Niet eens van gehoord :/quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins, Blur en Queens of the Stone Age moet je toch ook wel kennen?
Sigur Ros en Beck op zich ook wel, dat zijn niet echt kleine namen. Fijne smaak overigens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins, Blur en Queens of the Stone Age moet je toch ook wel kennen?
Hoe oud ben je?quote:
17, ik heb net smashing pumpkins geluisterd maar is niks voor mij, veel te soft. Ik hou meer van da harderequote:
Keiharde muziek luister jij inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
17, ik heb net smashing pumpkins geluisterd maar is niks voor mij, veel te soft. Ik hou meer van da hardere
Misschien is dit dan wat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
17, ik heb net smashing pumpkins geluisterd maar is niks voor mij, veel te soft. Ik hou meer van da hardere
Luister je ook echt alles wat voorbijkomt?quote:
thezappa is fan van justin bieberquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Luister je ook echt alles wat voorbijkomt?
95% is meuk imo, misschien dat jij anders denkt tho..
k3 is baas manquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso, alles is ergens mainstream. Het maakt mij allemaal geen zak uit, het enige dat ik persoonlijk niet kan uitstaan is K3, maar Kinderen voor Kinderen was vroeger gewoon baas.
Gewoon volume opendraaien en keihard NaNaNaNaNaNa zingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Keiharde muziek luister jij inderdaad.
W..T..F.. liet jij mij net luisteren lol, ik hoorde schreeuwende katten die doodgingen. Dit doet me denken aan posthardcore/emocorequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien is dit dan wat?
Is ook fijn, wel hard, maar fijn. Wel even skippen naar ~0:47, de intro is wat lang.
Je wilde harde muziek toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:16 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
W..T..F.. liet jij mij net luisteren lol, ik hoorde schreeuwende katten die doodgingen. Dit doet me denken aan posthardcore/emocore
Nee joh, dit is meer grind/death in die richting, posthardcore en emocore hebben hier echt helemaal geen ene zak mee te makenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:16 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
W..T..F.. liet jij mij net luisteren lol, ik hoorde schreeuwende katten die doodgingen. Dit doet me denken aan posthardcore/emocore
Ja hard zoals in bullet for my valentine/escape the fate waarbij je de stem nog hoort. Dit was gwn gothicquote:
En dan wel My Chemical Romance (quote:
lijkt me ook jaquote:
Luister aub een keer post hardcore en je luistert geen verschilquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, dit is meer grind/death in die richting, posthardcore en emocore hebben hier echt helemaal geen ene zak mee te maken
Ik denk dat Hork wel weet waar hij het over praat hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Luister aub een keer post hardcore en je luistert geen verschil
Something is fishy here....quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
En dan wel My Chemical Romance (![]()
) luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |