quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Straks een vriendin op bezoek die 3 weken door Viëtnam heeft gereist, dan eten bij mn ouders, dan kickboksen. Daarna maar gewoon chillen. Mochten jullie naar de pimpelaar gaan; ik kan vanavond ook wel!
quote:
We hebben vanavond contact.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mwah, even kijken. Liever morgen denk ik. Misschien als ik een beetje heb geslapen... ben al oud hè.
Zeker wel!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Helaas... waarschijnlijk. Bevalt dat kickboksen nog een beetje?
Kost ¤6000 per maand, maar fuck it! YOLO!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb vanmorgen mijn tax al bereikt. 4 gram per dag is toch wel maximaal.
Zit er de laatste jaren wel eens aan te denken zoiets te gaan doen, kickboksen, taekwondo, o.i.d... maar ja... sta je daar met je grijze baard en roestige lichaam tussen al die jonkies.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit er de laatste jaren wel eens aan te denken zoiets te gaan doen, kickboksen, taekwondo, o.i.d... maar ja... sta je daar met je grijze baard en roestige lichaam tussen al die jonkies.
Met maar 1 keer in de week trainen gaat dat niet zo hardquote:Krijg je al abs?
Stop maar met drinken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:25 schreef Kreator het volgende:
Ik drink gewoon 150 bakken koffie vandaag en dan zien we het wel..
[ afbeelding ]
True. In Glanerbrug zit wel een goede, schijnt. Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Je kunt beter nu ermee beginnen dan over 10 jaar. Dus als je het wil, zou ik het nu doen
Ik zit bij Training Centrum Twente.. http://trainingcentertwente.nl/quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True. In Glanerbrug zit wel een goede, schijnt. Ik denk er nog even over na.
Dat is wat dichter bij de deur! Geen last van 'foute' types daar? Al zal dat bij de vrouwen wel meevallen verwacht ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit bij Training Centrum Twente.. http://trainingcentertwente.nl/
Zit in de oude polaroidfabriek. Ik ben er erg tevreden over! Goede begeleiding enzo
Na ons komen altijd de MMA'ers, en dat vind ik gewoon hele normale types. Sowieso nog geen mensen daar gezien waarbij ik een stapje terug wilde doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wat dichter bij de deur! Geen last van 'foute' types daar? Al zal dat bij de vrouwen wel meevallen verwacht ik.
Kickbokst daar toevallig ook ene Tessa?
Probleem is dat je meteen politie in je nek krijgt als je ergens op een parkeerterrein o.i.d. gaat knap'n.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef Kreator het volgende:
Ik wil soms ook graag een op afstand bestuurbare auto op benzine.
Maar dan besef ik me weer dat ik daar toch maar 1x mee ga spelen.
Bij Hamleys in Londen had ik een bestuurbaar autootje gezien die tegen muur en plafond op kan rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Probleem is dat je meteen politie in je nek krijgt als je ergens op een parkeerterrein o.i.d. gaat knap'n.Op zich wel vet zo'n ding. Xander (die mattie van Wauser) heeft zo'n ding en die doet mee aan allerlei officiële wedstrijden.
Zo'n helikopter lijkt me ook gaaf. Dikke helipad op het dakterras maken.
Dat is zo'n vette winkel! Als 8 jarig jochie heb ik daar zeker 2 uur staan slijmen op alle speelgoedauto's.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij Hamleys in Londen had ik een bestuurbaar autootje gezien die tegen muur en plafond op kan rijdenDie blijft dan gewoon echt hangen
Ik ben nu 2 keer in Londen geweest en allebei de keren die winel in gelopen. Ik was gewoon 17 en 22quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is zo'n vette winkel! Als 8 jarig jochie heb ik daar zeker 2 uur staan slijmen op alle speelgoedauto's.
Mja, je moet idd wel buitenaf gaan scheuren en dan nog krijg je vaak gezeik omdat het zoveel lawaai maakt. Maar er zijn wel vette filmpjes op de interwebs te vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Probleem is dat je meteen politie in je nek krijgt als je ergens op een parkeerterrein o.i.d. gaat knap'n.Op zich wel vet zo'n ding. Xander (die mattie van Wauser) heeft zo'n ding en die doet mee aan allerlei officiële wedstrijden.
Zo'n helikopter lijkt me ook gaaf. Dikke helipad op het dakterras maken.
Tja, het heeft toch altijd een bepaald imago bij Henk & Ingrid, zo'n vechtsporttoko. Veelal onterecht natuurlijk. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Na ons komen altijd de MMA'ers, en dat vind ik gewoon hele normale types. Sowieso nog geen mensen daar gezien waarbij ik een stapje terug wilde doen.
Ik weet niet alle namen, dus zou zomaar kunnen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij Hamleys in Londen had ik een bestuurbaar autootje gezien die tegen muur en plafond op kan rijdenDie blijft dan gewoon echt hangen
Kinderen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is zo'n vette winkel! Als 8 jarig jochie heb ik daar zeker 2 uur staan slijmen op alle speelgoedauto's.
Aan de Kuipersdijk op de hoek met de Wooldriksweg zit tegenwoordig een winkel waar je ze ook kan kopen. In ieder geval het spul met accu, benzine weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:58 schreef Kreator het volgende:
Ik ben maar 2x in Londen geweest maar ik zou er ook zeker weer heengaan ja.
[..]
Mja, je moet idd wel buitenaf gaan scheuren en dan nog krijg je vaak gezeik omdat het zoveel lawaai maakt. Maar er zijn wel vette filmpjes op de interwebs te vinden.
Zit ook wel een profi winkel ergens in Enschede ( waar Johan z'n garagebox heeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |