quote:Excuses. Het was even hectisch.
Op dinsdag 21 januari 2003 22:22 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
o nee hier zeiken natuurlijk:
deel 2 was al op pagina 11, ik open netjes deel3 alvast om er 10 te voorkomen en jij tieft hem meteen op slot omdat het je niet zint dat hij 2 posts te vroeg open is ..lul
Ik zal alle andere sluiten (als je ongeveer gelijk bent).
quote:Sorry, je bent nu te laat...
Op dinsdag 21 januari 2003 22:41 schreef Kozzmic het volgende:
MrCaBLeGuY, als je even oplet mag jij deel 4 openen.Ik zal alle andere sluiten (als je ongeveer gelijk bent).
quote:joepie mag ik deel 4 openen, nou was ik er niet. Weg eer ...
Op dinsdag 21 januari 2003 22:41 schreef Kozzmic het volgende:
MrCaBLeGuY, als je even oplet mag jij deel 4 openen.Ik zal alle andere sluiten (als je ongeveer gelijk bent).
quote:Iemands topic sluiten omdat hij van mening is dat ik 2 posts te vroeg ben vind ik ook niet aardig. Dus dat lul was onder het motto "maar hij begon
Maar iemand "lul" noemen is ook niet aardig hoor...
quote:Misschien morgenavond dan...
Op woensdag 22 januari 2003 00:25 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
joepie mag ik deel 4 openen, nou was ik er niet. Weg eer ...
quote:Omdat die nutteloos was, en hij ten onrechte gebruik maakte van zijn modrechten om na een slot te posten.
Op woensdag 22 januari 2003 01:26 schreef static het volgende:
Waarom delete je een complete post van Gelly?
quote:Ik had 'm zelf al geëdit omdat ik zag dat ik na een slotje postte. Het liefst had ik het zelf weggehaald, maar ja, dat mag ik niet he
Op woensdag 22 januari 2003 01:26 schreef static het volgende:
Waarom delete je een complete post van Gelly?
quote:Aaah, sorry...
Op woensdag 22 januari 2003 01:27 schreef gelly het volgende:[..]
Ik had 'm zelf al geëdit omdat ik zag dat ik na een slotje postte. Het liefst had ik het zelf weggehaald, maar ja, dat mag ik niet he
Ik zag alleen "post na slotje" staan en dacht wtf
quote:Oh, je dacht dat ik dat zo had gepost ?
Op woensdag 22 januari 2003 01:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Aaah, sorry...
Ik zag alleen "post na slotje" staan en dacht wtf
Nee, het was dus een edit
quote:
Balkenende is tegen het terugdraaien van de euthanisie-wet en dit soort provocerende topics gaan, wat mij betreft, voorlopig even dicht, ter nader beoordeling van de POL mod(s).
Wat heeft dat met Balkenende te maken?
Het CDA is misschien wel de grootste partij geworden, maar ik hoop toch wel dat dan niet alle topics gesloten hoeven te worden die niet in het straatje van de CDA liggen?
Wat een belachelijke sluitreden.
quote:Ik heb het ter beoordeling van de POL-mod(s) tijdelijk van slotje voorzien, zij bepalen uiteindelijk of het weer open gaat. De verwijzing naar Balkenende had te maken met de username van de topic-opener.
Op zondag 26 januari 2003 01:51 schreef Cora het volgende:
Wat heeft dat met Balkenende te maken?
Het CDA is misschien wel de grootste partij geworden, maar ik hoop toch wel dat dan niet alle topics gesloten hoeven te worden die niet in het straatje van de CDA liggen?Wat een belachelijke sluitreden.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:54 schreef golfer het volgende:[..]
Ik heb het ter beoordeling van de POL-mod(s) tijdelijk van slotje voorzien, zij bepalen uiteindelijk of het weer open gaat. De verwijzing naar Balkenende had te maken met de username van de topic-opener.
Indien iemand nog interessante politieke links heeft, dan svp even doorgeven. Ik ben trouwens sowieso van plan nog een rijtje politieke jongerenorganisaties erbij te zetten (in ieder geval degene die gelieerd zijn aan de partijen in het parlement), maar die links kan ik zelf wel achterhalen.
quote:www.stembusuitslag.com misschien?
Op zondag 26 januari 2003 12:02 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben bezig met het updaten van Wegwijs in de politiek.Indien iemand nog interessante politieke links heeft, dan svp even doorgeven. Ik ben trouwens sowieso van plan nog een rijtje politieke jongerenorganisaties erbij te zetten (in ieder geval degene die gelieerd zijn aan de partijen in het parlement), maar die links kan ik zelf wel achterhalen.
quote:Toegevoegd!
Op zondag 26 januari 2003 16:28 schreef freako het volgende:[..]
www.stembusuitslag.com misschien?
quote:Bescheiden kick.
Op woensdag 29 januari 2003 01:34 schreef Farzin het volgende:
Kozzmic, blijf je wel consequent? Als Fortuyn niet vergeleken mag worden met Hitler en Himmler, dan mogen mensen Marijnissen ook niet vergelijken met Mao. Als ik mensen geen fascist mag noemen, dan mogen zij mij ook niet uitmaken voor communist. Toch?
quote:Je hebt gelijk. Alleen weiger ik om als een kleuterjuf elke post op 'verboden woorden' te screenen, alleen als het echt uit de hand dreigt te lopen maak ik een opmerking erover of grijp ik daadwerkelijk in.
Op woensdag 29 januari 2003 01:34 schreef Farzin het volgende:
Kozzmic, blijf je wel consequent? Als Fortuyn niet vergeleken mag worden met Hitler en Himmler, dan mogen mensen Marijnissen ook niet vergelijken met Mao. Als ik mensen geen fascist mag noemen, dan mogen zij mij ook niet uitmaken voor communist. Toch?
Ik verwacht van de users dan ook dat ze niet op flames e.d. ingaan, pik de argumenten eruit en reageer daarop met argumenten, negeer hetgeen dat weinig bijdraagt aan een discussie.
quote:Dank voor de uitleg, ik zal er zeker aan denken.
Op donderdag 30 januari 2003 15:13 schreef Kozzmic het volgende:
Je hebt gelijk. Alleen weiger ik om als een kleuterjuf elke post op 'verboden woorden' te screenen, alleen als het echt uit de hand dreigt te lopen maak ik een opmerking erover of grijp ik daadwerkelijk in.Ik verwacht van de users dan ook dat ze niet op flames e.d. ingaan, pik de argumenten eruit en reageer daarop met argumenten, negeer hetgeen dat weinig bijdraagt aan een discussie.
quote:OK.
Op donderdag 30 januari 2003 15:27 schreef Farzin het volgende:[..]
Dank voor de uitleg, ik zal er zeker aan denken.
Ik vind niet dat je alles maar op 1 hoop kunt gooien, alleen omdat er overeenkomsten zijn. Het wordt op de FP ook als nieuws topic gezien, dan ben ik van mening dat er in het forum in een apart topic over gepraat kan worden..
Wel met een oogje van een mod, zodat het niet weer ontaardt in een GL-bashing topic
quote:Oww, ik had deze reactie nog niet eens gezien...
Op maandag 3 februari 2003 15:19 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
* Niet eens is met slotje op De AEL komt.....Ik vind niet dat je alles maar op 1 hoop kunt gooien, alleen omdat er overeenkomsten zijn. Het wordt op de FP ook als nieuws topic gezien, dan ben ik van mening dat er in het forum in een apart topic over gepraat kan worden...
Wel met een oogje van een mod, zodat het niet weer ontaardt in een GL-bashing topic
We hebben afgesproken dat we de hele discussie over de AEL en Abu Jahjah zoveel mogelijk centraal in OOG houden. Vooralsnog is er ook nog geen politieke partij in Nederland afgesplitst van zijn organisatie, en ook deze discussie komt reeds uitvoerig aan bod in het centrale topic in OOG. Sterker daar was die discussie in eerste instantie mee begonnen.
Discussie svp dus voorlopig in OOG houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |