Op de Winst- en verliesrekening moeten opbrengsten en kosten. Volgens mij gelden transistorische posten niet als opbrengsten of kosten. Weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:14 schreef romanv het volgende:
vooruitbetaald of vooruitontvangen moet toch wel op de winst en verliesrekening
jawel toch anders heb je een baten en lasten of niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:09 schreef DakotaRudd het volgende:
[..]
Op de Winst- en verliesrekening moeten opbrengsten en kosten. Volgens mij gelden transistorische posten niet als opbrengsten of kosten. Weet het niet zeker.
uitgaven opbrengsten blijft zeg maar in het bedrijf zelf dus liquiditeitsbegrotingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:17 schreef warp995 het volgende:
Wat is precies het verschil tussen kosten en uitgaven, en opbrengsten en inkomsten?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:18 schreef romanv het volgende:
[..]
uitgaven opbrengsten blijft zeg maar in het bedrijf zelf dus liquiditeitsbegroting auto verkopen en boot kopen
kosten en inkomsten gaat het bedrijf uit of komt erin dus winst verliesrekening kosten licht of omzet
Top bedankt! En hoe zit het met de periode van die 2? Want soms heb ik tijdens t oefenen dat de interest over het aantal maanden verschilt bij de resultatenrekening en liq.begrotingquote:
In de meeste examens zit er wel een vraagje over in ja. Wat me ook opvalt is dat hefboomeffect er bijna nooit inzit, dus misschien in dit examen?quote:Op zondag 11 mei 2014 10:10 schreef Ar-se-nal het volgende:
Komen aandelen er 100% zeker in? Of is er een mogelijkheid dat het gewoon weg wordt gelaten?
Dat zou echt kut zijn. Hefboomeffect snap ik geen hol van.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:57 schreef warp995 het volgende:
[..]
In de meeste examens zit er wel een vraagje over in ja. Wat me ook opvalt is dat hefboomeffect er bijna nooit inzit, dus misschien in dit examen?
Hetzelfde hier..quote:Op zondag 11 mei 2014 13:17 schreef Wicky15 het volgende:
Ben hem toch wel aan het knijpen voor morgen.Zal niet veel worden..
Met een 8,4 hoef je iig geen zorgen te maken.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef wieditleestisslim het volgende:
Ik heb een fucking 8,4 op examen m&o 2012 tijdvak 1
Mijn verwachtingen van te voren waren echt 5 of misschien een 6, maar hij ging wel lekker en dat blijkt ook aan mijn score.
was 2012 tijdvak 1 een makkelijk examen? of is dit wel enigszins een realistisch beeld voor morgen?
ik heb jullie tip van examens maken opgevolgd, niet veel meer gedaan. Met logisch nadenken en een beetje wiskundig inzicht kom je de reken vragen wel door en van de theorie weet ik nog wel wat van de lessen op school. Maar een 8.4 had ik niet verwacht, ik heb notefolio niet eens gebruiktquote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef warp995 het volgende:
[..]
Met een 8,4 hoef je iig geen zorgen te maken.
Hoe heb jij t met die theorie gedaan?
2012-I was volgens mij juist lastig. De normering was 1,9 ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef wieditleestisslim het volgende:
Ik heb een fucking 8,4 op examen m&o 2012 tijdvak 1
Mijn verwachtingen van te voren waren echt 5 of misschien een 6, maar hij ging wel lekker en dat blijkt ook aan mijn score.
was 2012 tijdvak 1 een makkelijk examen? of is dit wel enigszins een realistisch beeld voor morgen?
Mooi, ik hoop dat het morgen allemaal een beetje meevalt.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:15 schreef DakotaRudd het volgende:
[..]
2012-I was volgens mij juist lastig. De normering was 1,9 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |