abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6303620
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaar op de streamverslagen deel 14?. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van dinsdag 15 oktober 2002.

woensdag 16 oktober 2002 @ 00:16:48 #2
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6303844
Binnen in de slaapkamer van de bunker is Mus weer wakker geworden en heeft een gesprek met Laurens, Geesje en ik geloof ook Stephan. Mus legt uit dat ie iedereen door heeft en dat hij wel les wil geven in het doorgronden van de bewoners of zoiets.
Geesje moet er spottend om lachen en zegt dat ze hem dan wel een lesje in discuseren zonder uit zijn slof te schieten wil geven.
Mus is duidelijk weer op dreef en beleeft een van zijn "hoe wind ik iedereen om mijn vinger" momenten.
pi_6304108
Nog ff het laatste verslag van Anzjie uit het vorige topic:

Bungalow

Martijn staat de douche droog te maken...
Nu een lachende Daniela in beeld, ze giegeld iets over douche-escapades..Hierop volgt even een handoekgevecht tussen Daniela en Martijn.
Magriet roept nog even een beetje vermanend naar Daniela: " je dingetje hangt open let toch eens een beetje op kind..

Jeanette is zingend het bad aan het vullen. Ze vermeld ebij dat ze zo lekker een bad gaat nemen.

Zowat iedereen zit bij het hek..Jeanette gooit er wat engelse zinnetjes doorheen.

Nu zingen ze: ' how deep is youre love' Daniela heb ik hierbij in beeld ze zingt het fanatiekst lijkt wel.

Magriet zet een ander liedje in...Iets over een bloem...Martijn zegt; "magriet er slapen mensen"

Nu Judith even in beeld, die met de benen hoog tegen het hek de hele boel zit te bekijken.

Het liedje dat Magriet zong was blijkbaar van een cd van willeke Albertie. Als die zou komen zingen zou ik geweldig vinden zegt Magriet.
Dennis mompelt iets tegen Daniela, ze lachen samen, Daniela zegt nou kom op Dennis..

Daniela vraagt aan Martijn waarom sta je naakt onder de douche??
Ik schaam me niet voor mijn lichaam zegt Martijn..Jij wel dan??
Ja ik ga niet voor heel internettend Nederland in m'n blootje staan, zegt Daniela..Ja ze zien je toch wel op internet hoor en ze maken er zelfs foto's van zegt Martijn
Nou ik heb je net in je blootje gezien hoor zegt Martijn...Nee zegt Daniela, Jawel zegt Martijn ...Toen je je bikini aandeed zag ik je...

Daniela zit nu op de grond bij Dennis, deze wil haar op de stoel zetten omdat het te koud is op de grond..Ze zit weer op de stoel nu.
De bunkerbewoners zitten ook aan het hek maar zijn erg stil.

Dennis heeft er nog een stoel bijgezet..

Ah Ting is er ook nog...
Sjoisss zei ook nog iets..."derlinkerooggg keek in dah rachter van Tingj, ze heeft blafjus gehad vanacht ze hinnikt nog wat.....

Jeanette in het bubbelbad nu Met bikini (jammer he scanman?)

Op de achtergrond staat Daniela Haar lenzen uit te doen...Dit gaat nogal luidruchtig...

En toen was het stil hier

Met dank aan Marbe voor het sponseren

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_6304287
0.43 uur
In de bunker tref ik Stefan en Geesje in gesprek in bed. Het gaat over slaapkamerperikelen: wie wanneer in de weg heeft gelegen en wat wie toen deed om dat weer op te heffen. Tijd om naar de bungalkow te gaan dus, waar ik Daniela al even hoorde schreeuwen dat ze nooit, maar dan echt nooit meer ging drinken, echt niet!

Grrr, nou gebeurt er 'es wat in de bungalow en dan heb je dus nergens geluid of beeld ervan! Ik heb twee keer beeld en geluid slaapkamer bunker en nog een keertje alleen geluid bunker. Verder is het stil en zwart. Damn it!

Shrink - it's a lifestyle
pi_6304362
0.46 uur
Het gesprek in de slaapkamer van de bunker stokt. Stefan en Geesje liggen inmiddels beiden met de ogen dicht. Ook een ander bed is al bezet (ik denk door Laurens). Dan bemoeit Laurens zich er weer even mee, en daar wordt nog even antwoord op gegeven door Stefan. Geesje komt niet veel verder meer dan 'hmmm'. Op de achtergornd hoor ik luid gekrakeel in de bungalow, waar ik wel graag iets meer beeld en geluid van zou willen hebben. Regie????
pi_6304467
0.49 uur
Mus is ook in de slaapkamer gearriveerd (waarschijnlijk lag hij er al een poosje maar was hij door mij niet opgemerkt). Het gaat over de ramadan; Geesje vraagt of Mus zich daar serieus aan gaat houden. Geesje trekt dat niet met haar bloedsuikerspiegel als ze een hele dag niet mag eten. Mus legt uit dat zij dat ook niet hoeft te doen. Geesje lijkt echt niets te weten van de ramadan want ze vraagt nu aan hem of dat vanuit het geloof is? "Oh, dat vind ik wel leuk, dat zou ik wel stoer vinden om mee te doen". Mus zegt dat het deze keer makkelijker is omdat de ramadan nu midden in de donkere periode valt.

Gees is helemaal verbaasd: een maand lang? Dertig dagen? Mus vindt het wel meevallen, zeker als hij in de bunker zit. Geesje wordt helemaal enthousiast: "dan gaan we overdag slapen en dan ga ik 's nachts opzitten met jou en eten. Lijkt me echt leuk! En dan vragen we of het bubbelbad 's nachts aan mag!".

0.54 uur
Martijn ligt in bed in de bungalow. Ik heb nog altijd alleen geluid van de bunker, maar op de achtergrond hoor ik de bungalowbewoners luid zingen en luidruchtig zijn. Helaas pindakaas, deze code mag niet baten....

pi_6304501
0.55 uur
He, ik word steeds chagrijniger, ik hoor echt een feestje in de bungalow: luid gelach, geschreeuw, gezing, gejoel, maar geen beeld of echt geluid. Hallooohooo, regiehiehie???

In de bunker slaapkamer is het gesprek rustig en saai, zoals mensen praten die eigenlijk al bijna slapen, maar toch nog even door gaan met elkaar.

pi_6304688
0.58 uur
Mus dacht dat Geesje weer zo'n saaie Friese vrouw zou zijn toen hij haar voor de eerste keer zag maar het viel hem alles mee.

1.00 uur
Yes, ik had heel even geluid in de bungalow: een hevig giechelende Daan, die echt niet meer bijkomt en klinkt alsof ze stevig wordt gekieteld. Margriet is boterhammen aan het smeren en vraagt of Daan er een wil met pindakaas, maar Daan wil chocopasta. Dennis zegt: "Doe dat nou niet!" en moet lachen, Daan moet nog veel harder lachen. Wat er gebeurt kan ik niet zien, maar vooral Daan klinkt behoorlijk dronken. Ook Margriet komt niet meer helemaal uit haar woorden. Daan gilt: "Kijk dan! Ik heb gewonnen, kijk!"

Jeanette is ook nog aanwezig. Het is echt een grote chaos: ze roepen door elkaar, hebben niet meer door dat er ook wat wordt teruggezegd, dingen raken kwijt en er wordt vooral errug veel gelachen. Dennis weet het Engelse woord voor 'anders' niet meer. Dennis vindt dat ze de badjassen moeten wassen. Hij moet heel hard lachen: "Sukkels! Nee! Nee! Doe dat nou niet! Oh, sukkels..." Wat er gebeurt weet ik niet, maar Daan klinkt alsof ze iets doet wat echt niet kan. Dennis: "Serieus, ik trek mijn handen er vanaf". Ook Margriet roept: "Daniela! Lik het eraf! Lik m'n teen!"

1.05 uur
Daan: "Arthur man, ga toch naar bed". Margriet: "Jezus man, je hebt een vrouw, wegwezen moet je!". Ondertussen wordt er nog driftig gezocht naar kaas, pindakaas, boter en weet ik wat nog meer. Dennis is grappig geloof ik. Arthur komt weer aanlopen. Margriet: "Nou loop je weer in die slip rond! Doe dat dan ook niet!" Daan: "Nog een keer, nog een keer!" Margriet: "Godsamme, die Daniela". Daan reageert meteen weer: "Ik doe niks, ik heb mijn kleren nog aan hoor." (Waarom heb ik geen beeelllddd?????)

1.07 uur
Margriet d'r teen zit helemaal onder de Duo Penotti. Ze wil dat Daan het eraf likt, maar Dennis stelt zich ook kandidaat. Daan schreeuwt keihard: "Boenen zal je, slaaf ben je, kom op vegen!". Dennis vraagt aan Daan en Margriet of ze nu weer normaal willen doen. (He nee, waarom nou?). Daan roept om Martijn. Dennis vindt dat ze meteen bij hem moet gaan slapen, hij ligt al klaar. In de slaapkamer van de bungalow zie ik hem bloot op een boxershort na op bed liggen, zonder laken over zich heen.

Arthur brabbelt ook nog iets onsamenhangends maar echt verstaan kan ik het niet. Daan roept Martijn en zegt "Mascha". Vervolgens moet ze keihard lachen. Margriet: "Luisteren naar het vrouwtje!".

Edit - Tikfoutjes hersteld. -

[Dit bericht is gewijzigd door Joef op 16-10-2002 01:37]

pi_6304717
1.10 uur
Arthur probeert in bed te gaan liggen maar pleurt ernaast. Margriet vertelt dat ze als ze gaat stappen ook kotsend en stinkend naar huis gaat en zich net zo voelt als nu of na een battle. Martijn gaat zijn bed maar weer 'es uit. Margriet vindt zijn tattoos geil zegt ze. "Je bent wel lekker. Straks in dat dorpje van jou, al die wijven gaan helemaal, whhhllllooowwwh".

En mijn half uurtje is voorbij.

Genoeg stof om een andere streamer aan het werk te jagen???

woensdag 16 oktober 2002 @ 01:28:35 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6304919
Jeanette zit in de kamer te roken... Daniela springt op Martijn in de slaapkamer... Arthur komt eraan en schuift Daniela's shirtje langzaam omhoog zodat haar billen helemaal zichtbaar worden. (waarschijnlijk had ze nog een stringslipje aan, maar die zag ik dus niet!)
Daniela blijft lachen, maar gaat nu terug naar haar eigen bed.... Het giechelen gaat onverstoord verder. Martijn riep net dat hij praktisch werd aangerand.

Dan gaat Daniela naar de wc.. en Arthur loopt ook de kamer in.. in alleen een slipje.

My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 16 oktober 2002 @ 01:40:24 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6305050
Jeanette en Dennis liggen in bed en praten wat over het gedrag van Daniela.... en daarna ook over Martijn.
"Tinus heeft aanleiding gegeven!", vindt Dennis.

Martijn zit in de kamer en overdenkt wat er is gebeurd.
"Ik slaap op de bank", zegt hij sip.
"En jij dan?", vraagt Daniela aan Margriet.
Margriet zegt dat ze geen pyama heeft. Daniela zegt dat ze nog naast niemand ligt.
"Martijn", fluistert Daniela. "Kom je zo?"
Martijn kijkt wat zenuwachtig om zich heen en weet zich niet echt geen houding te geven.
"Heb je dat lijf van Martijn wel eens gezien", zegt Daniela zacht tegen de bewoners in de slaapkamer.
Er wordt hard gelachen. Dan laat iemand een keiharde scheet.
"Nou is het afgelopen", zegt Jeanette meteen kwaad. "Diegene die nou nog een keer een scheet laat die trap ik eigenhandig de deur uit. Alles goed en aardig, maar ik wil geen stank in de slaapkamer!"

Daniela ligt in haar blote kont op de dekens.
"Daniela komt hier!", zegt Margriet... "Ga onder die dekens liggen! Heb je ook geen bovenstukje aan?"
Daniela kan alleen nog maar lachen. De mannen vinden het allemaal prachtig.
"Ik ga even ingrijpen!", zegt Margriet weer. "Wat doe je normaal aan als je gaat slapen? Even normaal doen nou.... Ik moet nu echt even ingrijpen!"
Daniela blijft lachen.... schateren van het lachen!
"Kom op Daan!", zegt Margeiet.. "Even omhoog!"
(Daniela zit lam op de grond)
Even later komt Margriet terug met een bhtje...
"Die ga je even aan doen, maar niet hier!", spreekt ze streng. "Ga maar even naar de wc!"
Daniela druipt beduusd af.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-10-2002 02:48]

woensdag 16 oktober 2002 @ 01:43:40 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6305087
  woensdag 16 oktober 2002 @ 01:55:46 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6305208
"Nou lieve mannen... welterusten", zegt Daniela zo zwoel mogelijk.
Daniela zegt dat ze pijn in haar hoofd heeft!
"Er is maar één ding wat helpt tegen hoofdpijn!", zucht ze.
"Een grote dikke...", begint Margriet.
Ja, zegt Jeanette.. Een grote dikke tampeloerus!"
Dat gaat een tijdje zo door en Daniela lijkt weer wild te worden van het onderwerp.
"Doe effe normaal nu.. kop houden en slapen", zegt Margriet meteen!
"Maar het is echt waar... één ding helpt slechts...", kreunt Daniela nu.
"Kop houwen nou!", herhaalt Margriet.
Daniela zegt weer wat.
"Daan kop houden nou!", zegt Margriet nu streng.
Ze probeert de aandacht nou even op Jeanette te vestigen.
"Laat je nou eens gaan Jeanette! Is Dennis niets voor jou?"
"Ik heb toch gezegd dat ik genoeg negers heb gehad", lacht Jeanette.
"Ik heb één grote neger, maar ik durf het niet te vragen..", zucht Daniela. "Maar Dennis wil je naast me liggen?"
"Nee Daniela... ophouden nou!", gebiedt Margriet haar.
"Maar ik doe nog minder dan niets!", belooft Daniela. "Alleen even lekker tegen mijn billen aan liggen Dennis! Ik doe echt niets. Mijn billen tegen de jouwe!"
"Nou, ga nou maar slapen Daniela!", herhaalt Margriet. "Weet je trouwens dat dit de beste plek is. Hier kun je niet gefilmd worden!"
"Mijn billen", kreunt Daniela... "ooooo mijn billen!"
Ze kreunt nu echt non stop door.
"Ze staan bij Big Brother versteld wat hier allemaal gebeurt!", denkt Margriet.
"Ooh Dennis", zucht Daniela weer stomdronken. "Ooooh Dennis!"
(Dennis reageert nergens op trouwens)
"Dag lieve Martijn!", zucht ze dan. "Dag Dennis... Dag schatje.. lief zebravinkje..."
Dan gaat Daniela weer kreunen.... ze klinkt nu alsof ze klaarkomt.
"Dennis... Dennis.... mmmmmm.... Dennis!!", kreunt Daniela verder.
"Wie z'n been is dat?", vraagt Margriet opeens.
"Van Daan", lacht martijn.
"Daan, kappen nou!"

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 16-10-2002 02:51]

woensdag 16 oktober 2002 @ 02:17:23 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6305433
(Daniela is echt zo geil als wat.... de drank zorgt ervoor dat ze het nu ook toegeeft volgens mij!)

"Er beweegt iets tussen mijn billen", zegt Daniela zacht.
"Ooooo", reageert Martijn meteen. "Ik schrik me de rambam!"
Hij kan dan zijn plekje niet goed vinden.
"Mag ik er bovenop dan?", vraagt hij onschuldig.
"Ja kom maar!", reageert Daniela meteen. "Au, mijn tieten!"
Ze gaat nu uit haar bed en kruipt naast Dennis, die de hele tijd al in gesprek is met Jeanette (die aan de andere kant naast hem ligt)

"Nou liggen alle vrouwen met een man hier.... dat gaat echt fout", zegt margriet bezorgd.
Jeanette en Dennis staan op en lopen naar de woonkamer.
"Wat gaan jullie doen?", vraagt Margriet meteen.
"We gaan even een shaggie roken en wat drinken in de kamer!", antwoordt Jeanette.
Margriet zegt dan dat ze echt gaat slapen.

"Komen we straks terug dan ligt er geheid iemand in ons bed!", zegt Jeanette in de kamer. "Nou, die jakker ik er dan wel uit!"
Dennis vertelt het verhaal van Joyce en hemzelf in het buitenland, maar dat hij vindt dat ze het gebeuren in het buitenland moeten vergeten.
"Ik vind niet dat je dat zomaar achter je kunt laten", zegt Jeanette. "Maar Sjojs kan nu bij niemand haar ei kwijt!"
"Dat klopt", zegt Dennis.

In de slaapkamer zegt margriet in Twents dialect dat ze niet had gedacht nog een keer met Martijn in bed te zullen liggen. Daniela zegt dat zij het ook nooit had verwacht.

"Ik wil je niet terecht wijzen", zegt Jeanette. "Maar als ik hoorde hoe het ging tussen jullie in het buitenland dan snap ik niet hoe dat kan dat het hier zo anders is!"
Dennis probeert zich wat te verdedigen en gooit er wat foute verklaringen uit.

"Ik gun ieder zijn plezier en wil geen dooddoener zijn, maar wat is wijs?", merkt Jeanette op over het gedrag van Daniela. "Ik doe ook gekke dingen, maar kan me niet herinneren dat ik helemaal uit m'n plaat ben gegaan. Ik vind het niet erg, want iedereen heeft z'n eigen manier van plezier maken......"

In de slaapkamer is het inmiddels stil geworden.....

"Ik hoorde ook van iedereen dat Sjojs zo'n gek mongool gek wijf was en dat zie ik hier helemaal niet!", merkt Jeanette op. "Dan vraag ik me af hoe dat kan!"
Dennis probeert uit te leggen dat dat vooral in de eerste twee weken was, maar later al veranderde. Hij zegt er ook bij dat het niet aan hem ligt.
"Ze gaat me wel aan het hart, maar ik voel niet meer voor haar", zegt Dennis. "Ik heb iemand waar ik heel erg gek van ben en waar ik van hou en dat heb ik haar ook verteld. Dat weet jij allemaal niet, maar geloof me dat dat zo is. Ik vind het ook alleen maar leuk dat je het aan me vraagt!"

"In de eerste weken ben ik ook even gek geweest hier.", bekent Jeanette. "Toen zaten we ook met drank op in de bad. De zwembroekjes gingen los en toen dacht ik ook 'waar zijn we mee bezig'! Dus dat doe ik gewoon niet meer!"

woensdag 16 oktober 2002 @ 02:28:08 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6305507
Na alle commotie is het nu opeens heel rustig in het huis. Als ik het goed zie liggen Jeanette en Dennis nu ook weer in bed. Alleen het ademhalen van een paar bewoners is nog te horen. Daniela droomt nu vast van een dikke tampeloerus ( ) ..... Martijn is nog steeds helemaal van de kaart.... Arthur droomt (waarschijnlijk) van de eerste keer sex met Ursula... en Dennis....? Dennis blijft vaag..... geen idee waar hij van droomt, maar zoals hij net zelf zei blijkt ook hij een vriendin te hebben waar niemand iets van wist.

* This is Scanman signing off... Als er nog iets gebeurt kom ik nog wel even terug, maar ga er maar niet vanuit! *

pi_6305896
-quote- Scanman schreef: Daniela droomt nu vast van een dikke tampeloerus ( ) ..... Martijn is nog steeds helemaal van de kaart.... Arthur droomt (waarschijnlijk) van de eerste keer sex met Ursula... en Dennis....? Dennis blijft vaag..... geen idee waar hij van droomt, maar zoals hij net zelf zei blijkt ook hij een vriendin te hebben waar niemand iets van wist.

Weet je zeker dat jij niet de voice over bent van Yorin.:Y ..ik las het en hoorde de stem het gewoon zeggen

Ik zit hier en verder nergens mee
pi_6308184
in de bungalow zijn ze allemaal wakker, daan zat net naast het bed, zal wel een lekker katertje hebben, ze hangen met z'n allen nog wat in de slaapkamer

Ook in de bungalow zijn er al wat ogen open, daar liggen ze ook in bed wat te kleppen met elkaar, alleen Mus was al aangekleedt en liep te scharrelen

pi_6308423
Dennis is in de badkamer zij tanden aan het poetsen, hij gaat ff douchen, met broek aan.
Daan, Margriet en Martijn zitten bij de bar, inmiddels is jeanette vanuit de badkamer de keuken ingekomen. Arthur is de enige die al aangekleedt is.

In de bunkerslaapkamer liggen de meesten nog steeds te kleppen op bed, Quincy loopt daar rond en wil stoeien met zijn tennisballetje, hij krijgt niet echt ijn zin, dus ploft maar languit op bed neer.

Stefan zit zit in de bunkerhuiskamer bij het hek, kletst wat met Margriet. Juut is ook uit de bunkerslaapkamer, ze gaat ff naar buiten.

pi_6308562
Martijn doet wat bestellingen bij de butlertelefoon. Jeanette geniet van een ontbijtje, er gebeurd nauwelijks iets.
pi_6308895
Mus staat zichzelf te scheren, dwz zijn sikje aan het bijknippen, das het enige wat er te vermelden valt
pi_6310575
13.01 Stream op de bunker, waar Judith rondloopt, Lau zich aankleedt, en Quincy zijn sokken wil hebben. Verder is er niet veel te zien.

13.02 Stream naar Arthur en Laurens bij het hek, die een roze lijstje bekijken (menukaart?). Arthur wil geen vis, hij heeft het over een zoetzure saus en vraagt Stefan of dat pikant is. Stefan geeft hem nu wat les in een buitenlandse taal, die ik ook niet kan verstaan.

13.05 Volgens Laurens hebben vrouwen een dikkere vetlaag dan mannen, tegen Ursula, die zich nu ook aankleedt.

13.06 Jeanette tegen Daniela (met zonnebril op) : Nou je komt maar bubbelen als je zin hebt, je bent nu weer nuchter. Daniela lacht schaapachtig, maar blijft op bed iets zitten lezen. Stilte

13.07 In arm haalt Sjois heel diep aden, ze stapt net onder de douche Judith is met het deeg bezig, legt de stukjes op de bakplaat. Ursula weet nu al dat het heeele lekkere broodjes zullen worden.

13.09 Dennis zit bij het hek te eten, samen met Geesje en Ursula bespreken ze de zalige broodjes. (Die dingen zijn nog niet eens klaar )

13.11 Het houdt niet over wat er wordt gezegd, dus dat bespaar ik jullie maar even.

13.12 Ursula moest vannacht wel aan Dennis denken hoor: Jij in zo'n lekker warm bed. (Ja Dennis, had ik ook op een andere manier verwacht):)

13.14 Met zijn drieen zijn ze het erover eens, dat de jongens in het buitenland zin hebben om hierheen te komen, vol energie. Ursula weet dat ze daar de laatste vier dagen geen films meer hadden, Geesje plaatst de opmerking dat ze toch opnieuw de films kunnen gaan bekijken.

13.14 Reclame

13.16 Zelfde stream als voor de reclame. Geesje gaat douchen. Dennis: Ze hebben genoeg van ons. (Ja eigenlijk wel) Handje handje zitten ze en maar naar elkaar kijken.

13.18 Die kut-Nederlandse muziek altijd zegt Stefan, hij wil wel es wat anders horen. Ur denkt dat iets bij Carmen een zoutblok is, Dennis helpt haar uit de droom: Het is het enige harde stuk van een inktvis waarop Stefan het precieze verhaal moet vertellen. Het verhaal tussen de 2 mannen gaat door over vissen (niet hengelen). Dennis ziet hun samen al in Waku Waku. Apies scoren volgens Stefan.

13.22 (Op de smsberichten vindt Eddy Judith een lekker ding) Zo interessant is het gesprek tussen nu de 2 lovers

13.24 Geesje heeft een rooie neus, ze is net buiten geweest. Dennis telt de spotjes die branden.

13.25 Ur heeft nog veel last van de camera's. Lekkere flapdrol lacht Dennis, terwijl hij nu Quincy (die op zijn schoot ligt) uitscheldt voor floepert.

13.27 Martijn vraagt of er al besteld is. Nee nog niet, zegt Dennis. O, dan krijgen we vandaag niets is Martijn zijn antwoord, we hadden voor een uur moeten bestellen. Dennis schiet overeind: Maar ze wisten nog niet allemaal wat ze wilden hebben.

13.28 Stream naar de kooi, waar Sjois en Judith met de was bezig zijn. Judith kan iets niet schoon krijgen. Op de haar eigen bekende verongelijkte manier heeft ze daar commentaar op.

13.29 Einde uitzending

pi_6310777
Okzin (en andere lezers): overal waar in bovenstaand verslag 'Dennis' staat moet je 'Arthur' lezen.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 14:00:11 #23
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6311110
Margriet,Jeanette en Dennis zijn nog in de badkamer aan het rommelen.
Margriet heeft alleen nog maar vieze sokken
"Nou, ja jammer dan"

Daniela is in de slaapkamer bezig.

eurobilltracker.com
  woensdag 16 oktober 2002 @ 14:05:41 #24
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6311219
Aan het hek zitten Martijn, Stefan en Ursula te kletsen.
Geluid is erbarmelijk, steeds buffering.
Margriet zoekt nog steeds haar zwarte sokken, ze zitten in de wasmachine, krijgt ze te horen.

Buiten in de kooi zijn Judith en Laurens aan het poetsen.
Zij wensen bungalow bewoners veel plezier toe in de Zevende hemel.
Deze bewoners staan met z'n alle voor de deur van de zevende hemel te wachten ( waarop? )

eurobilltracker.com
  woensdag 16 oktober 2002 @ 14:19:21 #25
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6311542
Laurens en Judith zijn druk aan het wassen.
Judith vindt dat er in de bunker altijd veel te doen is.
Laurens spoelt de lakens uit en hangt ze over het bankje te drogen.
Heel herkenbaar zegt Judith iedere keer als ze wat gedaan heeft "Zo"!

De bungalowers zijn erbij gaan zitten. Ze wachten nog steeds tot de deur open gaat.
Judith roept naar ze dat het misschien wel lachtherapie wordt.
Zij zingt: "Wat er ook gebeuren zal, ik lach".
Na het uitwringen van de lakens, haalt ze de broodjes uit de oven en brengt ze naar binnen. Daar wordt ze ( of de broodjes) enthousiast begroet. Iedereen schuift meteen aan tafel.

In de bungalow is niets te zien, geen stream op de Zevende Hemel, dus ik weet niet wat daar aan de hand is.
Dennis is nog niet weg en wenst de bunkeraars smakelijk eten.

Nu heb ik haperend beeld op de Zevende hemel, daar zitten ze op kleedjes op de grond, het lijkt er inderdaad op dat ze lachtherapie krijgen. Ik kreeg hel even geluid van uit de Hemel en inderdaad het is een zweverige lerares die het heeft over energie die je om kan zetten in lachen
(Geluid is vreselijk, telkens een paar seconden en dan gaat de stream weer naar de keuken van de bungalow)

Samen met Laurens wringen ze de lakens uit

eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')