Armenië gaat ook niet winnen hoor, al is het alleen maar omdat ze in de eerste helft ingeloot zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:52 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
De bookmakers plaatsen Armenië bovenaan maar hoe goed is Armenië nou werkelijk? Ik vind het lied geen bal aan. Ik zie Azerbeidzjaan en VK meer kans maken.
Daar sta je niet alleen inquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:52 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
De bookmakers plaatsen Armenië bovenaan maar hoe goed is Armenië nou werkelijk? Ik vind het lied geen bal aan. Ik zie Azerbeidzjaan en VK meer kans maken.
Erg leuk maar de beste?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:54 schreef aarontje112 het volgende:
Trouwens, die Marlayne uit de jury gaf de twaalf aan IJsland deze halve finale. Ze zei bij showniews dat ze die het beste vond.
Ach, vorig jaar gaf Edsilia Rombley twaalf punten aan Azerbaijan, want dat was zo'n leuke performancequote:Op woensdag 7 mei 2014 00:54 schreef aarontje112 het volgende:
Trouwens, die Marlayne uit de jury gaf de twaalf aan IJsland deze halve finale. Ze zei bij showniews dat ze die het beste vond.
Omdat Roemenië de vorige keren vollop op Moldavië heeft gestemd omdat het in principe gewoon twee Roemeniës zijn. Deze keer speelt Roemenië niet in de eerste halve-finale en kunnen ze niet op hen stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:52 schreef aarontje112 het volgende:
Vind het ook wel leuk dat Moldavië een keer niet door is naar de finale, wat een baggernummer.
Ik vind het lied top, gewaagd en modern in plaats van die typische platte eurovisiemeuk (Zweden). De zanger vind ik daarentegen weer niet zo leuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:52 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Wie weet een top 5 plek?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:55 schreef Fossieltje het volgende:
http://esctracker.com
Wat zijn we plots populairTop 10 zit erin denk ik. Aan winst durf ik niet eens te denken (tig jaar ESC-trauma
)
Ik, ik weet het.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:59 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wie weet een top 5 plek?
Nu in 4 landen naast on eigen landquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:55 schreef grazz het volgende:
we staan in 3 andere landen in de top 10 (iTunes)
Thanks manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |