Ik denk dat er verwarring is, joints rook ik niet meerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Dat wist ik niet. Goed van je zeg
Wees dan eens duidelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er verwarring is, joints rook ik niet meer![]()
hebbie een balkon of tuintje ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het al heel watquote:
je hebt nu een vaporizer?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Balkonquote:
Nou ik ben al met meer gestoptquote:
zaadje planten, nu is de tijd en in oktober heb je voor een jaar aan smokehquote:
Heb ik gedaan wat een gedoe zeg. Dan koop ik het welquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
zaadje planten, nu is de tijd en in oktober heb je voor een jaar aan smokeh
vind de wiet uit de shop te sterk, rookt niet lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik gedaan wat een gedoe zeg. Dan koop ik het wel
Heb je al een Soury met een kroontje en een mijter?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
doe mij eens wat nieuwe inspiratie voor de muis, had haar net met een roze pruik maar vond m net niet.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je Soury nu aan het teasen met je UI en muziektips
op 5 decquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je al een Soury met een kroontje en een mijter?
had ik niet ooit jouw cactus gepimpt ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Of een prinsesje. Kroontje, mooie jurk met décolleté.
Ik ben een bouwvakkerquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Of een prinsesje. Kroontje, mooie jurk met décolleté.
Hmm, ik zou het niet meer weten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
had ik niet ooit jouw cactus gepimpt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |