Waarom zou je dat niet aan kunnen geven?quote:Mijn vraag is dus nu: Kan je aan je uitzendbureau aangeven dat je ander werk zoekt omdat je gewoonweg de omstandigheden op het werk totaal niet meer leuk vind?
touche...quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Want een lang verhaal voor een vraag waar een simpel ja het antwoord is.
Ligt er maar net aan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef RedDevil085 het volgende:
Ja, maar mijn ervaring is dat de meeste uitzendbureaus over het algemeen niet bestaan uit de meest betrokken mensen. Zo lang ze geld aan jou verdienen en de opdrachtgever tevreden houden interesseert het ze geen hol wat jij wel of niet vind.
Ik snap overigens dat het best vervelend kan zijn om irritante collega's te hebben, maar je bent daar toch hopelijk niet om sociale contacten te onderhouden. Verdien je centen en fuck die lui.
Alles valt of staat vaak met de contactpersoon voor een bedrijf maar naar mijn idee boeit het inderdaad veel uitzendbureaus niet echt en hebben ze meestal geen zin in gezeik van zowel de klant als de uitzendkracht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan.
Uitzendburo's geven lang niet altijd om de mensen die ze uitzenden, maar ze geven dan vaak nog wel om de klant. Aldus zetten ze liever mensen uit op een plek waar ze niet met tegenzin zitten.
Zijn trouwens ook genoeg uitzendburo's die wel hun best doen, je moet het net treffen met het clubje op jouw kantoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |