Thnx, je had mij wel in een eerder lijstje staan, alleen daar ben ik uit verdwenen zag ik net.quote:
Dan heeft iemand waarschijnlijk verkeerd gequote. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar de laatste lijst overgenomen + nog wat mensen die zich los ingeschreven hadden en welke ik mij kon herinneren.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Thnx, je had mij wel in een eerder lijstje staan, alleen daar ben ik uit verdwenen zag ik net.
Mijn haxballnaam is "sneakydesert" dat gewoon ervoor mag wel weg hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 23:02 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dan heeft iemand waarschijnlijk verkeerd gequote. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar de laatste lijst overgenomen + nog wat mensen die zich los ingeschreven hadden en welke ik mij kon herinneren.
Dat had ik al wel begrepen hoor, Lapzwans.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Mijn haxballnaam is "sneakydesert" dat gewoon ervoor mag wel weg hoor![]()
Met "gewoon" bedoelde ik dat het hetzelfde is als mijn FOK! naam.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:05 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dat had ik al wel begrepen hoor, Lapzwans.
Meldt zich.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ons team betreft, ik kan in principe elke dag. Ajacied4life en Anonomous, melden graag.
Dit geld in principe ook voor mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meldt zich.
Zolang het maar na 20:00 uur is vind ik het prima.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ons team betreft, ik kan in principe elke dag. Ajacied4life en Anonomous, melden graag.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meldt zich.
Zolang het maar na 20:00 uur is vind ik het prima.
Voor mij ook geen probleem.quote:
Lekker dan, in examentijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef Anoonumos het volgende:
Einde van de potjes voor de lol. Vanaf nu alleen nog maar besloten trainingskampen e.d.
Elke avond 20:00 - 22:00 lijkt me wel wat.
Rustig Pepe!!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef Anoonumos het volgende:
Einde van de potjes voor de lol. Vanaf nu alleen nog maar besloten trainingskampen e.d.
Elke avond 20:00 - 22:00 lijkt me wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |