Lijkt mij ook. Het andere publiek bereiken ze niet meer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen zullen ze volgens mij nooit meer een ander publiek gaan trekken aangezien ze qua communicatie in steeds dezelfde vijver blijven vissen. De magere vijver van de usual suspects die alles top vinden, zolang ze maar in de nabijheid van de Utopianen zijn.
Oeh, de eerste Joey fan op Fok! meldt zich!quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:21 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Joey riep als geintje dat ie 6000 nodig had aan bouwmateriaal om obstakels te maken. Aangezien het leuk is om Joey te bashen hier neemt men dat voor waarheid aan.
En vooral ook met hun bakkes op de streams kunnen komen. Ik heb er ook al een paar zien rondlopen die ook in Studio Vlemmix waren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen zullen ze volgens mij nooit meer een ander publiek gaan trekken aangezien ze qua communicatie in steeds dezelfde vijver blijven vissen. De magere vijver van de usual suspects die alles top vinden, zolang ze maar in de nabijheid van de Utopianen zijn.
Helaas?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik wilde Dennis cappen, die als een gekooide tijger rondloopt. Helaas, streamwissel.
[ afbeelding ]
Het was in een gesprek met Aike paar weken geleden alweer, en die schatte haar investering daarvoor altijd op 1500 voor 200 mensen, dus vandaar. Verder had hij het over beveiliging, brandweer en nog veel meerquote:
Gewoon hellemaal in de knoop erin,en dan sorry we hebben een treurige mededeling,joey heeft met spoed utopia moeten verlatenquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan dat vandaag niet al gebeuren? Ik hoorde hem over prikkeldraad om onder door te gaan. Hoop dat hij daar vreselijk met zijn reet in blijft hangen
Au.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:28 schreef Stranger het volgende:
Haha, Nico gaat nu express naar Emil toe om daar te vieren dat ze 21 kaartjes heeft verkocht voor Bas Haring en dus wel winst maakt
Het publiek waar ze op doelen kijkt uberhaupt niet naar SBS6.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En komt niet meer terugquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:29 schreef bamby het volgende:
[..]
Gewoon hellemaal in de knoop erin,en dan sorry we hebben een treurige mededeling,joey heeft met spoed utopia moeten verlaten
Serieus?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
En vooral ook met hun bakkes op de streams kunnen komen. Ik heb er ook al een paar zien rondlopen die ook in Studio Vlemmix waren.
Waar onder piloten artsen architecten en Pro wrestlings fansquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:27 schreef Scherzo het volgende:
Maar Nicoline is uit de kosten.... 21 Haring liefhebbers nu...
Niks fan, het constante gezeik op bepaalde bewoners ben ik wat zat aan het wordenquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oeh, de eerste Joey fan op Fok! meldt zich!
Helaas jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik wilde Dennis cappen, die als een gekooide tijger rondloopt. Helaas, streamwissel.
[ afbeelding ]
Zou heel erg mooi zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik las hier gister dat hij daar 6000 euro voor nodig denkt te hebben dus ik denk dat het niet eens doorgaat!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:21 schreef Mirjam152 het volgende:
Nico wil een strandje maken aan de rand van het bos.
Dennis loopt weg en zegt in zichzelf: "Een strandje ... dan gaan we daar liggen en helemaal niks meer doen. Ze willen hier van alles maken, maar ze doen geen moer."
Ook dat, maar dan nog hadden ze dat publiek kunnen proberen te bereiken via andere kanalen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:29 schreef Miek37 het volgende:
Het publiek waar ze op doelen kijkt uberhaupt niet naar SBS6.
Misschien zou hij beter eerst eens kunnen peilen of er op voorhand eigenlijk wel interesse is, in zo'n evenement, er komt immers zelfs niemand meer naar een bootcamp. Polletje op de website wellicht, als hij zou weten hoe..quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het was in een gesprek met Aike paar weken geleden alweer, en die schatte haar investering daarvoor altijd op 1500 voor 200 mensen, dus vandaar. Verder had hij het over beveiliging, brandweer en nog veel meer
Die biomarkt is ook al zo'n leuk voorbeeld. Mensen die in een vlaag van verstandsverbijstering besluiten om daar heen te gaan staan eerst anderhalf uur in de rij om uitgebreid gefouilleerd en gevisiteerd te worden, moeten vervolgens bijna al hun contant geld in bewaring geven en worden dan met hooguit nog een tientje het terrein opgestuurd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Het is net als met de biomarkt en ongetwijfeld ook die lezing van Haring: mensen die daar oprecht in geïnteresseerd zijn, zoeken hun heil wel bij andere gelegenheden. Zoals Feel Good markten en literaire cafés, die gaan daarvoor geen Utopia bezoeken, met alle verplichtingen en exposure die daar bijhoort.
Dat gaat ook nooit meer gebeuren. Dit Utopia is immers geen vooruitstrevend ideaalland, maar een terugkeer naar de platte aarde.
Whehehe, Emil ziek, zij wel, hij niet!quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:28 schreef Stranger het volgende:
Haha, Nico gaat nu express naar Emil toe om daar te vieren dat ze 21 kaartjes heeft verkocht voor Bas Haring en dus wel winst maakt
Rot en drinken, is precies wat bij Vanas hoort.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanessa maakt weer een statement, dit keer over groente en fruit met rotte plekjes. Die eet ze niet, want als er een rot plekje aan zit, dan heeft ze 'al gegeten en gedronken'.
Dat domme mens heeft werkelijk nooit iets interessants te melden. Echt NOOIT.
Ruud heeft natuurlijk last van het doorkomen van zijn tandjes.quote:
Jij ook een fijne dag!quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:31 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Niks fan, het constante gezeik op bepaalde bewoners ben ik wat zat aan het worden
Ik ga dan ook wel weer wat nuttigs doen. Veel plezier met je gezeik op een forumpje
En we gingen op vakantie naar utopia van het geld van ome John ... la laquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:41 schreef Haropro het volgende:
Weer 11 personen erbij voor Nico's academie.
Ze geilt een beetje op die Bassie volgens mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:28 schreef Stranger het volgende:
De poll naar zijn webshop sturen lukt wel?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Mensen bestellen maar weer kaartjes via de mail, want via de webshop van Gefreiter Joey von Booi zur Zak Hooi lukt het niet.
Ik heb vanochtend tussen Isa, Aike en Nico al meer enthousiasme over Utopia gezien dan de afgelopen paar weken alle inwoners in totaal. Blij dat ze toch een beetje uit die negatieve spiraal klimmen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:42 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen
Nico eindelijk verlost van Rienk en haar verstand weer terug. Vol leuke ideeën.
7 vrouwen van de plattelandsvereniging willen komen.
Dat is inderdaad een iets ander publiek
Jammer. Je lijkt mij juist zo'n fijn positief persoon.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:31 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Niks fan, het constante gezeik op bepaalde bewoners ben ik wat zat aan het worden
Ik ga dan ook wel weer wat nuttigs doen. Veel plezier met je gezeik op een forumpje
Hahaha, de bewoners onderling roddelen en zeiken meer over elkaar dan wij dat doen op dit forumpje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:31 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Ow die hebben geen tv dus vers vlees!quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:42 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen
Nico eindelijk verlost van Rienk en haar verstand weer terug. Vol leuke ideeën.
7 vrouwen van de plattelandsvereniging willen komen.
Dat is inderdaad een iets ander publiek
Vlaggetjesdag voor Nicoline...quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:41 schreef Haropro het volgende:
Weer 11 personen erbij voor Nico's academie.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend tussen Isa, Aike en Nico al meer enthousiasme over Utopia gezien dan de afgelopen paar weken alle inwoners in totaal. Blij dat ze toch een beetje uit die negatieve spiraal klimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |