hahaha ik had hetzelfde, ik had vanmorgen ook echt dikke opstartproblemenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:23 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan beter niet hier kijken. Ik word steeds enthousiaster.
Het was gisteravond al zo moeilijk om in slaap te komen, terwijl ik vroeg op moest.
Ergens denk ik dat volgend jaar echt flut wordt (als we winnen vooral)quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als we dit jaar niet winnen en in stijgende lijn van Anouk naar Ilse-Waylon gaan, dan is het volgend jaar wel dat we gaan winnen, toch?
Ik denk dat de concurrentie volgende jaar een stuk pittiger zal zijn. Veel landen beseffen nu wel dat ze niet meer wegkomen met een 'typisch songfestival nummer'.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als we dit jaar niet winnen en in stijgende lijn van Anouk naar Ilse-Waylon gaan, dan is het volgend jaar wel dat we gaan winnen, toch?
Ilse-Waylon overtreft toch niemand. Dus beter winnen we dit jaarquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:24 schreef Shuup het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat volgend jaar echt flut wordt (als we winnen vooral)
Ja, het risico bestaat dat Jantje *dat kan ik zelf ook wel* Shit het ff gaat doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:24 schreef Shuup het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat volgend jaar echt flut wordt (als we winnen vooral)
Ja ho zeg, de TROS kandidaten, waren we daar niet al lang vanaf? Helpquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het risico bestaat dat Jantje *dat kan ik zelf ook wel* Shit het ff gaat doen
Het zou allebei een grote flop worden, dat sowiesoquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ho zeg, de TROS kandidaten, waren we daar niet al lang vanaf? Help
Of bedoelde je presentatie?![]()
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zou allebei een grote flop worden, dat sowieso
Ik heb altijd geroepen dat Nederland in 2015 zou winnen, want 40 jaar na Teach In. Een goede onderbouwing voor mijn eigen theorie heb ik nooit gevonden, maar tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:26 schreef Greys het volgende:
Ik houd ook mijn hart vast dat 'men' gaat krijsen dat het Nederlands publiek weer mee moet gaan mogen bepalen, qua nummerLaat in godsnaam de optredende artiest dat zelf kiezen.
Ik stem voor Racoon.
Hatsekidee. Amsterdam 2016.
De kijker moet thuis niet meer gaan kiezenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:26 schreef Greys het volgende:
Ik houd ook mijn hart vast dat 'men' gaat krijsen dat het Nederlands publiek weer mee moet gaan mogen bepalen, qua nummerLaat in godsnaam de optredende artiest dat zelf kiezen.
Ik stem voor Racoon.
Dat vind ik ook primaquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Greys het volgende:
Ik vond Jan vréselijk altijd, maar de laatste twee jaar doet hij de commentaren bij het Eurovisie serieus goed, vind ik
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:17 schreef Jif het volgende:
Hmm ik denk dat het niet heel erg veel uitmaakt wat je positie is zolang je maar in de tweede helft zit. Het heeft er vooral me te maken wel nummer vooraf gaat en welke erna komt!
Mm, het kan dus nog echt alle kanten op gaan. De indeling wordt morgenavond bekend gemaakt dacht ik he?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Ideale startplek zou tussen 17-20 zijn denk ik, ook weer niet te ver achteraan omdat dan vaak de aandacht van de stemmers verslapt
Ik moet hardop lachen nu.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:28 schreef Shuup het volgende:
Het beste is en blijft dat een artiest zelf zijn/haar/hun nummer mogen kiezen. De artiesten weten precies wat ze willen en dit volk gaat voor het meest voor de hand liggende.. behalve toen Joan werd gestuurd want toen had dat typische Chocolaté beter kunnen gaan.
Mochten Ilse en Waylon gaan winnen dan zorgt dat denk ik voor een kentering in songfestivalland. Maar zo ver is het natuurlijk nog lang nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:25 schreef Jif het volgende:
[..]
Ik denk dat de concurrentie volgende jaar een stuk pittiger zal zijn. Veel landen beseffen nu wel dat ze niet meer wegkomen met een 'typisch songfestival nummer'.
Precies, lekker de trend van de afgelopen 2 jaar voortzetten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kijker moet thuis niet meer gaan kiezen
Hmm denk dat Racoon niet de juiste keuze is. Is heel Nederlands qua uitstraling, hetzelfde geld voor artiesten als Blof of Acda en de Munnik. Denk niet dat dat gaat werkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:26 schreef Greys het volgende:
Ik stem voor Racoon.
Ja, want Ilse en Waylon staan gelukkig niet statisch met gitaar in handquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet hardop lachen nu.Oh god zeg. Nu weet ik waarom ik zo enthousiast ben dit jaar.
Nee, echt, dit overtreft niet snel meer iemand.
En een Racoon met zijn gedweep en gitaar in hand, statisch op podium, nee. Nee.
Nou, heeft deze eeuw al een artiest gewonnen die intern is aangewezen? Volgens mij niet, toch? Ilse en Waylon zouden echt een unicum vormen wat dat betreft. Ik ben juist voor grootste voorrondes met écht iets te kiezen....quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kijker moet thuis niet meer gaan kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |