abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7357347
N.a.v. een post van SCH in 4 Fortuynpartijen doen mee aan verkiezingen...
quote:
Op zondag 15 december 2002 22:12 schreef SCH het volgende:
Kozzmic - als je zegt dat dit geen spam is, wil ik je nooit nooit nooit meer over spam horen. Misschien alleen omdat jij dit interessant vindt, laat je deze partijpropaganda toe erg inconsequent en ongeloofwaardig.
Je mag hier best 'reclame' maken voor een politieke partij, zolang dat maar met mate gebeurd. In het verleden heb ik soortgelijke topics voor de NNP en de Partij voor de Dieren ook toegestaan. Oproepen om ondersteuningsverklaringen te ondertekenen heb ik daaruit wel weggehaald. Dus de discussie over de partij moet voorop staan in het topic, en uiteraard moet je niet in elke post die je in dit forum doet de link naar de homepage van de partij gaan spammen.

Ik vind zo'n vraag/antwoord-topic over een onbekende partij trouwens best wel leuk, en daarbij wil ik ook proberen een aantal kandidaat-kamerleden van verschillende politieke partijen te strikken om hier op Fok! de discussie aan te gaan met users. De ideeën m.b.t. dit laatste moet ik nog wat verder uitwerken overigens, maar ik wil de komende week een aantal partijen en specifieke kandidaten hierover gaan mailen.

pi_7481294
*kick*

Aangezien we Feedback een beetje willen schoonhouden van gedram over slotjes en andere modereeracties, kan iedereen voortaan in dit centrale topic positieve en negatieve kritiek kwijt op modereeracties in het politieke forum.

Bookmarken dus!!

Zie ook: Vragen over slotjes etc, voortaan in de fora zelf

zondag 22 december 2002 @ 23:15:50 #28
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7489378
quote:
Op zondag 22 december 2002 23:08 schreef Leonardo1504 het volgende:
Omdat het van Kozzmic niet in het topic zelf mocht:
[..]

Doe ik het hier. Kan de titel van Cohen: Veluwe net zo erg als Islam fundamentalisme aangepast worden? Hij is suggestief, misleidend en niet waar.

pi_7490060
quote:
Op zondag 22 december 2002 23:15 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Inmiddels titel aangepast.
  maandag 23 december 2002 @ 01:12:50 #30
15602 MaoTseTung
"The Chairman"
pi_7492340
Zeg Kozzmic, kan ik geen modje worden ? ?
[b]Rood, roder, roodst.[/b]
pi_7492973
quote:
Op maandag 23 december 2002 01:12 schreef MaoTseTung het volgende:
Zeg Kozzmic, kan ik geen modje worden ? ?
Sollicitaties kunnen naar forum@fok.nl.
Alleen was ik voorlopig nog niet van plan om afscheid te nemen!
  maandag 23 december 2002 @ 02:05:40 #32
15602 MaoTseTung
"The Chairman"
pi_7493207
quote:
Op maandag 23 december 2002 01:49 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Sollicitaties kunnen naar forum@fok.nl.
Alleen was ik voorlopig nog niet van plan om afscheid te nemen!

Ja leuk he, mailto:prullenbak@fok.nl, maar nee, mijn ambities liggen toch ergens anders, en jongen, IK GUN HET JE VAN HARTE !
[b]Rood, roder, roodst.[/b]
pi_7507770
Een opmerking/vraag

Waarom worden topics gesloten als een topic off-topic/niet-serieus raakt? Vaak is er over een onderwerp nog niet uitgesproken en kan er nog best doorgegaan worden (al dan niet door het verwijderen van off-topic posts). Een topic sluiten is zo drastisch. Is het teveel gemodereer om off-topic berichtjes te schrappen?

pi_7508482
quote:
Op maandag 23 december 2002 22:16 schreef Kordotium het volgende:
Een opmerking/vraag

Waarom worden topics gesloten als een topic off-topic/niet-serieus raakt? Vaak is er over een onderwerp nog niet uitgesproken en kan er nog best doorgegaan worden (al dan niet door het verwijderen van off-topic posts). Een topic sluiten is zo drastisch. Is het teveel gemodereer om off-topic berichtjes te schrappen?

Het ligt er een beetje aan in hoeverre er in een topic al wel serieus is gereageerd. Indien ik het idee heb dat een topic nog te redden is door berichten te editten/verwijderen heeft dat zeker mijn voorkeur. In het geval van het topic dat ik vanavond sloot was ik van mening dat dat niet het geval was. Daarom een slotje, maar indien je het idee hebt dat uit het onderwerp toch een serieuze discussie te halen is mag je uiteraard een nieuw topic openen.

Overigens hebben we voor politiek-gerelateerd-gebabbel sinds een paar dagen Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !.

pi_7508550
Mea maxima culpa, Kozzmic, mijn schuld (niet Faats) in Liberalisme en libertarisme... Ik verbeter m'n leven...
I´m back.
pi_7508808
quote:
Op maandag 23 december 2002 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
Mea maxima culpa, Kozzmic, mijn schuld (niet Faats) in Liberalisme en libertarisme... Ik verbeter m'n leven...
Ach, ik reken het niemand aan hoor...
pi_7508871
quote:
Op maandag 23 december 2002 22:50 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ach, ik reken het niemand aan hoor...

Het kan niet Kozzmic...
I´m back.
pi_7512832
quote:
Op maandag 23 december 2002 22:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het kan niet Kozzmic...

Nee, inderdaad, het loopt een beetje uit de klauwen met jou en fatima. Kunnen jullie je slowchat svp in een ander forum voortzetten, bijvoorbeeld ONZ?
pi_7512898
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, het loopt een beetje uit de klauwen met jou en fatima. Kunnen jullie je slowchat svp in een ander forum voortzetten, bijvoorbeeld ONZ?

Kan je hem even opschonen, want de discussie zelf is op zich wel interessant.
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_7513143
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:55 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Kan je hem even opschonen, want de discussie zelf is op zich wel interessant.

Done...

Sorry, ik had dat topic niet in de gaten gehouden.

pi_7513870
Je moet toch een keer wat impopulaire maatregelen nemen hoor Kozzmic. Als je namelijk op deze weg doorgaat, gaan we je straks met z'n allen zoenen
pi_7540279
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:59 schreef Kordotium het volgende:
Je moet toch een keer wat impopulaire maatregelen nemen hoor Kozzmic. Als je namelijk op deze weg doorgaat, gaan we je straks met z'n allen zoenen
Iiieeuuww, yukk...

Ik zal dan maar gaan proberen wat botter te reageren!

pi_7712777
Ik vermoed dat je op de naam Henk Kampf zo reageert omdat het verwijst naar Nazi-Duitsland. Maar het is geen onbekende en geen ongebruikelijke bijnaam en de verwijzing is ook niet geheel voor niets gezien de harde politieke lijn van Kamp tov asielzoekers en allochtonen. Ik snap wel dat zo'n bijnaam niet voortdurend gebruikt moet worden maar als je er meteen zo op reageert en Harry Potter blijft wel staan of suggestieve verwijzingen als 'die nicht van een Wouter Bos' e.d. - dan wil ik daar graag wat pragmatisch mee omgaan.

Bovendien vind ik verwijzingen naar fascisme e.d. niet erger dan verwijzingen naar een jonge tovenaar met bril.

pi_7716513
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:30 schreef SCH het volgende:
Ik vermoed dat je op de naam Henk Kampf zo reageert omdat het verwijst naar Nazi-Duitsland. Maar het is geen onbekende en geen ongebruikelijke bijnaam en de verwijzing is ook niet geheel voor niets gezien de harde politieke lijn van Kamp tov asielzoekers en allochtonen. Ik snap wel dat zo'n bijnaam niet voortdurend gebruikt moet worden maar als je er meteen zo op reageert en Harry Potter blijft wel staan of suggestieve verwijzingen als 'die nicht van een Wouter Bos' e.d. - dan wil ik daar graag wat pragmatisch mee omgaan.

Bovendien vind ik verwijzingen naar fascisme e.d. niet erger dan verwijzingen naar een jonge tovenaar met bril.

Ik heb eigenlijk wel moeite met alledrie de voorbeelden die je noemt, en zal ook zeker in deze campagneperiode proberen er consequent tegen op te treden. Ik vind overigens wel dat "Henk Kampf" verreweg het meest opruiend is van deze drie, dit 'naamgrapje' werkt als een rode lap in topics en leidt af van de werkelijke discussie.
pi_7719387
Het lijkt me uitstekend als je ze allemaal weghaalt - ik had niet in de gaten dat je ook de Potters e.d. bestreed. Daarom reageerde ik zo.
pi_7728047
voordat ie dichtgaat: moet er geen centraal Irak topic komen?
pi_7728781
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:09 schreef SCH het volgende:
Het lijkt me uitstekend als je ze allemaal weghaalt - ik had niet in de gaten dat je ook de Potters e.d. bestreed. Daarom reageerde ik zo.
Ik bestrijd het misschien niet consequent, maar de intentie is er wel, zeker in deze drukke verkiezingstijd waarin er in dit forum ook een hoop users 'rondwandelen' die er anders weinig komen.
pi_7728842
quote:
Op zondag 5 januari 2003 22:33 schreef Bazooka-Eend het volgende:
voordat ie dichtgaat: moet er geen centraal Irak topic komen?
De discussie over de internationale oorlog tegen Irak kan beter in OOG gevoerd worden (wordt daar al gevoerd in "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 11), maar indien je het puur over uitzending en deelname van Nederlandse militairen en de rol van de Nederlandse politiek daarbij wil hebben mag je ook in Politiek daar een topic over openen.
pi_7729227
ok. dat mag iemand anders dan doen

Links is christelijker dan het CDA...

Ik vind Balkie en Maorijnissen wel kunnen. Henk Kampf weer niet, dat is een verwijzing naar het naziregime.

pi_7730169
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:20 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Links is christelijker dan het CDA...

Ik vind Balkie en Maorijnissen wel kunnen. Henk Kampf weer niet, dat is een verwijzing naar het naziregime.

De vraag is (terecht) waar leg je de grens. Daarom in ieder geval alles een beetje met mate svp. Vandaar ook mijn opmerking in dat topic. En op het moment dat het storend is in een discussie edit ik het weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')