yquote:
ze ziet er beter uit met make up, ik vind haar een ander persoon door die eyelash.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Wat gaat het Rienk aan of Robin wel of geen makeup gebruikt?
Het gaat mij erom waar hij zich mee bemoeit. En blijkbaar druk om maakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
ze ziet er beter uit met make up, ik vind haar een ander persoon door die eyelash.
true.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat mij erom waar hij zich mee bemoeit.
Nou ja, gebakken (verkoold) ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet of ik rauw voer van Vanas zou gaan eten.
Nu heb je ons. Ook leuk toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:41 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
wat isa en gio deden dee ik ook vroeger met me vrienden, toen had ik ze nog.
On-be-taal-baar!quote:
Nee echt niet. Wat een nachtmerriequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Trouwen op een aparte lokatie is één, maar laten organiseren door die ruziënde, rondhangende, wippende kneuzen?
In geen 100 jaar.
Auto wassen, gras maaien, zolder opruimen, parket leggen...quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Tijdens de reclame kun je de vaatwasser uitruimen, koffie zetten en een wasje aanzetten.
En dan heb je nog tijd over.
Maaltijd maken, slapen, douchen, knoflooksaus pakken, ja echt alles.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Tijdens de reclame kun je de vaatwasser uitruimen, koffie zetten en een wasje aanzetten.
al die dingenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Auto wassen, gras maaien, zolder opruimen, parket leggen...
Ik had nog geen vaatwasser. Die heb ik tijdens het reclameblok ook nog eens gekocht, aangesloten en ingeruimd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof jequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had nog geen vaatwasser. Die heb ik tijdens het reclameblok ook nog eens gekocht, aangesloten en ingeruimd.
Ze kunnen 'm ook geel verven en er een deksel op doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Tot nu toe wel weer een glansrol voor Gio vanavond. Hij staat vooral in de weg.
Daquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:55 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
bedoelde eerder haar stem, teleurgesteld.
LOTTE "DAN GA IK EEN PAAR WEKEN NIET ETEN"
Dat zou helemaal geen slecht idee zijn. Ze kan weken teren op haar vet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:55 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
bedoelde eerder haar stem, teleurgesteld.
LOTTE "DAN GA IK EEN PAAR WEKEN NIET ETEN"
OMG hou op schei uitquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Da
[..]
Dat zou helemaal geen slecht idee zijn. Ze kan weken teren op haar vet.
Die vrouwen daar groeien helemaal dichtquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow, die pens van Isa. Ze steekt Charlotte naar de kroon.
Klopt. Ook Nicolien heeft een pafferige kop gekregen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vrouwen daar groeien helemaal dicht
Hoe zou dat komen, dat er daar zo veel gegeten wordt? Verveling? Op zoek naar comfort/gevoel van veiligheid? Ze eten en drinken bijna allemaal bovengemiddeld daar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je verwacht het toch niet he, in zo'n maatschappij waar ze bij nul beginnen en zichzelf in leven moeten houden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je ziet ze bijna nooit zonder eten en ook weinig meer sporten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen, dat er daar zo veel gegeten wordt? Verveling? Op zoek naar comfort/gevoel van veiligheid? Ze eten en drinken bijna allemaal bovengemiddeld daar.
Er waren ook nogal wat rollators.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, komt weer een bus studenten uit het Gooi voor een zakcentje.
Valt wel mee toch? Ik zag haar geen gekke dingen doen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef GoWithIt het volgende:
Zo sneu voor die kinderen van Vanas... Zij kent echt geen schaamte.
Dronken tor.
Half flesje wodka kan er dan ook nog wel bij, toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Niemand drinken! Nou ja, 3-4 wijntjes, niet te gek. De man een half kratje of zo, maar verder niet te gek.
Tuurlijk, maar niet te gek.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Half flesje wodka kan er dan ook nog wel bij, toch?
Die was volledig lam. Ze had overal flessen wodka staan. Zelfs wodka in een wijnfles ergens verstopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik zag haar geen gekke dingen doen?
R&B of R&N?quote:
Maar dat zie je niet in de uitzending terug, wel jammer eigenlijk. Gelukkig lees ik soms COS en SVquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die was volledig lam. Ze had overal flessen wodka staan. Zelfs wodka in een wijnfles ergens verstopt.
Echt zeg. Wat een idioterie. Eerst neuken ze elkaar de hele loods door en dan ineens hysterisch doen over verkering?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:06 schreef GoWithIt het volgende:
32 jaar en zo debiel doen over 'verkering'
Bij mij R & "B". Brrrr.quote:
Morgen komt het duidelijk naar voren dat mama Vanes stiekum drank haalt uit de keuken en slaapkamer terwijl er een stop was. Aangesproken door Ron en aanelkaarprater winden er volgens mij geen doekjes om.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar dat zie je niet in de uitzending terug, wel jammer eigenlijk. Gelukkig lees ik soms COS en SV
Ze wist natuurlijk wel dat ze niet meer dan een masturbatiestaaf voor Ruud was, dus nu hij verkéring vraagt, al dan niet weloverwogen, is dat een enorme promotie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt zeg. Wat een idioterie. Eerst neuken ze elkaar de hele loods door en dan ineens hysterisch doen over verkering?
Ik denk dat dat ook nog wel opgeleukt gaat worden met flashbacks.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Morgen komt het duidelijk naar voren dat mama Vanes stiekum drank haalt uit de keuken en slaapkamer terwijl er een stop was. Aangesproken door Ron en aanelkaarprater winden er volgens mij geen doekjes om.
Dat op zichzelf is al zo onwijs triestquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wist natuurlijk wel dat ze niet meer dan een masturbatiestaaf voor Ruud was, dus nu hij verkéring vraagt, al dan niet weloverwogen, is dat een enorme promotie.
Gelukkigquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Morgen komt het duidelijk naar voren dat mama Vanes stiekum drank haalt uit de keuken en slaapkamer terwijl er een stop was. Aangesproken door Ron en aanelkaarprater winden er volgens mij geen doekjes om.
Ja, zo zal zij dat wel voelen ja. Enige slimheid kan kleuter Ruud niet ontzegd worden; hij heeft zijn neukertje zekergesteld voor de tijd die hij daar nog doorbrengt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wist natuurlijk wel dat ze niet meer dan een masturbatiestaaf voor Ruud was, dus nu hij verkéring vraagt, al dan niet weloverwogen, is dat een enorme promotie.
Ok, R&B zijn te erg. Allebei. Maar Rienk is een viezige stalker, daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij mij R & "B". Brrrr.
Ook qua "muziek" trouwens.
Rienk en Nicole kan ik een stuk beter tegen. Jij niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |