Ik heb Ellis haar tetten nakend mogen aanschouwen en ik kan je verzekeren dat hetgeen wat je zegt niet waar is.quote:
Is dat niet die massamoordenaar van Utoya?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik haatte hem vroeger altijd, toen hij het leven van Mika zuur maakte.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb Ellis haar tetten nakend mogen aanschouwen en ik kan je verzekeren dat hetgeen wat je zegt niet waar is.
Beetje meer respect graag!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dat niet die massamoordenaar van Utoya?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dat niet die massamoordenaar van Utoya?
Ja, wel op deze video omdat haar bh scheef zit en daardoor ook haar tetjes scheef trekt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt stront in je ogen als je niet in 1 oogopslag ziet dat de tieten van die grellige hoer scheef hangen. En niet zo een beetje ook.
Ik heb voor het gemak even 2 evenwijdige lijnen getrokken. Een aan de horizon en een onder haar rechter tiet
(links voor de kijker thuis).
Dat zie je toch direct man!?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Niets is minder waar. Alles is juist meer waar.
TS is de biatch van z'n broerquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou het is eerder andersom, mijn broer danst met mij!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Schumacher is zo'n beetje het eerste waar ik aan denk 's morgens als ik wakker word
Ik weet niet of je moet willen ontwaken in die toestand.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef MostWanted het volgende:
Forza Michael
Hoop dat hij snel ontwaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |