mwah, Boardwalk, was wel goed, maar het laatste seizoen was toch al een stuk minder vond ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al Capone vind ik wel leuk![]()
[ afbeelding ]
oh die moet ik nog.. tis een beetje traag en vaag, maar die sfeer die ze neerzetten is echt goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
mwah, Boardwalk, was wel goed, maar het laatste seizoen was toch al een stuk minder vond ik.
Googlen kut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Je mist de subtiele humor dan tussen het geschreeuw door, het is echt geniaal. Een comedy over niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Seinfeld is schreeuwen voor gevorderden.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Googlen kut!
ja ja dat had ik al door ik weet toch alleen niet of dat echt zo is, daarom ook lekker duidelijk want is dus man en vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis de subtiele humor niet, de subtiele humor wordt verneukt door het geschreeuw. Net als een taart met poep erop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je mist de subtiele humor dan tussen het geschreeuw door, het is echt geniaal. Een comedy over niks.
Mijn top 5quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wd klopt maar ik ben toch weer nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen, geld ook voor fs en bb al helemaal. ik kijk zoveel diversiteit dat ik ook vraag, wat vind je leuk om te kijken, drama, syfy, comdy, actie, thriller, horror
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ja dat had ik al door ik weet toch alleen niet of dat echt zo is, daarom ook lekker duidelijk want is dus man en vrouw
Geil. Ik wil alleen wel alle aandacht.quote:
Jij lijkt me wel een verstandig menneke.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn top 5
The Sopranos
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Shield
Game of Thrones
daar achter een hele rits, met Dexter, 24, Vikings maar Grimm en Arrow vind ik ook wel vermakelijk
dexter inderdaad ook al is het einde nog steeds focking irritant, vikings kijk ik nog niet, weet ook niet of ik dat ga doen, grimm en arrow wel en inderdaad nog vele anderenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn top 5
The Sopranos
Breaking Bad
Sons of Anarchy
The Shield
Game of Thrones
daar achter een hele rits, met Dexter, 24, Vikings maar Grimm en Arrow vind ik ook wel vermakelijk
Ooit The Shield gekeken?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh die moet ik nog.. tis een beetje traag en vaag, maar die sfeer die ze neerzetten is echt goed
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik mis de subtiele humor niet, de subtiele humor wordt verneukt door het geschreeuw. Net als een taart met poep erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |