Dat is toch meer Dr. Phil zijn grondgebied?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Perfect verwoord. Kan hem echt niet uitstaan, die kop van hem, die grijns, die babbel, bah. Nog liever hoor ik vrouwen klagen over hun menstruatie en tampons.
Zo'n beetje alles ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
hmm. Qua opleiding of werk? Of helemaal qua alle richtingen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschrikkelijke humor, rotkop en irritante persoonlijkheid.
Doe niet zo.quote:
Als ik nu die kans weer zou krijgen zou ik alleen maar studeren in plaats van drugs, drank en vrouwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie je het zitten om nu nog te studeren?
kklelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef Johnnie-Flodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik nu die kans weer zou krijgen zou ik alleen maar studeren in plaats van drugs, drank en vrouwen.
Makkelijk, alles om wat ik de afgelopen vier jaar heb gedaan niet nog eens 40 jaar te moeten doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Wat wil je? Veel verdienen of iets wat jouw ding is of..
En 4 jaar studie, zou je dat trekken ja?
Is het al zo erg inmiddels?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
Zosk mag van z'n vriendin ook weer z'n vijf tweemaandelijkse posts plaatsen.
wat vind je leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Makkelijk, alles om wat ik de afgelopen vier jaar heb gedaan niet nog eens 40 jaar te moeten doen.
Maar ja, wat te doen.
Yup, er is weinig over van de man die ooit Zosk was.quote:
Ik heb wel interesses, maar daar kan ik niet echt wat mee denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat vind je leukhaha klinkt zo makkelijk maar echt lastige vragen ik weet het
Als je iets doet wat je niet leuk vindt moet je toch wel erg veel verdienen om dat vol te houden lijkt me, dus liever iets doen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Wat wil je? Veel verdienen of iets wat jouw ding is of..
En 4 jaar studie, zou je dat trekken ja?
Jammer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup, er is weinig over van de man die ooit Zosk was.
zoals?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel interesses, maar daar kan ik niet echt wat mee denk ik.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
Zosk mag van z'n vriendin ook weer z'n vijf tweemaandelijkse posts plaatsen.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup, er is weinig over van de man die ooit Zosk was.
Wat, Jensen was zo slecht dat het goed was manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil Jensen nog steeds met z'n kutkop tegen een betonnen muur knallen.
Dat heb ik ook ondervonden, als je er niet achter staat gaat het niet lukken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je iets doet wat je niet leuk vindt moet je toch wel erg veel verdienen om dat vol te houden lijkt me, dus liever iets doen wat je leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |