Joh. Ik vind het prima. Ik wil mij om veel dingen verdedigen maar hier tref ik echt geen enkele blaam. Succes met je boosheid nog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verwijderde het toch meteen toen ik Ezells post zag?
quote:
Tjacka was eik best puick.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
yvonnegodin ik wil tjacka zn werk zo graag voortzetten als schijnmod
Gelukkig zijn ze dan ook allemaal zo uit de duim gezogenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet spoileren, niet hier, nergens niet, capice?
Dat is wel ernstigquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wel met 2 Nederlandse vlaggetjes in mijn haar gestoken overigens.
hij is mijn beste vriend vroeger altijd nachtgesprekken enzo toen ie nog kaas deedquote:
Niet, die van westeros niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan ook allemaal zo uit de duim gezogennp
nu heeft hij alleen nog nachtelijke gesprekken met xcachetquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is mijn beste vriend vroeger altijd nachtgesprekken enzo toen ie nog kaas deed
Toch?quote:
Stief mis ik.quote:
Boosheid?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joh. Ik vind het prima. Ik wil mij om veel dingen verdedigen maar hier tref ik echt geen enkele blaam. Succes met je boosheid nog.
[..]
Wel met 2 Nederlandse vlaggetjes in mijn haar gestoken overigens.
Oh poep,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Stokenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh poep,O pis,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |