wel zo'n lekker gyrosnummer
Achja, ik ook wel behalve die van Finland, dat is zomaar wat ik vaker op heb staan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:47 schreef isax het volgende:
[..]
ja dacht even dat ze (hij? bij deze weet ik het niet) ging flauw vallen![]()
maar vind eigenlijk bijna alles bagger kwa muziek
ik vind nl stiekem mega goed, maar niet eurosong festival.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Achja, ik ook wel behalve die van Finland, dat is zomaar wat ik vaker op heb staan.
Shandy, paprikachips erbijquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat Polen, ongelooflijk.
Griekenland... ik vind het bijna nooit goed wat ze sturen, maar meestal snáp ik nog wel waarom het hoog eindigt. Maar ik vond het nu echt zwaar gedateerde balkan beats.
Voor de rest niet heel veel verrassingen. En zoals altijd zal er wel weer een schijtnummer winnen. Maar ach, ik hou van het circus. Komt voort uit jeugdsentiment.
Ik vond Rutjekut wel goed toen, eindigde 3e ofzo. Ik ben niet zo into Ilse de Lange-muziek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind nl stiekem mega goed, maar niet eurosong festival.
ik hou niet zo van die poespas of je moet over de top gaan zoals die vlieger.
het dee me denken aan johnny cash en dan is het al snel goed met mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vond Rutjekut wel goed toen, eindigde 3e ofzo. Ik ben niet zo into Ilse de Lange-muziek.
Ff gekeken op YT, dat nummer klonk niet bekend voor mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:57 schreef isax het volgende:
[..]
het dee me denken aan johnny cash en dan is het al snel goed met mij
heb nu alleen steeds zin om walk the line te kijken
Shandy? Haha, ik ken het als heel klein jochie nog zo:quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Shandy, paprikachips erbij![]()
Nu wijn en blokkie kaas
Tietenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
oooh songfestival gemist, balen zeg! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ff gekeken op YT, dat nummer klonk niet bekend voor mijHurt wel, mooi nummer, droevig maar wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |