quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
oooh songfestival gemist, balen zeg! [ afbeelding ]
NOS en daarna het beeld op zwart, tv is opquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Shandy? Haha, ik ken het als heel klein jochie nog zo:
In pyama op de bank, met papa en mama. Dat hierboven, als dat klonk, dat was fantástisch.![]()
God, dit is écht jeugdsentiment. En ik word écht oud.
O, die vind ik ook goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
is denk ik zijn bekendste nummer. mega veel gecoverd ook.
Ik hou ervanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb dinsdag in een kroeg keihard met een vlaggetje staan wapperen voor Ilse. En ik vind het nummer echt een beetje saai.
En ik heb ook alweer oranje straten gezien.
Gezellig!
Oostenrijk was top! Ik vind het een beetje James Bond achtig nummer!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond Oostenrijk echt goed. Het ziet er raar uit, ik hou er niet van, maar het nummer en de zang is echt oké.
En dat Polen door is.--> geile smsende mannetjes?
En voor de rest, al die balkan rommel. Griekenland met hun kutnummer, Roemenië met die enge portier, het gaat weer moeiteloos door naar de finale as always..
ik blijf deze zo leuk vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
O, die vind ik ook goedToch nog meer dan ik dacht.
Ja, diequote:
heeft ie geen breezerblues uitgebracht?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik blijf deze zo leuk vinden![]()
ik kan nog wel even door gaan over johnny cash.
nee dat spul is voor breezer sletjesquote:
Ik kan je ook even inwijden in de grote mensen wereldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
nee dat spul is voor breezer sletjes![]()
deze man ging de bak in voor pillen.
en nu ga ik een breezer liedje zoeken.
wat wil je nou weer doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kan je ook even inwijden in de grote mensen wereld
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:14 schreef isax het volgende:
speciaal voor jou joezi,
kon niets beters vinden![]()
Doe mij deze maar, combootje met humorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik blijf deze zo leuk vinden![]()
ik kan nog wel even door gaan over johnny cash.
zeg me niet dat je een relatie hebt want dat liedje is wel heel sneuquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]Doe mij een toppertje en een breezer ananas!
![]()
nou nou nou. het begint vertaan al op de basisschool he?quote:
Achteraf is het wel een nummer met potentie.. Zaterdag mag je weer zwaaien ..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb dinsdag in een kroeg keihard met een vlaggetje staan wapperen voor Ilse. En ik vind het nummer echt een beetje saai.
En ik heb ook alweer oranje straten gezien.
Gezellig!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:23 schreef isax het volgende:
[..]
nou nou nou. het begint vertaan al op de basisschool he?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Of in puppertDie mot je wel 3 daags uitlaten
binnen een minuut gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |