daar helpt alleen veel ander sperma slikken, van verschillende mannen, voor de goede ervaringen tegen, zodat die de slechte verdringenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:57 schreef Moeraskat het volgende: [..] ik lust geen chocolade. Maar dat doet niks aan het verhaal en het feit dat ik nu bang ben voor sperma in mijn mond. Althans, voor de smaak.
Kaarsvorm.quote:
Een bukake party als shocktherapiequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar helpt alleen veel ander sperma slikken, van verschillende mannen, voor de goede ervaringen tegen, zodat die de slechte verdringen
En wat als daar dan ook mannen met smerig sperma tussen zitten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar helpt alleen veel ander sperma slikken, van verschillende mannen, voor de goede ervaringen tegen, zodat die de slechte verdringen
moet ik het wel weer durvenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben jij het lichtjequote:
ik voorheen ook niet. Tot dezequote:
maar dat is niet zo, Raene of hoe heet ze, houdt van sperma, dus die kan dat vooraf even testen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat als daar dan ook mannen met smerig sperma tussen zitten?
Dan word de fobie misschien alleen maar erger.
Wuh ik heb het verhaal niet meegekregenquote:
of ik zou iemand moeten pijpen waarvan ik wéét dat hij goed sperma heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is niet zo, Raene of hoe heet ze, houdt van sperma, dus die kan dat vooraf even testen.
Ja en de rots, maar dat is gewoon mijn gewicht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben jij het lichtjein mijn sombere en duistere leven?
Good girlquote:
Vastbinden en slikken kreng.quote:
Echt he.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is niet zo, Raene of hoe heet ze, houdt van sperma, dus die kan dat vooraf even testen.
Dat vind ik nou mooi aan Fok! he, dat mensen elkaar hier zo helpen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie had je in gedachten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of ik zou iemand moeten pijpen waarvan ik wéét dat hij goed sperma heeft.
mijn laatste sekspartner had nogal ranzig bitter zaad; en nu durf ik niet meer te slikken of sperma in mijn mond te hebben. Terwijl ik daarvoor dol was erop. Maar ik blijf er aan denken als ik die lans zie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Wuh ik heb het verhaal niet meegekregen? Vies zaad
?
ik moest lachenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja en de rots, maar dat is gewoon mijn gewicht.
Je kijkt nog dagelijks naar die lans?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn laatste sekspartner had nogal ranzig bitter zaad; en nu durf ik niet meer te slikken of sperma in mijn mond te hebben. Terwijl ik daarvoor dol was erop. Maar ik blijf er aan denken als ik die lans zie.
ja, maar niemand doet dat momenteel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Good girl
[..]
Vastbinden en slikken kreng.
goed idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |