abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139676768
Het is een (vrij klein) eiland, en er zijn duizenden toeristen. En die komen ook in/door Puerto de la Cruz. Mede door o.a. Loro Parque.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_139678157
Wat toeristen maakt ook niet uit, helemaal alleen is tenslotte ook niks. Heb jij nog wat leuke steden/stadjes die aan te raden zijn? En zijn er ook grote winkelcentra?
pi_139678485
Zoals ik al zei: Masca.

En winkelen: http://www.mydestination.com/tenerife/shopping/2385#
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_139679090
Alweer thx! Ook je snelle reacties, fijn! Zijn die dolfijnen en walvissen tours het geld waar denk je of heb je daar geen ervaringen mee? Zijn trouwens 10 nachten, 11 dagen beetje genoeg om lekker te relaxen en ook (veel) dingen zien.
pi_139679427
Geen ervaring met die dolfijnen/walvissen-tours, maar ik kan me voorstellen dat het best leuk kan zijn.
In 11 dagen kan je genoeg zien en doen. Het eiland is zo'n 90 bij 60 km, dus je kan overal wel komen in een dagje (en dan ook nog terugkomen). En je kunt het zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk.
Je kan bv ook googlen op "secluded beach tenerife" of iets dergelijks om te kijken of er nog ergens wat rustige stranden zijn.
pi_139679745
Idd. Is uit eten daar trouwens duur voor een complete maaltijd of valt het mee?
pi_139680741
Ik was er in 2010 en ik let tijdens vakanties niet zozeer op geld of prijzen. :)
pi_139718415
Oh haha. We hebben nu ook een villa gezien in Alcala. Rustig stadje in het zuiden en toch dicht bij de drukte. Rustig gelegen, restaurant en wat winkeltjes op loopafstand. Net zoals strand op 300 m.
pi_139796033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was er half december, dus in het ultieme laagseizoen. 10 dagen voor ongeveer 500 in m'n uppie.
Ik was vorige herfst/winter ook aan het twijfelen om naar Tenerife te gaan (uiteindelijk werd het 5 dagen Londen), wat was het weer toen jij er was ?
pi_139842050
Volgens deze bron is het er in december tussen de 15-22 graden. http://www.klimaatinfo.nl(...)en/tenerife-zuid.htm Wij zitten trouwens nog steeds naar huisjes/appartementen te kijken. Ik laat weten wat het uiteindelijk is geworden. Hoop dat die beslissing wel ergens deze weken valt.
pi_139842138
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik was vorige herfst/winter ook aan het twijfelen om naar Tenerife te gaan (uiteindelijk werd het 5 dagen Londen), wat was het weer toen jij er was ?
Half december 2010 :)
Het was tussen 20 en 25 graden, met een paar dagen uitschieters naar 27.
pi_139844574
Da`s niet verkeerd.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:11:19 #38
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139850711
De lava grotte in Cueva del Viento.
Loro park en siam park vond ik beide leuk.
Masca kloof gelopem. Ben je beneden dan kan je voor 10 euro pp met een boot naar Los Gigantes.
Vanuit daar kan je met eenaxi voor 22 euro terug naar masca als je daar de auto hebt staan.

In Los gigantes kan ik je de boottrip Flipper Uno aanraden.
Je vaart de zee op en je ziet kleine walvissen, dolfijnen die met de boot meezwemmen echt gaaf. Jegaatook langs de mooie rotsen op. Kan zwemmen en snorkelen. Er is ook eten en bier, fris. Dit alles koste ons 26 euro en vond ik een van de hoogtepunten van de vakantie.
pi_139876447
Zal het onthouden, genoeg te doen zo te horen! :D
pi_140173850
Nieuw idee, in een hotel/resort in Sante Cruz de Tenerife. Leuke centrums heb je daar, gehoord dat er ook een van de mooiste stranden ligt van Tenerife. (Playa de las Teresitas) Ook dicht bij de luchthaven Norte. Verder is het maar een klein uur rijden naar het erg toeristische zuiden. Dus dat kan altijd nog.. Hebben jullie ervaringen met Santa Cruz de Tenerife?
pi_140174175
Ik geloof dat er alleen binnenlandse (Spaanse) vluchten aankomen/vertrekken op/van Norte. Zowat alle internationale maatschappijen vliegen op Sur.
pi_140175347
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:58 schreef larsvh12 het volgende:
Nieuw idee, in een hotel/resort in Sante Cruz de Tenerife. Leuke centrums heb je daar, gehoord dat er ook een van de mooiste stranden ligt van Tenerife. (Playa de las Teresitas) Ook dicht bij de luchthaven Norte. Verder is het maar een klein uur rijden naar het erg toeristische zuiden. Dus dat kan altijd nog.. Hebben jullie ervaringen met Santa Cruz de Tenerife?
Ja, ik ben er toen twee dagen geweest. Best leuke stad en je hebt wel gezellige drukte om je heen, maar eerder van locals dan van toeristen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2014 18:52:26 ]
pi_140671798
Vlucht is geboekt, auto gehuurd, huisje is gereserveerd. Alles is nu (eindelijk) geregeld. Ik vraag me een ding af kwa de vlucht. Met het boeken is nergens gevraagd of we (ruim) bagage wilde toevoegen etc. Je mag gratis 1 stuk handbagage meenemen volgens mij. We vliegen met klm naar madrid, en daar stappen we over met aireurope richting Tenerife. Ik neem ook aan dat de bagage wordt doorgelabeld? En hoe regel ik nu de ruimbagage?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')