Ja jij.quote:
Paleontologie, wapentechniek, geografie, taalkunde, geschiedenis, psychologie, literatuur, en veel andere dingen. Kan ik denk ik niet echt wat mee.quote:
#AIVDquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Paleontologie, wapentechniek, geografie, taalkunde, geschiedenis, psychologie, literatuur, en veel andere dingen. Kan ik denk ik niet echt wat mee.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef aight1 het volgende:
goed je te zien zosk ben blij dat je er weer bij bent
Hoe is het?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:02 schreef Chloroform het volgende:
Blij dat je er bent Zosk, wanneer ga je weer?
quote:
Hoe oud ben je dan?quote:
wapentechniek zou goed moeten komen. De rest is meer professor/leraar. Lastig. Kan chlo je meer over vertellen. Psychologie is leuk als je 12 jaar wil studeren. Wel moeilijk om wat mee te vinden. Wat op te zetten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Paleontologie, wapentechniek, geografie, taalkunde, geschiedenis, psychologie, literatuur, en veel andere dingen. Kan ik denk ik niet echt wat mee.
Dat is ook punt twee, er moet wel werk in te vinden zijn. Anders heeft het weinig zin.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
wapentechniek zou goed moeten komen. De rest is meer professor/leraar. Lastig. Kan chlo je meer over vertellen. Psychologie is leuk als je 12 jaar wil studeren. Wel moeilijk om wat mee te vinden. Wat op te zetten.
bouwkunde/instrumentenmaker richting?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is ook punt twee, er moet wel werk in te vinden zijn. Anders heeft het weinig zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |