True. Maar het is wel leuke muziek.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar niet doen alsof vernieuwende muziek is, dat de teksten diepzinnig zijn, dat ze muzikaal zo bijzonder zijn, etc. Kortom weinig verschil met de muziek waarop TS haat.
Sum 41 is punk rockquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doen alsof Sum41 niet de perfecte pubermetal is
Pas maar op, dit soort uitspraken worden niet gewaardeerd door de "echte" punkers.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar niet doen alsof vernieuwende muziek is, dat de teksten diepzinnig zijn, dat ze muzikaal zo bijzonder zijn, etc. Kortom weinig verschil met de muziek waarop TS haat.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas maar op, dit soort uitspraken worden niet gewaardeerd door de "echte" punkers.
Die kunnen er vaak niet zo goed tegen als dat soort bands punkbands genoemd worden.quote:
Misschien zien ze er niet uit als punks of hebben ze niet zulke kapsels maar het is sws "moderne punk"quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die kunnen er niet zo goed tegen als dat soort bands punkbands genoemd worden.
Precies. Dit is net zoiets als Blof de roemen vanwege hun diepzinnige teksten, of zeggen One Direction de beste muziek ooit maaktquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die kunnen er vaak niet zo goed tegen als dat soort bands punkbands genoemd worden.
Ik snap op zich wel wat ze bedoelen hoor, dat soort popmuziek is niet echt wat punk hoorde te zijn. Maar goed, ik vind het maar gezeik. Het is leuke muziek, verder boeit het me allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Misschien zien ze er niet uit als punks of hebben ze niet zulke kapsels maar het is sws "moderne punk"
Je luistert ook Sum 41quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel wat ze bedoelen hoor, dat soort popmuziek is niet echt wat punk hoorde te zijn. Maar goed, ik vind het maar gezeik. Het is leuke muziek, verder boeit het me allemaal niet zoveel.
Jazeker.quote:
Ik wil gewoon dat TS zover gaat dat ie ook erkent dat ie graag kutmuziek luistert :Fquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel wat ze bedoelen hoor, dat soort popmuziek is niet echt wat punk hoorde te zijn. Maar goed, ik vind het maar gezeik. Het is leuke muziek, verder boeit het me allemaal niet zoveel.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat TS zover gaat dat ie ook erkent dat ie graag kutmuziek luistert :F
Thnx!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
MUZ / Het FOK! pop-punk topic #1
Hier staat vast wel wat muziek die je kan waarderen, TS.
"Echte" punkers moeten ook gewoon punk luisteren, niet punk rock.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas maar op, dit soort uitspraken worden niet gewaardeerd door de "echte" punkers.
Wat luister jij dan, de snowboys?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat TS zover gaat dat ie ook erkent dat ie graag kutmuziek luistert :F
Iedereen moet gewoon luisteren wat hij wil en niet zo zeiken over de muzieksmaak van anderen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Echte" punkers moeten ook gewoon punk luisteren, niet punk rock.
Dat sowieso, alles is ergens mainstream. Het maakt mij allemaal geen zak uit, het enige dat ik persoonlijk niet kan uitstaan is K3, maar Kinderen voor Kinderen was vroeger gewoon baas.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon luisteren wat hij wil en niet zo zeiken over de muzieksmaak van anderen.
Sufjan Stevens, Nick Cave, Arcade Fire, Smashing Pumpkins, Nirvana, Blur, Decemberists, Queens of the Stone Age, Sigur Ros, Beck.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Wat luister jij dan, de snowboys?
Alleen nirvana ken ik maar aan de namen te zien is t soort van rock/metal?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sufjan Stevens, Nick Cave, Arcade Fire, Smashing Pumpkins, Nirvana, Blur, Decemberists, Queens of the Stone Age, Sigur Ros, Beck.
Bijvoorbeeld.
Smashing Pumpkins, Blur en Queens of the Stone Age moet je toch ook wel kennen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Alleen nirvana ken ik maar aan de namen te zien is t soort van rock/metal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |