quote:Ja, ik moet zeggen dat ik zelf ook het meest gecharmeerd ben van de 'vroege' Bowie.
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:51 schreef dolle_hond het volgende:
Toch vind ik vooral het werk van Bowie voor 80 sterk. Vanaf Let's Dance en China Girl zuigt het.Space Odity en Major Tom zijn wel sterk
Ik kan me trouwens nog heel goed het moment herinneren dat ik me voor het eerst realiseerde dat er een David Bowie bestond. Dat was toen ik het clipje van Ashes To Ashes zag op Toppop. Eigenlijk best laat...
Trouwens, 'The Laughing Gnome' is ook geweldig!
'You look like a Rolling Gnome!'
quote:Uitleggen? Dat is als gaan uitleggen waarom natuurkunde een nuttige bijdrage heeft geleverd aan de ruimtevaart of andersom
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:39 schreef Jane het volgende:[..]
Leg uit?!
Omdat Bowie een prachtige stem heeft, wereldnummers op zijn naam heeft staan en al 30 jaar actief is in de popmuziek... ehmmm good enough for ya?
quote:Of anders "(ch-ch-ch-ch-)Changes"... "Don't tell them to grow up and out of it"
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:00 schreef Jane het volgende:Trouwens, 'The Laughing Gnome' is ook geweldig!
'You look like a Rolling Gnome!'
quote:Sja, zoals ik al zei: Lennon heeft dat maar 18 jaar volgehouden (als bekende muzikant).
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:04 schreef kamagurka het volgende:
Omdat Bowie een prachtige stem heeft, wereldnummers op zijn naam heeft staan en al 30 jaar actief is in de popmuziek... ehmmm good enough for ya?
Trouwens, persoonlijk vind ik het wel leuk dat de UK de VS hebben verslagen. Ik heb over het algemeen meer met Britse popmuziek dan met Amerikaanse.
quote:Daarover kunnen we het gelijk eens zijn.
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:11 schreef Jane het volgende:
Trouwens, persoonlijk vind ik het wel leuk dat de UK de VS hebben verslagen. Ik heb over het algemeen meer met Britse popmuziek dan met Amerikaanse.
Maar voor mij blijft het Lennon natuurlijk.
quote:De VS zijn stil blijven staan na de jaren 50.
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:14 schreef kamagurka het volgende:
Het is treffend te zien hoeveel geniale en vernieuwende bands eigenlijk uit de UK komen en hoeveel er vervolgens in de VS is herkauwd
(Ja, overdreven, ik weet het.
)
quote:Een paar uitzonderingen daar gelaten, inderdaad!
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:18 schreef Jane het volgende:[..]
De VS zijn stil blijven staan na de jaren 50.
(Ja, overdreven, ik weet het.
)
quote:Denk dat bij bands en zangeressen wel US finalisten zullen zijn.
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:22 schreef kamagurka het volgende:[..]
Een paar uitzonderingen daar gelaten, inderdaad!
Ongelooflijk eigenlijk... wat een futloos land!
Maarja, je hebt genoeg kids die nog denken dat de stones of queen amerikaans zijn..
(Pearl Jam, Madonna)
quote:Bij de bands? Nou, dat moeten we ook nog maar zien... Maar ja, er hangt hier over het algemeen wel jong publiek rond natuurlijk...
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:33 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Denk dat bij bands en zangeressen wel US finalisten zullen zijn.
(Pearl Jam, Madonna)
Bij de zangeressen? Misschien... de kans is wel groot, maar zoals ik gisteren al in een ander topic zei, van mij mag Kate Bush er bij staan.
quote:Queens of the Stone Age is ook Amerikaans
Maarja, je hebt genoeg kids die nog denken dat de stones of queen amerikaans zijn..
quote:Queens of the Stone Age daarentegen dan weer wel.
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:22 schreef kamagurka het volgende:[..]
(Beste stonerrock en trash bands komen toch echt uit de USA; Kyuss, Monster Magnet, Slayer, Anthrax)
quote:Fuck, ben ik weer niet orgineel
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:56 schreef nirvana het volgende:[..]
Queens of the Stone Age is ook Amerikaans
(Ik ga mijn moderator properties maar eens gebruiken om de post van Nirvana te verwijderen
)
owja, herriner jullie jeff
quote:QotSA maakt misschien wel een kans, de rest niet
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:02 schreef Doc het volgende:[..]
Queens of the Stone Age daarentegen dan weer wel.
(Beste stonerrock en trash bands komen toch echt uit de USA; Kyuss, Monster Magnet, Slayer, Anthrax)
quote:Dan liever Queen vs Beatles en dan de eerste laten winnen...
Op maandag 21 oktober 2002 15:39 schreef Skull het volgende:[..]
Place your bets
Finale band topic
Rolling Stones vs Beatles
Winnaar Beatles op basis van individuele capaciteitenZucht ik zie liever Pearl Jam winnen maar goed, uitslag ligt eigenlijk al vast.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:38 schreef Jane het volgende:
Bij de zangeressen? Misschien... de kans is wel groot, maar zoals ik gisteren al in een ander topic zei, van mij mag Kate Bush er bij staan.
quote:Dream on!
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:54 schreef Knaller het volgende:[..]
Dan liever Queen vs Beatles en dan de eerste laten winnen...
quote:bij de vrouwen ga ik ook voor pj harvey, heather nova, sarah mclachlan, madonna (ja , toch... ) etc...
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:23 schreef Fogerty het volgende:[..]
PJ Harvey
komt uit de UK
En Radiohead ook, en die zie ik nog best ver komen in het bands tournament
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |