Commentaar op een ander en dan bands als Qotsa, Radiohead, Beck, Sigur Ros, Arcade Fire, etc. niet kennenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Luister aub een keer post hardcore en je luistert geen verschil
Jawel, ik hoor heel duidelijk het verschil zelfs. Kwestie van leren luisteren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Luister aub een keer post hardcore en je luistert geen verschil
Nee man, ik ben twaalf wat is deze?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat Hork wel weet waar hij het over praat hoor.
Das nog beter dan dat, die van net leek op Elvis..quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan wel My Chemical Romance (![]()
) luisteren.
Als hij niet te druk bezig is met covers van Sex Pistols liedjes maken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Begrijp dat Crocod1e je nu in elkaar gaat slaan
Oké, troll dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Das nog beter dan dat, die van net leek op Elvis..
Tof nummer wel. Ik vind Weezer sowieso een leuke band.quote:
Het was ook wel een beetje té mooi om waar te zijnquote:
Pop punk ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt makkelijk in het gehoor, heeft puberale teksten, pretendeert anti huidige maatschappij te zijn, is nergens echt rauw en is stiekem gewoon lekker eenvoudige muziek.
Ik had ook niks anders verwacht met jouw muzieksmaakquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tof nummer wel. Ik vind Weezer sowieso een leuke band.
Kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht met jouw muzieksmaak
Vroegah kon je met dat soort muziek tenminste nog makkelijk emowijven regelen, maar die zijn er nu niet meer, dus waarom zou je die zooi luisteren?quote:
Volgens mij is Ts gewoon homo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroegah kon je met dat soort muziek tenminste nog makkelijk emowijven regelen, maar die zijn er nu niet meer, dus waarom zou je die zooi luisteren?
Kan haast niet anders inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is Ts gewoon homo.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |