Ik was vorige herfst/winter ook aan het twijfelen om naar Tenerife te gaan (uiteindelijk werd het 5 dagen Londen), wat was het weer toen jij er was ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was er half december, dus in het ultieme laagseizoen. 10 dagen voor ongeveer 500 in m'n uppie.
Half december 2010quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik was vorige herfst/winter ook aan het twijfelen om naar Tenerife te gaan (uiteindelijk werd het 5 dagen Londen), wat was het weer toen jij er was ?
Ja, ik ben er toen twee dagen geweest. Best leuke stad en je hebt wel gezellige drukte om je heen, maar eerder van locals dan van toeristen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:58 schreef larsvh12 het volgende:
Nieuw idee, in een hotel/resort in Sante Cruz de Tenerife. Leuke centrums heb je daar, gehoord dat er ook een van de mooiste stranden ligt van Tenerife. (Playa de las Teresitas) Ook dicht bij de luchthaven Norte. Verder is het maar een klein uur rijden naar het erg toeristische zuiden. Dus dat kan altijd nog.. Hebben jullie ervaringen met Santa Cruz de Tenerife?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |