quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef yvonne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Waarom wel? Overigens schold je net zo hard met kanker richting Ezell maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell niet nee. Snow zou ik niet weten waarom ze dat niet zou doen.
Hihi. You know nothing.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell niet nee. Snow zou ik niet weten waarom ze dat niet zou doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
snowbells, en even kijken wie nog meer in ONZ posten
bedankt collegaquote:
bedankt gelijk vragen wanneer ik blauw word van WKquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
bedankt collega
gelukkig is yvonne er al om dit even met jou persoonlijk te bespreken
Ja als mod zoiets openbaar maken. Lekker professioneel van jequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wel? Overigens schold je net zo hard met kanker richting Ezell maar dat geheel terzijde.
Ik verdedig hier overigens niemand ik reageer enkel op je post gericht aan mij.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:08 schreef yvonne het volgende:
Hoi Yvonne. Ik miste je toch wel in Het Halve maantje hoor. Stond ik daar enkel met Liesje luidkeels mee te zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openbaar maken, wat? Je post het zelfquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als mod zoiets openbaar maken. Lekker professioneel van je![]()
En dat was niet zo handig nee.![]()
FOK!quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Ja als mod zoiets openbaar maken. Lekker professioneel van je![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FOK!
professionaliteit verwachten
gwn beetje trollen gelijk mod worden, zie tjacka
ik verwacht ook snel blauw te worden van WK
Ga maar slapen snowie ipv zo kinderachtig te doen. Bedankt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Snowbells het volgende:
De boeken zijn al 10 jaar uit, de serie is er een slap aftreksel van. Niet huilen, fok-it. Het komt wel goed.
Schuif hem wat roosvicee toequote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Yvonne. Ik miste je toch wel in Het Halve maantje hoor. Stond ik daar enkel met Liesje luidkeels mee te zingen.
[..]
Openbaar maken, wat? Je post het zelf
Ach gosquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Yvonne. Ik miste je toch wel in Het Halve maantje hoor. Stond ik daar enkel met Liesje luidkeels mee te zingen.
[..]
Ik verwijderde het toch meteen toen ik Ezells post zag?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Openbaar maken, wat? Je post het zelf
ik wil graag zijn stokje overnemen, ik stel voor dat ik eerst een paar dagen schijnmod word zoals hij ooit deed.quote:
Yvonne is er, even snel de brave correcte mod uithangenquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga maar slapen snowie ipv zo kinderachtig te doen. Bedankt.
(Nep) Spoileren is gewoon kut.
Niet spoileren, niet hier, nergens niet, capice?quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:10 schreef Snowbells het volgende:
De boeken zijn al 10 jaar uit, de serie is er een slap aftreksel van. Niet huilen, fok-it. Het komt wel goed.
Ja precies dat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yvonne is er, even snel de brave correcte mod uithangen![]()
Dacht dat je wel beter wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |