Energieke muziek altijd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat dit optreden weer eens te kijken. Ken maar weinig bands die het publiek zo weten te betrekken/boeien anderhalf uur lang
Deze zijn live zo sterk dat je weinig verschil hoort. Het is daarentegen wel leuk om te zien hoe hij het publiek weet te bespelen zonder ook maar daadwerkelijk Pools te spreken met een publiek van 500k+quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Energieke muziek altijd.
Maar hou zelf niet zo van live muziek.
er is hier nog een pool nu he LRquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze zijn live zo sterk dat je weinig verschil hoort. Het is daarentegen wel leuk om te zien hoe hij het publiek weet te bespelen zonder ook maar daadwerkelijk Pools te spreken met een publiek van 500k+
waarquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verbaas mij.
Wat zegt hij hier Inso? Kennelijk moet je er wel bier van drinken.
Als het goed is staat de tijd goed. Later doet hij het nog een keer. Wat een kutavond moet ik hebben als ik dit soort optredens ga terugkijkenquote:
start in beginquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het goed is staat de tijd goed. Later doet hij het nog een keer. Wat een kutavond moet ik hebben als ik dit soort optredens ga terugkijken
okequote:
Wat een debiel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
En is hij nog nooit in Warszawa geweest. Dus dat kunnen wij als Legia hooligans niet serieus nemen
kun je gruntenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Was ik maar muzikaal. Hoe fucking vet is het om op zo'n podium te staan voor meer dan een half miljoen mensen
Nee. Ik kan enkel mijn stem verrot schreeuwen. Grunten is best gecompliceerd. (Los van pure death metal/death core onzin)quote:
dat geloof ik best.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik kan enkel mijn stem verrot schreeuwen. Grunten is best gecompliceerd. (Los van pure death metal onzin)
Ik heb gister nog mee gezongen met Waylon. Kende alleen heel het nummer noch de tekst niet. Ik vraag mij eigenlijk best af wat mijn mede FOK!kers werkelijk van mij dachten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat geloof ik best.
ik ben ook niet muzikaal.
Al zing ik op een niveau dat het niet heel erg is om er een minuut naar te luisteren geloof ik
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister nog mee gezonden met Waylon. Kende heel het nummer noch de tekst alleen niet. Ik vraag mij eigenlijk best af wat mijn mede FOK!kers werkelijk van mij dachten.
neemw at op danquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan wel hard spitten, maar daar hoef je niet muzikaal voor te zijn
diepquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kan wel hard spitten, maar daar hoef je niet muzikaal voor te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |