Wij hebben dansles van haar gehad, in het echt is ze nog veel lekkerder.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik werd opgewonden van die danslerares.
Als t je niet bevalt?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stoer man, echt
Kom je iets te kort in de slaapkamer dat je hier van dat kinderachtige gedrag moet vertonen
Het is al dramatisch dat het ooit op het lijstje heeft gestaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:37 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
* Knutsel-Smurf streept coredon van het lijstje met mogelijke reisorganisaties voor de vakantie dit jaar.
Nee je hoert zelf maar een eind op met je zwakzinnige nazi-uitsprakenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als t je niet bevalt?
Dan ga je toch lekker weg!
Piskut!!!!
Lucky bastard.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wij hebben dansles van haar gehad, in het echt is ze nog veel lekkerder.
Jezelf quotenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
OH NEE IK VIND DAT WEL LEUK!
1 april!! Kikker in schumi z'n verlamde bil!!
Ja want schumi doet het niet, die ligt de hele dag in z'n nest te stinkenquote:
Wat een vrouwquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ellis Dobber
http://www.ellisdobber.com/
Je maakte zeker ook grappen over Ayrton Senna .quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja want schumi doet het niet, die ligt de hele dag in z'n nest te stinken
Nice, zij krijgt ineens weet-ik-hoeveel meldingenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heel jammer ja (not), maar het lijkt me niet verstandig om een of andere opa die niet heelhuids van een lullig bergje af kan skien nog in een F1 auto te hijsen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:01 schreef Geralt het volgende:
OT: zo jammer dat Schumi niet nog 2 jaar langer door kon gaan en niet was gaan skiën.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |