Kan je een beetje inside info vragen bij de kenners.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:41 schreef Kreator het volgende:
Kunnen we wel een keer gaan kijken ja. Maar ik heb op zich geen interesse in wedstrijden. Beetje door het bos met een 4x4 snelheidsmonster lijkt me leuker..
Ja, maar ik moet ook nog iemand vinden die af en toe meegaat. In je eentje is ook zo sneu.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je een beetje inside info vragen bij de kenners.
Zo af en toe op een zwoele zomeravond op stap met jou is zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet ook nog iemand vinden die af en toe meegaat. In je eentje is ook zo sneu..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeve komt morgen trouwens xo ber xo niet in de PIMPelaar. Dus. We kieken wel effe... anders gaan we gewoon bij de Mc sjikkeren.![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Doeve komt morgen trouwens xo ber xo niet in de PIMPelaar. Dus. We kieken wel effe... anders gaan we gewoon bij de Mc sjikkeren.
Oké coolquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maandag vrij. Dus ik kan maandag meeten
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké coolWe appen wel even over de details?
*mental image*quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jaaaa, ik stond onder de douche toen het flitsboem was binnen 1 seconde. Ik schrok me rot
Zodra ik beter ben schreeuw ik het hier van de dakenquote:
Okequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra ik beter ben schreeuw ik het hier van de daken
En daarna ram ik hem droog in je kont.quote:
En dan gaan we zó teringhard heerschen dat we weken naar de tering zijn \m/quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra ik beter ben schreeuw ik het hier van de daken
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daarna ram ik hem droog in je kont.
Heerschen wel, maar naar de tering zijn hoef ik dan een tijdje nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan gaan we zó teringhard heerschen dat we weken naar de tering zijn \m/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |