Om de een of andere reden gebeurt me dat vaker.quote:
Ow das te doen, vroeger moest je dat altijd 10 minuten koken en dan nog eens 30 minuten laten staan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Acht minuten koken en dan nog vijf minuten nagaren. Notenrijst vind ik ook erg lekker.
Je kan het niet bijhouden he, op die snelle motor!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Om de een of andere reden gebeurt me dat vaker.
True. Het moet niet zo'n droge tjoelie worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Maar je moet zo'n tartaartje wel lekker maken met bijvoorbeeld champignons ofzo en vooral niet te lang bakken, zoals mijn schoonmoeder altijd deed.
Die hebben ook geen eigen winkelsquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:54 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die heb je hier heul niet, een Elite toko!![]()
(ik doelde op de Utopia elite)
Ik ben telkens het topic al weer voorbij en moet dan weer terugquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je kan het niet bijhouden he, op die snelle motor!
Sure, ik rij ff naar de Achterhoek vanuit de Rijnmond voor een flessie joppiesaus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die hebben ook geen eigen winkels![]()
Gewoon afhalen bij de fabriek in Neede...
Of de eerder genoemde Makro of supermarkten.
Als je in Rijnmond woont moet het toch geen probleem zijn om aan joppiesaus te komen? Mijn Jumbo verkoopt het en bij Bram Ladage en Verhage kan je ook gewoon nog een patatje joppie bestellen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Sure, ik rij ff naar de Achterhoek vanuit de Rijnmond voor een flessie joppiesaus.![]()
Thanks anyway, eetze!
Ja maar ze is te beroerd om te bedanken voor een goede tip en in de koeling van die winkels te kijken...quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je in Rijnmond woont moet het toch geen probleem zijn om aan joppiesaus te komen? Mijn Jumbo verkoopt het en bij Bram Ladage en Verhage kan je ook gewoon nog een patatje joppie bestellen.
Terwijl ze stiekem best graag een keer naar de zwarte cross zou willenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja maar ze is te beroerd om te bedanken voor een goede tip en in de koeling van die winkels te kijken...
Ze zeurt liever op de achterhoek
Maar ja die wereldreis heeeeelemaal naar de achterhoek he...quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl ze stiekem best graag een keer naar de zwarte cross zou willen![]()
Tja, 2 uur in de auto, het is een wereldreisquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar ja die wereldreis heeeeelemaal naar de achterhoek he...
Arabic bread.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat mij post ergens anders is beland![]()
Mijn Marokkaanse maaltijd voor morgen [ afbeelding ]
Alvast gemaakt ik neem het mee voor mijn moeder, moet nog 20 min. pruttelen.
Heerlijk alles vers.
Wel met worstjes van de Aldi (niet zo halal) en Arabic bread (Uit Almere) Maar die zijn tof![]()
[ afbeelding ]
Is ook lekker als wrap met van alles
Ik weet niet waar jullie denken dat de achterhoek ligt maar met een uur en 15 minuten moet je er toch echt kunnen zijn vanuit regio Rijnmond...quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, 2 uur in de auto, het is een wereldreis
De achterhoek voelt mij net zo bereikbaar als Hogwarts.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie denken dat de achterhoek ligt maar met een uur en 15 minuten moet je er toch echt kunnen zijn vanuit regio Rijnmond...
Zwarte Cross terrein en b.v. Neede misschien 1 uur en 45 min.
Ehm... is dat niet al een keer gegeten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef Soury het volgende:
Ik denk dat mij post ergens anders is beland![]()
Mijn Marokkaanse maaltijd voor morgen [ afbeelding ]
Alvast gemaakt ik neem het mee voor mijn moeder, moet nog 20 min. pruttelen.
Heerlijk alles vers.
Wel met worstjes van de Aldi (niet zo halal) en Arabic bread (Uit Almere) Maar die zijn tof![]()
[ afbeelding ]
Is ook lekker als wrap met van alles
Op de fiets is het ook lastigquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De achterhoek voelt mij net zo bereikbaar als Hogwarts.
Kapsalon vind ik dan weer kotsquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ehm... is dat niet al een keer gegeten?![]()
Dat "brood" ziet er dan wel weer goed uit trouwens!
Das toch ook simpel... gewoon door de muur naar peron 9 3/4quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De achterhoek voelt mij net zo bereikbaar als Hogwarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |