abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9758453
Jammer dat mijn poging tot opening van een nieuwe draad "[Centraal] De vorming van Balkenende II" verdwenen is.

Wat mankeerde er aan - nadat ik één en ander verbeterd had?

zondag 13 april 2003 @ 22:10:18 #252
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9758476
Je bent te voorbarig. Zie mijn post.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9758539
quote:
Op zondag 13 april 2003 22:09 schreef rroloff het volgende:
Jammer dat mijn poging tot opening van een nieuwe draad "[Centraal] De vorming van Balkenende II" verdwenen is.

Wat mankeerde er aan - nadat ik één en ander verbeterd had?

Wacht even totdat duidelijk is welke partijen met elkaar om de tafel gaan zitten, en dan mag een nieuw centraal topic m.b.t. de informatie tussen die partijen worden geopend. Voorlopig staat tot en met morgen nog even het mislukken van de vorige informatie bovenaan de politieke agenda.
  zondag 13 april 2003 @ 22:14:45 #254
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9758564
quote:
Op zondag 13 april 2003 22:13 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wacht even totdat duidelijk is welke partijen met elkaar om de tafel gaan zitten, en dan mag een nieuw centraal topic m.b.t. de informatie tussen die partijen worden geopend. Voorlopig staat tot en met morgen nog even het mislukken van de vorige informatie bovenaan de politieke agenda.

Het artikel wat je plaatste past prima in één van de al lopende topics. na benoeming van de nieuwe informateur(s) zal daar een nieuw [centraal] topic over geopend worden.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9758571
OK. Dank voor reactie & uitleg.
  maandag 14 april 2003 @ 12:06:00 #256
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9766368
Overigens heb ik reactie gekregen van de SP over M. Smit.. Mag ik dit hier neerzetten of moet ik dit elders neergooien?
quote:
Beste *censuur*,

Dank voor je melding.

Politiek bezien zit er een wereld van verschil tussen de denkbeelden die Michiel Smit erop na houden en de visie die wij uitdragen. Dat doet weinig af aan de werkzijze die we er als SP op nahouden. Ondertussen kunnen we er weinig aan doen, dat we voor veel mensen die er andere opvattingen op na houden, tot voorbeeld worden gesteld van hoe een politieke partij zou moeten werken. Maar natuurlijk zien we wel liever dit uitgedragen worden door mensen die het inhoudelijk ook eens met ons zijn.
Met vriendelijke groet,
*censuur*
medewerker SP

Snelle reactie trouwens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')