Sorry, kus op je boos.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ging net best goed, maar jij verpest het weer voor me.
als er ergens geen werk in isquote:
Wanneer ga je eens op jezelf wonenquote:
Nou ja leraar lijkt me al heel wat beter dan hoe ik er nu voor sta.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Geschiedenis is wel lastig werk in te vinden, ook als docent. Taalkunde is wel heel breed, waar zit je zelf aan te denken daarbij?
oh damnquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
als er ergens geen werk in is
uit ervaring
Geen idee, lijkt me op zich wel ok, maar niet iets waar ik echt voor zou kiezen als eerste keuze.quote:
Hier hetzelfde, jarenlang gewerkt bij een uitgeverij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
als er ergens geen werk in is
uit ervaring
Leraar worden is niet iets wat je doet omdat je niet weet wat je anders moet doen. Je kunt de vakinhoudelijke kennis wel hebben, maar veel mensen falen op didactisch vlak.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja leraar lijkt me al heel wat beter dan hoe ik er nu voor sta.
Nee, daarom dat ik er ook niet voor gekozen heb. Vooral ook door omgang met mensen die niet willen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leraar worden is niet iets wat je doet omdat je niet weet wat je anders moet doen. Je kunt de vakinhoudelijke kennis wel hebben, maar veel mensen falen op didactisch vlak.
Wow moeilijk woord jij bent vast leraar ofzowquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leraar worden is niet iets wat je doet omdat je niet weet wat je anders moet doen. Je kunt de vakinhoudelijke kennis wel hebben, maar veel mensen falen op didactisch vlak.
Nog 5 bricks & I'm str8.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens op jezelf wonen
Hoe bedoel je dat laatste?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, daarom dat ik er ook niet voor gekozen heb. Vooral ook door omgang met mensen die niet willen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wow moeilijk woord jij bent vast leraar ofzow
volgens mij heeft dat woord te maken met die vliegende dinosaurusquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wow moeilijk woord jij bent vast leraar ofzow
Een beetje afgaande op het idee dat het merendeel van de scholieren er met tegenzin zit.quote:
je wat en de hoequote:
Pterodidacticus inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat woord te maken met die vliegende dinosaurus
ja pterodactylquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat woord te maken met die vliegende dinosaurus
Doe leuk...quote:
Oh zo, ja inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een beetje afgaande op het idee dat het merendeel van de scholieren er met tegenzin zit.
Opgerot staat netjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |