abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6285455
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaar op de streamverslagen deel 14?. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van maandag 14 oktober 2002.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 00:03:53 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_6285521
Dit kon wel eens een uiterst rustige shift voor mij gaan worden.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 00:08:29 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_6285623
...en ik heb het nog niet gezegd of Geesje verlaat de slaapkamer.
Margriet gaat bezorgd achter haar aan en haalt een glas water voor haar.
Beiden hebben ze hun zender niet om dus ik kan niet verstaan wat er gezegd wordt.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 00:13:16 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_6285728
Ook Ting verlaat haar bed voor een Ting-momentje voor de spiegel.

(Zij smeert zich in met bodylotion.)

dinsdag 15 oktober 2002 @ 00:18:09 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_6285854
Daarna is het beurt aan Daniela.
Even een snelle snuif voor het slapen gaan.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 00:48:18 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_6286514
Ook Laurens is verkouden en gaat even zijn neus sprayen.
Uiteraard doet het braafste soldaatje van het peloton wel zijn zender om.

Laurens gaat nog iets eten.
Oh Hellup!
Sjojs komt erbij zitten.

Laurens: Vreemd is dat, in de bunker slaap ik zomaar.
Sjojs: hommsesr geggel ik eerde plassen eyt esa twee ikka kwartier. Tiena sliep a. Dannis ok a.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 00:57:33 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_6286682
Laurens: Ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren, het zou best wel kunnen dat JIJ om 8 uur naar de dagboekkamer moet komen.
Sjois: Ik wee het wa zeker, over een half uur zit Dennis ook hier.

Eerst meldt Judith zich echter.

Judith: Ik denk dat als eerste Tinus naar buiten komt en dan Dennis.
(En hoppa, straight out of bed mikt ze er een Coronaatje in....)

Judith en Laurens spelen weer het cocktail-spelletje. De een leest de beschrijving van een coctail uit het boek en de ander moet raden welke het is. (Ga die dingen nou eens klaarmaken en opzuipen GVD! )

dinsdag 15 oktober 2002 @ 01:09:12 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_6286884
Laurens, Judith en Sjojs zitten nu over Judith in de derde persoon te praten.

Judith: Judith houdt gewoon lekker van de hele dag slapen. En af en toe een extraatje. Ik zie ze wel eens samen naar het toilet gaan, maar die twee kunnen niet samen door 1 deur.
Sjojs: Dat zal de spanning wel zijn.
(Beetje vaag gedoe.)

Laurens: Ik hoop op iets met behendigheid op het speelveld. (Tegen Sjojs): Is er nog iets dat jij niet zou doen ivm hoogte of diepte?
Sjojs: Een paar jaar geleden zou ik ja gezegd hebben, maar nu... Ik ga gillend naar boven en gillend naar beneden, maar ik doe het waarschijnlijk wel.

Na enige tijd over pretpark-attracties gesproken te hebben gaat Laurens het weer proberen. (Slapen.)
Judith en Sjojs volgen.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 01:48:29 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_6287566
Nog 5 minuten.

pi_6289321
10.18 uur
Op de postzegelstreams zie ik het battlefield, met iets van hordes erop ofzo. Gaan ze dan een conforntatie houden terwijl de begrafenis van Claus ook aan de gang is? Of ben ik nou een conservatieve muts?
Shrink - it's a lifestyle
pi_6289474
Alle bewoners zijn in rep en roer, zo te zien gaat de confrontatie beginnen. Ze zijn zojuist in de DBK geweest, ik he gee geluid grrrrrr
pi_6289509
Stefan doet zijn krulletjes nog even goed.
Onrustig lopen ze allemaal rond, wachten op het signaal dat ze ze naar het battlefield uuhh de confrontatieweide mogen komen.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:40:48 #13
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6289515
Ze lopen nu met zijn alle naar het verld , het gaat beginnen
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:42:34 #14
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6289529
Ik heb nu ook geen geluid:
Maar het heeft iets met start en finish te maken.
Dus ze gaan rennen.
pi_6289548
ze staan met zijn allen achter een rood/wit lint. De koppels bij elkaar. De ene helft van een koppel krijgt een blauw hesje aan, de andere helft een gele. De uitleg wordt nu gegeven, want ze kijken en luisteran allemaal aandachtig (klote geluid altijd, ik hoor niets!!!!!!)
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:48:59 #16
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6289590
En ik heb zo het gevoel dat Judith,laurens ,Moes en stefan in een team komen te zitten.
dus dat wordt nog gezellig
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:51:10 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_6289622
Van de postzegel: Er worden gele en blauwe hesjes uitgedeeld.
Blauw: Geesje, Stefan, Laurens, Judith, Mustapha, Ursula, Sjois.
Geel: Jeanette, Margriet, Martijn, Ting, Arthur, Dennis.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:52:57 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_6289641
Zaklopen over een hindernisparcours....
pi_6289644
Het lijkt nog niet helemaal duidelijk, want sommige bewoners lopen te gebaren richting veld.
In het blauw zie ik: Geesje, Judith, Stefan, Ursula, Mus, Laurens en Joyce. In het geel dus de andere helft van een koppel.
Ze beginnen met zakspringen, ze moeten al zakspringend een parcours afleggen
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 10:55:01 #20
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6289659
Ze zijn aan het warm lopen
pi_6289690
Het gele team staat te juichen, waarom weet ik niet
Margrite doet weer een zak aan en springt even, maar doet de zak weer uit. Ook arthur doet dit.
Waarschijnlijk was het net een rondje om op te warmen, want ze hebben zich weer verzameld achter het lint.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:09:14 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_6289825
Het gele team lijkt voor te liggen.
Of ze zijn al een ronde ingehaald.....
Margriet viel regelmatig op haar bakkes, Ting ging twee keer plat in de waterbak en Jeanette brengt een hoop tijd stilstaand door.
Daniela doet het goed.
pi_6289839
Stefan en Dennis doen een zak aan. Ze gaan van starts, dennis valt, ze gaan weer opniuew...
Ziet er best lastig uit, ze moeten door een waterbak, door banden heen zigzaggen, door een bak met een soort blubber ofzo erin.
hahaha ziet er best wel grappig uit. dennis komt als eerste aan en nu gaat Ting ervandoor. Ting gaat op haar muil en de bak met water waar ze doorheen moeten springen,Stefan heeft het overgegeven aann geesje volgens mij. Inmiddels is Ting al gefinished en neemt laurens het van haar over.
Hij was snel, nu gaat margriet voor de gele er vandoor. Ook geesje is gefinished ze geeeft de zak door aan ursula.
Margriet is al een paar keer onderuit gegaan, waardoor ursula weer dicht in de buurt is gekomen.
En ja hoor, ze heeft margriet ingehaald, nu liggen de blauwe voor.Arthur gaat nu voor geel, Joyce voor baluw, joyce bakt er niets van en al snel heeft arthur haar gepasserd, geel weer aan kop.
Arthur heeft het parcours afgelegd en nu is de beurt aan Jeanette, joyce loopt nog dsteeds te hobbelen, ze springt niet, maar ze loopt gewoon!!
Maar ze komt bij de finish waar Mus het van haar overneemt, hij springt alsof zijn leven ervanaf hangt

Jeanette heeft het goe dgedaan, Daantje gaat van start.
Iedereen vam geel is gefinished, geel heeft gewonnen.
Ze staan te juichen terwijl Laurens nog loopt te zwoegen voor het blauwe team.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:10:55 #24
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6289847
En ja hoor ,BB heeft het voor elkaar.

Moes+Judith+Stefan+Laurens in de bunker

Ze hebben verloren

dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:12:26 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_6289865
Ursula en Arthur lijken afscheid van elkaar te nemen....
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:14:07 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_6289884
Margriet lijkt gewond te zijn, ze ligt al geruime tijd op de grond.
pi_6289894
De koppels moesten dus niet met elkaar, maar tegen elkaar, met als gevolg dat ons loveduo nu gescheiden wordt. Ursula staat in de armen van Arthur te sniffen.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 11:17:00 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_6289933
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 12:46:59 #29
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6291262
In de bungalow staat Margriet onder de douche, ook Jeanette en Daniela zijn in de badkamer.
Daniela heeft een of ander wit spil op haar bovenbenen gesmeerd.
Gesprekken zijn niet te volgen door de bubbels van het bad.

Ursula en Geesje zitten te kletsen op het bankje in de bunker.

eurobilltracker.com
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 13:02:02 #30
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6291523
Verder zie ik ook Stefan in de bunker, Laurens is er ook.

Zij hebben het over het record hoe lang iemand in de bunker heeft gezeten. Zij denken dat Margriet heel lang in de bunker heeft gezeten.
Maar procentueel heeft Geesje er het langst gezeten, volgens Stefan.

In de bungalow heb ik nu Jeanette, Martijn, Dennis, Margriet, Daniela en Ting gezien.
(Wie mis ik nu nog?)

Bunker.
Mus zit op zijn gemak het stripboek te lezen. De rest is zich duidelijk nog aan het settelen. Geesje maakt de oren van Ursula schoon.Judith heb ik hier nog niet gevonden..
Geesje is wat kwijt, haar bruine shirt met lange mouwen.
Ja, Judith terecht, zij zit bij het hek naar de bungalowers te kijken.
Geesje vertelt de anderen nu hoe je hier het beste kan douche. Judith doucht hier om de dag, en de andere dag wast ze zich gewoon.
Mus is ondertussen de broodjes op de bakplaat aan het leggen en hij vraagt of het deeg met of zonder zak moet rijzen.
Er wordt hem verteld dat hij er een plastic-zak overheen moet leggen.
Gehoorzaam volgt hij dit op.
Geesje zoekt nog steeds haar shirt en zij denkt dat Margriet het kwijt heeft gemaakt. "Revenge van Margriet" zegt zij.

eurobilltracker.com
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 13:15:24 #31
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6291721
In de bungalow zijn ze al lekker aan het eten. Ting gaat boter, een zakje gemengde sla en komkommer bestellen.
Ting vraagt of iedereen alweer verzadigd is, waarop Jeanette zegt dat zij nooit helemaal verzadigd is.

Stream gaat naar de kooi.
Arthur staat in het zwembad. ( lijkt me vrij koud, is geen verwarmd bad)
Op de achtergrond is en vreselijk geluid te horen van een hei-machine.
In de kooi staat Ursula met een deken om, naar Arthur te kijken.Zij commandeert hem dat hij moet gaan schoonzwemmen. Natuurlijk doet Arthur wat zijn geliefde hem beveelt.
Ursula zegt tegen Arthur dat ze dadelijk even met hem wil praten. Arthur vraagt waar het over gaat.
"Ja, over je kapsel, nou goed", zegt Ursula.
Joyce staat er bij en vraagt of het over het onderwerp gaat waar ze het net binnen over hadden.
"Ja"antwoordt Ursula.

Joyce heeft een astmatische aandoening waardoor ze niet zo hard kon rennen. Nu schreeuwt ze zo hard dat mijn boxen ervan trillen.

De twee vriendinnen Daniela en Judith zitten gescheiden door een hek bij elkaar. Daniela met een bordje eten.
(Ik blijf Ursula en Arthur in de gaten houden vanwege het beloofde gesprek)
Ze knuffelen elkaar nu door het hek. Er ligt een drolletje in de kooi, waardoor het stinkt zeggen de dames tegen elkaar. Ze gaan nu naar binnen want buiten is het wel koud.

eurobilltracker.com
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 13:39:22 #32
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6292159
Het is in de bunker ook niet al te warm want ook hier hebben de meiden dekens om.
Ursula vindt het toch allemaal erg leuk, ondanks dat ze weer in de bunker zit. Judith vertelt haar, dat wanneer je in de bunker zit je allemaal dingen gaat verzinnen die je neemt als je weer in de bungalow zit.
Judith heeft zichzelf opgegeven voor BB en zij heeft ontslag genomen. Drie maanden geleden heeft zij een brief geschreven, zij hoorde hier niets op en pas een week voordat ze erin moesten kreeg ze te horen dat ze erin ging.
Joyce dacht dat Judith zich voor de vorige BB's ook had opgegeven. Dat is echter niet waar, zegt Judith.
Judith denkt dat zij met Kerst met Lausie ??? gaat skieen. Lausie moet dan weer 2 maanden weg, dus zij hoopt er eerder uit te komen.
(Lausie vriend???)
Mus is op bed gaan liggen, hij kauwt ergens op en verzorgt zijn nagels.
Judith zegt dat ze gaat plassen (En dat is duidelijk te horen ook het doortrekken van de toilet)
Als ze weer binnenkomt wordt haar gevraagd of ze wel haar handen gaat wassen.

Bungalow.
Hier hebben ze het over de confrontatie, Martijn weet precies hoe iedereen ging en welke voorsprong iedereen had.
Hij vraagt aan Ting waar Laurens was toen hij over de streep kwam.
"Tussen de banden en het water", antwoordt Ting.

Ting is blij dat ze vanochtend ook nog gesport had, alle spieren waren lekker los.
Martijn was iets van plan te doen ( ik weet niet wat, want Daniela hoestte er door heen) maar Ting vindt het niet gepast om dat te doen op de dag van de begrafenis van Claus.
Ting vond het belachelijk dat Ed (BB2) ging huilen en niet weg ging.
Zij vond dat onsportief.
"Oprotten" zegt ze.
"Dat meen ik natuurlijk niet, dat oprotten. Maar ik vind gewoon dat je weg moet gaan. Plaats maken voor de nieuwe".
( ze hebben allemaal wel enigszins het 1500m hoestje )

Bunker.
Ook hier veel gehoest.
Geesje had zich gisteren erg druk gemaakt en daardoor was ze vannacht erg benauwd. Margriet had dat gemerkt want Geesje ging ineens rechtop zitten in bed.
Geesje en Jeanette bespreken nu elkaars bultjes.
Jeanette smeert haar bultjes nog steeds in.
De dames zijn van plan als ze later kinderen hebben een kinderpartijtje te organiseren met zaklopen.
Judith vond het net sterrenslag.
Margriet hoest zich te pletter en zegt:
"En maar doorroken, zou mijn vader zeggen. Daar staat ze weer met een shaggie" En ze hoest weer door.

eurobilltracker.com
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 14:00:44 #33
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6292446
Behalve dat de meiden hoesten hebben ze ook spierpijn.

Ik zie Jeanette in de DBK zitten, helaas geen geluid.

Magriet wil wel kaarten met Martijn, ze kan wel pesten.
Zij komt erachter dat er nog nasi is met sate saus. Enthousiast gaat ze dat opscheppen al roepend naar Laurens dat ze zijn lekkere nasi eens gaat proberen.

Geesje en Joyce proberen de oven aan te steken. Dat lukt in eerste instantie niet zo goed. Regelmatig zegt Geesje "kut".
Ook in tweede instantie lukt het niet, maar uiteindelijk lukt het om 1 strookje aan te krijgen. Ze gaat binnen om te zeggen dat het niet lukt. Laurens geeft haar aanwijzingen.
Het plakbandje waarmee ze de lucifers langer maken was zelfs in de fik gevlogen.
Laurens gaat mee naar buiten om haar te helpen.

Bungalow.
Margriet probeert Jeanette aan Martijn te koppelen.
Margriet vraagt timide aan Martijn of zij niet zijn type is.
Uit het diepst van zijn hart zegt hij : "Neen"
"Nou ja'wat een teleurstelling" zegt Margriet.

Jeanette moest weer naar de DBK en Margriet denkt weer aan een confrontatie (grapje) Het ging volgens mij om haar uitslag.
Tegen Dennis vertelt zij dat ze totaal niet huishoudelijk is.
Ze is van plan vanavond wel te gaan zuipen. Dennis is daar wel blij over en van plan mee te doen.
Jeanette wil ook wel maar zij vraagt aan Margriet of die dan op haar wil letten als zij aan de drank is.

Kooi.
Joyce schreeuwt dat alles haar pijn doet, "nek, benen alles doet mij pijn. Dus ik hoop dat ik in deze riante bedden beter slaap".
Ze praat nu op normale toon tegen Laurens. (Maar bij die twe heb ik ondertiteling nodig) Joyce schreeuwde tegen Dennis die bezig is met de jacuzzi. Deze vertelt Joyce dat ze nu des te meer de bungalow gaat waarderen als ze weer terug mag.

Arthur staat met Ursula aan het hek.
"Waar kom je nu weer allemaal mee" vraagt zij kribbig
Arthur laat haar wat zien, waarop zij uitroept ;"Oh wat leuk".
Het is iets wat hij voor haar gemaakt heeft.

Streams gaan spontaan weg bij die twee.

eurobilltracker.com
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 14:09:18 #34
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_6292589
Klik HIER voor screenshots
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 14:26:17 #35
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6292912
Arthur vraagt nu in de slaapkamer aan Daniela hoe de bedindeling is. Zij weet dat ook nog niet. Arthur is ook wat spullen kwijt . Dennis komt binnen met wasgoed dat niet zo lekker ruikt want het heeft te lang nat in de wasmachine gezeten.
"Ruik maar"zegt hij tegen Daniela die daarop zegt: "liever niet, ik ruik liever aan jouw hoofd"" .
Dennis heeft zijn scheerspullen gevonden want er klinkt nu het irritante geluid van een scheerapparaat.

Ting en Jeanette hebben het over hun nagels. De meeste nagels had Jeanette er in de bunker al afgebeten en 1 nagel bleef vastzitten in de zak.

Ondertussen is Margriet nog steeds vreselijk aan het hoesten. Op elke stream is het te horen.

Joyce beweert dat iedereen vanuit de bungalow de exit heeft gehad. Judith en Ting vertellen haar meteen dat niet waar is.
En natuurlijk gaat het gesprek over de komende exit. Judith wil daar nu nog niet over praten, pas morgen gaat ze erover speculeren.
Judith zegt dat Ting haar klep van haar pet opeet als zij eruit moet( als Judith eruit moet, dus)
Ting vertelt iets over Sandra wat zij niet leuk vond. Zij smeerden beide met een lippenbalsem en kwamen er toen achter dat die stift niet voor algemeen gebruik was maar dat die stift van Geesje was. Ting gebruikte hem toen niet meer, maar Sandra bleef maar smeren.

Ik heb nog niet kunnen ontdekken wie nu "de trui"aan heeft, maar ik speur door.

Dennis ligt voor het hek te praten met Laurens.
Laurens zegt dat het ook wel mogelijk is om het in de bunker leuker te hebben dan in de bungalow. Wel denken ze dat het misschien wel een probleem wordt als er nog iemand in de bunker bij komt.
Dennis stelt voor om dan de tafeldeur als bed te gebruiken. Laurens denkt nog wel aan zijn nasi, hij vindt het juist zo lekker om nasi op te bakken.

Bungalow.
Martijn is bezig iets lekkers voor zichzelf te maken.
Arthur maakt nog steeds toilet.
( er staan trouwens wel 100 flesjes en tubes in de badkamer)
Margriet hoest nog.

Terug maar weer naar het hek.

Ineens komt Arthur naar het hek om zijn excuses aan te bieden aan Geesje. Hij was wel wat te streng tegen Geesje, vond hij. Maar hij had gezien dat Ursula bloed aan het overgeven was dus zodoende viel hij uit.
?????
Geesje reageert door te zeggen :"Ik heb het gehoord".

eurobilltracker.com
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 15:09:54 #36
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6293168
( met vertraging, want het forum was niet te bereiken)

Ze vragen zich nu af waar iedereen vandaan komt. Er wordt gezegd, Martijn komt uit Overijsel. "Overijsel" vraagt Dennis, "hij komt toch uit Twente"?
Ze leggen hem dan uit dat Twente geen provincie is maar een streek. Dennis gaat dat toch maar even verifieren bij Martijn.
Ting is haar zendertasje aan het repareren.
Jeanette meldt dat zij nog nooit naast Laurens heeft geslapen. Daar ligt zij van wakker, grapt ze.

De tafel in de bunker wordt gedekt dus alle bunker bewoners komen toegesneld. Jeanette wenst hen smakelijk eten. Als de andere bungalow bewoners hen ook smakelijk eten wensen, zegt Laurens dat zij het nu wel weten!!
Er is kaas, leverworst en jam zegt Stefan.
"En dat is het?" vraagt Laurens.

Margriet vertelt Ting dat het hupsen van Ting er schattig uitzag.
Ting zegt dat zij wel 3 keer is gevallen. ook 1 keer in het water.
"Och", zegt Margriet "ik ben wel 6 keer gevallen."
Quincy springt nu ook op de bank en loopt dwars over Margriet's borst heen. Die lacht er smakelijk om.
Ting vindt dat zij het ontzettend goed hebben gedaan met de confrontatie en verdiend gewonnen hebben.
Daniela is de planten aan het verzorgen.

In de bunker bespreken ze de voorraad. Stefan vertelt dat zij donderdag minder hadden gekregen.
Laurens vraagt Geesje, hoe haar rantsoen in elkaar zit.
Hij vraagt of de andere ook van haar spullen mogen eten. Stefan geeft voor haar antwoord en zegt dat dat niet zo is, want anders was de geitenkaas van Geesje allang op.
Judith heeft niet zo honger want zij voelt zich niet zo lekker.
Stefan vond haar al zo stil. Judith wil niet dat er aandacht aan wort besteed.
Ook informeert Laurens of ze de lakens wel gewassen hebben. We hebben er 2 gewassen , antwoordt Stefan.
Quincy ziet dat de bunkerbewoners eten dus komt zij kijken of er iets voor haar te halen is.

En weer krijg ik 11/2 minuut extra streamtijd voor de streams op zwart gaan.

eurobilltracker.com
pi_6295187
Geesje verteld dat ze een meisje kent, ze is net als Ting Chinees en ze vertonen best wel dezelfde trekjes, zullen wel typisch chineze trekjes zijn. Ook zegt ze dat Laurens heel anders is dan ze had verwacht.
Nu is Laurens is nu buiten in gesprek met Joyce, ze lust echt geen spruitjes, als ze die te eten krijgen, dan eet ze ze absoluut niet, dan maar honger lijden. Laurens zegt dat ie zelf nooit chili concarne eet, maar hier toch wel. Joyce eet pertinent geen spruitjes.

Stefan en Margriet knuffelen door het hek heen. In de bungalow zijn ze druk in de keuken aan het rommelen.

pi_6295238
Ze hebben heel veel lekker eten gekregen en er wordt gevraagd wie er jarig is. Er is niemand jarig is het antwoord. De Boschse Bollen zijn eindelijk binnen.
Daan is bij het hek de vloer aan het vegen en maakt ondertussen een babbeltje met Juut.
Er wordt veel gesproken, maar iedereen door elkaar heen, er is niet echt wat van te maken.

Daan roept ineens heel hard AAUUU kut, dat doet echt pijn en ze begint meteen te huilen, iemand heeft wat tegen haar aangegooid ( ik geloof Arthur, hij biedt wel zijn excuses aan), ze zegt dat ze best wat kan hebben, dat ze best een stevige meid is, maar dit doet echt pijn.
Nou blijft Daan doormijmelen dat ze zich echt niet aanstelt.

pi_6295269
Stream 3

16.34 Geesje en Stefan (arm) hebben het over een rouwboeket. Arthur (rijk) vindt het te kleurig. Hij komt er mee bij het hek staan. Het is een boeket met witte bloemen.

16.37 Stefan : Ben je helemaal blij hier ? Jeanette (rijk) : Ik was aan die kant ook al blij. Maar ik heb nu schone kleren aan. En jij ? Stefan : Ik was helemaal niet moe. Jeanette : Nog gedonder geweest over het rantsoen, wat niet goed was ? Stefan : Nee. Misschien donderdag weer een groepswissel, anders zaterdag. Jeanette verheugt zich op het café op vrijdagavond. Geesje : Als ik zou overlijden zou ik alles in het wit willen.

16.42 Stefan : Moes ligt te slapen. Arthur : Wat ging ie snel. Stefan denkt dat het vanavond gaat motten. Stefan : De tijd gaat snel, het is al kwart voor vijf, over een uurtje zit je al te koken. Stefan en Margriet omhelzen elkaar door het hek. Margriet : Nou schatje, jammer hè ? Stefan : Hè meissie. Margriet : Je gaat weer slijmen. Ik ga lekker aanhalig met je doen. Ze zoenen. Margriet : Ja, zo gaat dat, god straft meteen. Als je denkt de slimste te zijn kan het wel eens anders uitpakken dat je denkt. Ik ga weer lekker koffie drinken. Hahahahaha. Lekker tompoesje, vanavond borrelen. Margriet vertrekt.

16.45 Even beeld van Judith die van haar bed af komt. Vervolgens gaat de stream naar even naar rijk. Judith haalt een tweede rouwkrans uit de dagboekkamer. Daniela en Judith bij het hek. Ting : Daantje, kom je ? Daniela huilt half bijna omdat Arthur iets tegen haar strottehoofd gooit. Ze gaat naar de badkamer. Margriet komt er bij. Daniela : Lieve schat, hij komt heel heel hard aan, hij zei pok. Arthur zegt dat hij met een boog gooide en dat hij het anders ingeschat had. Ze omhelzen. Daniela : Ik ben een stevige meid maar ik ken wel een paar grensjes. Daniela bij de keuken : Ik stel me echt niet aan, nooit. Dit is een gedoemd huis voor mij.

16.55 Margriet : Ik denk dat het verstandig is als ik even niet rook. Het is net of ik meer lucht heb nu.

Er is geen beeld op de streams 5 en 6 dus ik kan niet kiezen naar welke kant ik kijk.

pi_6295288
Margriet neemt het op voor Daan door te zeggen dat je nooit als iemand pijn heeft moet zeggen dat het wel mee valt.
Ondertussen genieten de bungalowbewoners van hun bossche bollen, ze bedanken de bakker dat hij het zo lekker heeft gemaakt.
Margriet denkt dat het verstandig is als ze ff niet rookt, dan heeft ze meer lucht, ze voelt zich niet helemaal fit.
De gesprekken gaan niet echt ergens over, springt van de hak op de tak.
pi_6295399
16.57 Margriet : Ik voel me niet helemaal fit. Jeanette : Ik heb van Judith geleerd positieve instelling en ik heb van Daantje geleerd veel water drinken. Dennis : In de bunker ? Margriet : Nee, voor het leven.

Het geluid van stream 5

17.04 Geesje : Bij Bram en Martijn kan ik zien dat ze een rothumeur hebben. Die ken ik al langer. Bij jou heb ik het niet gezien gisteren. Stefan : Ik heb het eigenlijk nooit. Stefan is niet te verstaan. Stefan zegt dat hij geen jam eet en dat iemand anders er een laag op doet. Stefan : Ik ben eigenlijk nooit chagrijnig. Als mensen onredelijk zijn. Geesje : Of niet luisteren of zo. Stefan : Dat was gisteren.

Stream 3

17.13 Jeanette : Ik dacht ik ga niet weer opgeven. Margriet : Ting ging heel schattig.

Breedbandstream 2 (stilstaand beeld)

17.15 Stefan : Hoe vaak heeft Ting haar haar geverfd ? Drie keer ? Ze heeft al dertig keer haar nagels gedaan. Leuk.

Stream 3

17.17 Ting : Ik dacht ik haal nooit die streep. Martijn : Ik had het spannend kunnen maken. Margriet : Jij was echt een kangaroe.

17.19 Geesje : Ik probeer het uit te zingen tot ik het echt niet meer trek, dan zeg ik het. Ik kan Stefan weer niet verstaan. Geesje : Ik durf alles te zeggen als ik mij veilig voel. Op mijn werk heb ik dat. Hier ook met een aantal mensen. Ik voorzie problemen bij het nomineren. Omdat het hardstikke eng is. Geesje zegt dat Margriet in hun richting glimlacht.

pi_6295649
17.25 Stefan vertelt Geesje over zijn droom. Hij heeft o.a. over de vader van Geesje gedroomd.

Stream 3

17.27 Margriet en Dennis zingen in de keuken De malle molen van het leven. Speaker : Wil Margriet naar de dagboekkamer komen ? Margriet : Jeanette, wij wachten speciaal op jou, dan mag jij het lijstje open maken. Dennis : Daniela is er ook nog niet. Margriet : Ik denk dat Jeanette deze brief maar moet openen. Ik weet niet waarom. Ik weet niet wat. Dus. Jeanette leest voor dat ze allemaal hun maten op moeten geven. Dennis : Dat is voor morgen (kledingstyliste o.i.d.). Jeanette : Heerlijk. Margriet : Natuurlijk is het voor morgen. Daniela : Ik krijg schoenen hoop ik zo. Margriet : Ik verwacht niks eigenlijk. Martijn : Ik denk dat het is voor volgende week. Dat krijgen ze niet in één dag af. Margriet : Misschien krijgen we wel een judopak.

17.33 Mustapha moest naar de dagboekkamer. In arm hebben ze dezelfde brief gehad. Judith zegt dat ze smal van boven en medium large van onder is. Judith : Is er genoeg nog voor twee dagen ? Ik eet geen chili, alleen macaroni. Ursula : Lust je dat ook niet ? Ursula over de maten : Ze zien ons genoeg rondrennen op tv, ze kunnen het wel zien.

Stream 3

17.41 In rijk zijn ze bij de keuken bezig de lijstjes in te vullen.

17.42 Mustapha zit bij het hek met de hond te spelen. De andere armen bedenken dat Jeanette ze door het hek kan opmeten.

En toen moest ik mijn pc opnieuw starten.

pi_6295946
Stream 3

17.52 Margriet zoekt haar joggingbroek en haar sokken. Ze vraagt Arthur of hij er meer van weet. Ze vraagt Jeanette of ze alleen haar eigen spullen in haar tas heeft. Dennis, Martijn en Jeanette doen een spelletje met dobbelstenen bij de keuken, ik geloof dat het Mexicaantje heet.

17.55 Stream zo te horen naar Joyce in de dagboekkamer. Het gaat over schoenen van Margriet en batterijen.

18.01 Geesje beslist wat ze vandaag en morgen gaat eten. Laurens : Jij hebt wel voordelen ? Geesje : Meer afwisseling. Op stream 3 wordt nog altijd het spelletje met de dobbelstenen gespeeld. Speaker : Wil Geesje naar de dagboekkamer komen ? Stefan stelt voor om Geesje een grotere gehaktbal te geven omdat zij geen chili eet. Geesje zegt dat zij even veel wil als de anderen. In de dagboekkamer ging het als ik het goed begrijp over kleren.

18.07 Mustapha bij het hek met Arthur. Mustapha heeft Quincy op schoot. Hij is niet te verstaan. Stefan : Ting, moet je poepen of heb je last van je rug ? Ting : Bedankt voor het compliment. Ik bent last van mijn rug. Ik ga rugoefeningen doen of zo. Stefan : Gaat het wel ? Echt niet hè ? Ting : Nee. Speaker : Wil Mustapha zijn zender checken ? Mustapha : O die hond zit er op. De batterij is ook bijna leeg.

18.12 Laurens legt bij het hek aan Margriet uit hoe het dobbelspelletje gaat.

pi_6296260
18.18 Ik keek even naar stream 3. Judith, Daniela en Joyce stonden buiten te kletsen. De stream ging echter vrijwel onmiddellijk naar Laurens die nog steeds het dobbelspel aan Margriet uitlegt. In de slaapkamer. Dennis zegt dat de herdenking van Claus nu om zeven uur is i.p.v. om zes uur. Jeanette masseert Ting. Ze kletsen over de bedindeling. Dennis : Ik heb geen zin in aanraking. Ting : Jij bent altijd zo'n knuffelkont. Dennis : Dan doe ik het een andere keer. Ting : Je hebt geen positieve energie. Dennis vertrekt. Ting : Misschien heeft ie inderdaad geen zin in aanraking. Jeanette : Kan.

18.23 Ting : Grappig dat ik een totaal andere Sjois terug zie. Een totaal andere Sjois dan de Sjois die ik ken. Ze is veel rustiger. Ting tijdens het masseren zachtjes : Joehoeoe. Jeanette lacht. Ting : Doet jouw masseur dit bij jou ? Jeanette : Nee. Jeanette vertelt wat haar manueel therapeut bij haar doet.

18.26 Dennis komt binnen. Dennis : Voetenmassage kan ik wel. Jeanette zegt dat ze dat erg lekker vindt. Dennis vertrekt om Daniela een voetmassage te geven. Ting : Grappige gast. Jeanette : Ik heb nog een beetje mijn vraagtekens bij hem. Ting : Hij zal nooit mensen een mes in hun rug steken. Laster is niks voor hem. Zit je voor het eerst bij hem ? Jeanette : Ja. In de bunker zie je wel bepaalde dingen maar dat is toch anders. Ting : Hoe is het met Geesje ? Jeanette : Geesje vind ik wel leuk om mee te zitten. Je kunt met haar urenlange gesprekken hebben. Dat vind ik wel leuk. Ting : Je hebt nog niet bij Sjois gezeten. Jeanette : Nee.

18.30 Ting : Het is wel een gekkenwerk die confronaties. Jeanette zag deze confrontatie niet zitten. Ting : Soms kun je beter eieren voor je geld kiezen om heel te blijven. Als er straks een eetwedstrijd komt ga ik vragen of ik mag weigeren. Dat is tegen mijn principes. O, dit is goed, erg lief van je. Jeanette : Ja.

18.36 Geluid van arm waar de bedindeling wordt besproken.

De streams stoppen.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:34:43 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6300426
(Scanman is weer present voor de komende 2 uur)

De bewoners lijken allemaal bij het hek te zitten voor een gezellig onderonsje. Margriet heeft het hoogste woord en er wordt veel gelachen. Na alle bewoners te zijn afgegaan, blijkt iedereen aanwezeg, behalve Mustapha.

Het onderwerp van gesprek is nog niet echt boeiend.

My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:41:21 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6300579
Laurens is naar buiten gaan ... Joyce volgt hem.
"Het was me even iets te gezellig!", zegt ze.
Ze kletsen een beetje over de frequentie van de confrontaties. Volgens Laurens is het nu vaker dan de eerste weken. Joyce denkt dat ze het wat spannender proberen te maken voor de kijkers.
"Ik wil graag een keer iets doen.... dat IK iets moet presteren voor een ander", zegt Laurens.
(Dan volgt er weer een zin van Joyce, maar de klinkers missen volgens mij)

In de kamer is het nog een drukke bedoeling. Iedereen praat wat door elkaar heen. Ze blijken met een soort spelletje bezig te zijn. (dat ga ik dus niet verslaan)

dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:52:03 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6300831
Laurens is nu al bijna een kwartier bezig om op zwaar overdreven wijze de bedden in de bunker op te maken. Waar dat in godsnaam goed voor is mag joost weten. Hij stopt de lakens heel precies onder het matras en is nu wat met de kussens aan het kloten.

(ken je Sleeping with the enemy met Julia Roberts? Zoals die man was is Laurens dus blijkbaar ook)

Bij het hek is het nog steeds een drukte van belang. Er wordt wat melig gezongen en veel door elkaar gekletst. Zo erg, dat ik het geluid van laurens in de slaapkamer maar even aanzet!

dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:55:53 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6300935
Zie hier wat een lang verblijf in het BB huis met je doet!

dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:01:02 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6301058
Laurens gaat stug door met opmaken. Mustapha komt even kijken en voelt even aan het voorhoofd van Laurens of hij wel helemaal goed is!

dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:22:07 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6301632
De missie van Laurens is na bijna een half uur eindelijk ten einde. De bedden zijn weer netjes en zijn obersturmbandführer zal tevreden zijn!

Laurens en Mustapha staan buiten en hebben het over het grote aantal volle videobanden die ze straks hebben van Big Brother.
"Ik wil vier jaar echt helemaal niets hiermee te maken hebben. Ik wil echt niets meer zien!", zegt Mustapha.
Laurens wil het wel zien en is ook van plan ze snel te gaan kijken!
"Jij maakt er een weekendje van.... met vrienden", lacht Mustapha.
"Als jij hier uitkomt wil je ook, net als mij, helemaal nietmand meer zien van dit huis. Ook Juud niet!"
"Ik geloof ook op de een of andere manier niet dat we met 20 man op wintersport gaan!", meent Laurens.
'Dat denk ik ook niet", lacht Mustapha.... "Ik denk 19!"
(hard lachend!)

Ze kletsen even verder, maar de microfoon van Mustapha staat blijkbaar uit. Dan gaat ie eindelijk weer aan. Mus zegt dat hij die grap over dat nomineren wat Laurens betreft niet meende.
"Ik zou jou niet nomineren, maar de rest wel!", vult hij aan.
Dan zegt Mus dat hij niet echt goed kan praten met de anderen. Hij vindt Stefan te zweverig en gaat ook de andere bewoners af.

"Ting heeft mijn nummer", zegt Mustapha... "Maar ik heb gezegd dat ze niet te vaak moet bellen anders wordt het irritant (lachend). Als je hier uitkomt ben je die mensen hier echt helemaal zat! We zitten nog niet eens op de helft. Als je daar bij stil staat dan wordt het pittig!"
Laurens vraagt zich af hoe lang hij er nog in blijft.
"Jij blijft er echt nog heel lang in", meent Mustapha. "Nog heel lang! Ik hoop dat ik wel genomineerd wordt, want dan weet je waar je aan toe bent. Je moet er niet aan denken dat je 3 maanden niet genomineerd wordt en dan opeens wel en meteen eruit vliegt."
"Ik ben hier nog steeds niet bezig met concurrentie!", zegt Laurens. "Maar als jij iedereen zo goed doorhebt, dan moet jou het geslijm van Stefan toch ook opvallen!"
"Tuurlijk valt me dat op, maar je moet toch met iemand lullen. Maar ik ben niet blind hoor!"
"Als hij bij ons in de kroeg staat met zijn geslijm tegen vrouwen dan valt hij in Friesland eerst vier keer door de man!", lacht Laurens.
"Geesje en Tuur zijn hier echt oprecht", meent Mustapha. "Iedereen wil mij hier straks weghebben en dan blijf ik lekker. In het begin wilde ik echt weg, maar nu niet echt meer. Het maakt me nu niets meer uit!"
Dan hebben ze het erover wie Laurens gaat nomineren. Mustapha denkt dat hij Margriet zal nomineren.
"Als ik niet weet wie ik moet nominren kies ik iemand waarvan ik zeker weet dat verder niemand die persoon nomineert!", zegt Laurens.
"Politiek correct!", lacht Mustapha!

dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:31:14 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6301851
"Wat is er met jou?", vraagt Jeanette die opeens buiten komt. "Ik zie jou die bedden opmaken en ik denk... pfff... Wat is er aan de hand? Je loopt anders rond dan twee weken geleden!"
Laurens zegt dat hij niet het gevoel heeft dat er iets aan de hand is.
"Ik heb het erg naar m'n zin... twee weken in een hele leuke groep gezeten. Vanmiddag was terleurstellend, maar ondanks dat..... "
"Vind je het jammer dat de groep uit elkaar is gehaald?", vraagt Jeanette.
Laurens zegt van niet. Hij zegt dat er wel mensen zijn waar hij voorkeur vor heeft, maar niet dat hij een favoriete groep heeft. Een vaste groep zoals vorig jaar lijkt hem niets.
Daniela komt er bij staan en zegt dat haar dat ook niet geweldig lijkt.
"Of de groep moet echt heel leuk zijn!", vult ze aan. "Ik blijf er ook bij dat ik onze oude groep het leukst vind! De eerste acht!"
Jeanette is het daar helemaal mee eens.
"Ik had het er nog met Juud over dat jij 100% bent veranderd", zegt Laurens. "Je praat nu ook veel meer."
"Dit is zoals ik ben", reageert Jeanette. "Nu ben ik echt mezelf! Dat is zo sinds een paar weken! Ik zat er gisteren even doorheen trouwens. Ik ben nog steeds onzeker."
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:32:53 #52
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6301889
Streamverslagen Gesponserd door Marbe!!!

Daniela, Jeanette en Laurens staan buiten bij het hek te praten:

Laurens zegt dat Jeanette steeds meer zichzelf word in de positieve zin. jeanette bevestigd : "dit is wie ik ben" dit begon 3 weken geleden..Laurens hoopte bij de eerste vrouwelijke exit dat Jeanette mocht blijven, dit om haar zelfvertrouwen wat op te " krikken"
Jeanette is op zoek naar " een link" in der koppie...Het gaat over het vertrouwen van mensen...Ze hoort liever dat iemand haar afkat, dan dat iemand pos. over haar is..

dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:43:08 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6302148
Dennis komt de kamer binnen en zegt dat hij in bad gaat.
"Ik kom er zo aan", zegt Margriet. "Wat zal ik aandoen?"
"Ondergoed", reageert Geesje.
"Of een doorzichtig badpak!", grapt Judith.
"Zal ik gewoon naakt gaan.. of zo hier twee jokers (op de borsten)?"
Iedereen begint te lachen.
"Dan sta je wel een beetje voor joker Margriet", lacht Judith
(Margriet hoest tussendoor heel veel... klinkt niet goed!)

Geesje en Judith blijven bij het hek en hebben het erover of Quincy op bed mag slapen. Judith schijnt er geen moeite mee te hebben zo lang hij maar niet onder de dekens komt.

dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:45:52 #54
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6302204
Nu haalt Daniela het voorval met Ting aan (het voorval dat Ting wilde slapen) " Jeanette heeft ook wel eens wakker gelegen van anderen" maar zeur ik verder niet over, aldus Jeanette...Maar als ik ooit wakker word van een ander, probeer ik ook door te slapen..
Joyce staat er stilletjes een cigaretje bij te roken...

Daniela is blij dat ze met 5 verschillende mensen zit. Jeanette vind dat ook.. Laurens vind Jeanette een "lieverdje" ..Jeanette antwoord hierop: Maar ik kan ook een ontzetten "kreng" zijn hoor vergis je daar niet in..
Druk door elkaar gepraat nu....
Laurens leert vaak dingen..."als andere negatief dingen zien, ziet hij ze positief

De stream springt spontaan over naar het bubbelbad..

Daar zit Martijn, Dennis en Ting lekker te bubbelen, champagne erbij cigaretten erbij. Dennis is blij dat hij met deze zes zit...

dinsdag 15 oktober 2002 @ 23:00:01 #55
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6302525
Bungalow buiten

Daniela gaat ook in dee yacuzzi, Whoeeee wat heb jij gladde bene zegt Dennis tegen Daniela..
Arthr komt er nu ook bij.." als ik dit volume erin gooi loopt alles over zegt Arthur..Margriet is ondertussen met drinken bezig...Ze vraagt : hoe kan het dat het overloopt....Ja foutje van mij zegt arthur..Martijn roept iets naar Margriet...Ja we leren elkaar steeds beter kennen hé??

Het bad zit echt erg vol....En Margriet moet er nog bij
Magriet je mag bij mij op schoot zegt Martijn...
Iemand zet de bubbels harder en weer zachter, daniela gilt dat de bubbels aan moeten..!!
Magriet loopt nu ook om het bad een van de heren fluit goedkeurend..Veel gelach nu
"Plons" Magriet zit er ook bij...Martijn stelt de dames voor om topless te gaan..

De bunkerbewoners bekijken het tafereel vanachter het hek...Ursula kijkt lachend toe..
Volgens Martijn: Als je droomt en de wekker gaat kan je je droom niet meer navertellen!!
Martijn verteld nu over een droom: " hij droomde over een meisje op school....?? De rest verstond ik niet omdat iedereen door elkaar ging praten!!

Daniela vraagt of Arthur gedroomd heeft.. Ja iets erotisch heb ik gedroomd zegt Arthur..Iemand roept nu: Wat riep arthur vannacht in zijn droom??Of was jij dat Daniela??

dinsdag 15 oktober 2002 @ 23:27:09 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6303121
Saaiheid ten top op dit moment. Een aantal mensen zitten flauw te lullen in bad... en bij het hek zit een aantal dames te praten over niet echt interessante onderwerpen. Ik wacht dus gewoon even af....
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 23:29:55 #57
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6303172
Veel gelach nog steeds in het bad...Met druk door elkaa geprat ze gaan nu op een kermisstem over (zo een die de prijzen aanbied met rollende rrrrrrrrrr)
Magriet heeft het hoogste woord, de andere dames gaan nu uit bad.Magriet zegt Johee dan zit ik met drie heren in bad " dat is niet goed voor mijn "reportationnnn"
Daniela blijft toch nog maar even in het bad.
Jeanette roept iets over der moeder..Waarop Magriet zegt: Ja als mij moeder dit ziet zegt ze: ja meid niet met drank in bad"ik heb je nog zo gezegd dat niet te doen!!!

Nu een gil van iemand dat Judith naar bed gaat!!! Iedereen wenst Judith goed nacht...Een van de mannen roept nog: IK GA JE MISSEN JUDITH!!

Dennis zegt ik neem er nog eentje!!
Daniela duikt nu op Martijn...
" Mag die bergbeek nu ook uit vraagt Magriet??"

( He rust aan mijn oortjes zonder bergbeek )

Magriet is nu met een " twents" accent spreekwoorden aan het opnoemen..
" nou komt de aap door de korf"
" al draagt een aap een gouden korf het blijft een lelijk ding"

Dennis heeft het erg naar zijn zin en lacht om echt alles..
Magriet wil met Daniela wisselen van plaats, ze wil wel even bij Tinus zitten..Nee zegt daniela het was" just a tuch of hands" Magriet blijft toch maar zitten.
Daniela duikt nu weer op Martijn...Veel gegil van Martijn: Neeeeee whaaaa ze kietelt!!
Het is niet wat het lijkt roept Daniela onder veel gelach..
Magriet pakt nu Martijn lekker vast. Wat als je nu eens 34 was zegt Magriet..Dan mocht je best eens langs komen zegt Martijn...Ja als jij 34 bent ben ik alweer ouder zegt Magriet lachen...

Ik heb nu muziek bij de streams Ze zingen in koor: Visite visituhhhhhhhhhhh visituuuuuuuuuuhhh

Arthur heeft inmiddels het bad verlaten en brengt een "nieuwe" lading champagne....
Daniela stoeit weer even met Martijn...
Martijn gaat nu tussen Daniela en Magriet zitten...Daniela springt daarop op zijn schoot.
Magriet zegt: Martijn gedraag je, je zit nu niet in een boerschuur, dat heuken doen we hier niet...Ze zegt dit lachend...Hierop volgt "oeoeoeerend hard....oeoeooeerend hard

dinsdag 15 oktober 2002 @ 23:34:27 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6303253
Daniela is een beetje dronken. Ze ging net in het bubbelbad staan met haar kont naar Martijn toe (die even een bijt beweging maakte met zijn mond) .... Ze ging naar Arthur toe en volgens mij hebben ze gezoend. Margriet riep dat ze dat niet moet doen omdat er camera's staan...
Daniela: "Zo lang Ursula aan die andere kant zit moet hij maar even doen alsof ik Ursula ben!"
Dan wordt er gesproken over 'tieten laten zien' en stoppen mijn streams

dinsdag 15 oktober 2002 @ 23:42:55 #59
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6303369
Ik zit nog gezellig bij de jacuzzi

Daniela knuffelt even met Magriet...
Ze hebben het er nu over dat ze rustig aan moeten doen met drank enzo, anders worden ze eruit gehaald..
Daniela kust nu Arthur...Magriet waarschuwt om een beetje normaal te doen..Nee bralt Daniela ik heb een gesprek gehad met Arthur...Als Ursula in de bunker zit vervang ik Ursula...
"Ja daarom hoef je nog noet zo met die kont omhoog te steken" zegt Magriet, je moet wel een beetje normaal doen hoor alles word vastgelegd....
Ik steek m'n borsten toch ook niet steeds zo boven het water?? Ja jij hebt je borsten ik m'n kont zegt Daniela een beetje gepikeerd..

Magriet wisseld nu van plaats want ze " verzuipt" bijna...

Het gaat nu over Stephan...Daan roept ineens ja zei heeft " peppep" gedaan ik niet...Ik doe geen "peppep"
Kan het even niet volgen...

Nu kruipen ze dicht bij elkaar en allemaal zitten ze hand in hand...Magriet zegt: "ik vind jou lief" tegen martijn...Gelijk begint iedereen te roepen: "ik vind jou lief" Veel gelach nu weer

dinsdag 15 oktober 2002 @ 23:56:34 #60
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6303570
Ik bubbel nog lekker even verder gesponserd door Marbe

Magriet en Martijn zitten nog in het bad...Magriet is met een Belgisch accentje aan het praten..Iets over een bejaardenhuis..

Martijn gaat nu ook uit het bad, Magriet verlaat een minuutje later ook het bad... Ze laat hierbij een stevige boer..En zegt: "sorry regie voor het geluid hahaha..

Stream gaat naar een douchende Daniela die niet erg stevig meer op de benen staat...
Ze hoort Jeanette...En roept" hé Jeanetje, heb je al gedoucht?? " Nee zegt jeanette..." kom dan lekker douchen zegt Daniela.. Nee zegt Jeanetje ik ga zo in bad....

Wowie nu naakte Tinus in de douche...Magriet zingt ik zie ik zie ikzie...Iets vleeskleurigs zegt Daniela...Veel gelach weer..Waarop Martijn zegt: Nog nooit een naakte man gezien????
Nee sorry, sorry zegt Daniela" het was niet rot bedoeld maar ik heb al heel lang geen vriendje meer gehad...
Veel gelach weer ...

Martijn staat zich nu af te drogen...(helaas kan ik geen screenshotjes maken maar wat ik even zag...ahummmm )

woensdag 16 oktober 2002 @ 00:27:23 #62
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6304013
Bungalow

Martijn staat de douche droog te maken...
Nu een lachende Daniela in beeld, ze giegeld iets over douche-escapades..Hierop volgt even een handoekgevecht tussen Daniela en Martijn.
Magriet roept nog even een beetje vermanend naar Daniela: " je dingetje hangt open let toch eens een beetje op kind..

Jeanette is zingend het bad aan het vullen. Ze vermeld ebij dat ze zo lekker een bad gaat nemen.

Zowat iedereen zit bij het hek..Jeanette gooit er wat engelse zinnetjes doorheen.

Nu zingen ze: ' how deep is youre love' Daniela heb ik hierbij in beeld ze zingt het fanatiekst lijkt wel.

Magriet zet een ander liedje in...Iets over een bloem...Martijn zegt; "magriet er slapen mensen"

Nu Judith even in beeld, die met de benen hoog tegen het hek de hele boel zit te bekijken.

Het liedje dat Magriet zong was blijkbaar van een cd van willeke Albertie. Als die zou komen zingen zou ik geweldig vinden zegt Magriet.
Dennis mompelt iets tegen Daniela, ze lachen samen, Daniela zegt nou kom op Dennis..

Daniela vraagt aan Martijn waarom sta je naakt onder de douche??
Ik schaam me niet voor mijn lichaam zegt Martijn..Jij wel dan??
Ja ik ga niet voor heel internettend Nederland in m'n blootje staan, zegt Daniela..Ja ze zien je toch wel op internet hoor en ze maken er zelfs foto's van zegt Martijn
Nou ik heb je net in je blootje gezien hoor zegt Martijn...Nee zegt Daniela, Jawel zegt Martijn ...Toen je je bikini aandeed zag ik je...

Daniela zit nu op de grond bij Dennis, deze wil haar op de stoel zetten omdat het te koud is op de grond..Ze zit weer op de stoel nu.
De bunkerbewoners zitten ook aan het hek maar zijn erg stil.

Dennis heeft er nog een stoel bijgezet..

Ah Ting is er ook nog...
Sjoisss zei ook nog iets..."derlinkerooggg keek in dah rachter van Tingj, ze heeft blafjus gehad vanacht ze hinnikt nog wat.....

Jeanette in het bubbelbad nu Met bikini (jammer he scanman?)

Op de achtergrond staat Daniela Haar lenzen uit te doen...Dit gaat nogal luidruchtig...

En toen was het stil hier

Met dank aan Marbe voor het sponseren

pi_6304054
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')