SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Hoe gaan die poepvlekken eruit dan?quote:
De vriezer doodt de bacterien dus da boeit nietquote:
nee dan wordik zo vet als een mathijsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De vriezer doodt de bacterien dus da boeit niet
Neem anders nog zo'n lekkere krekker met viezigheid
Staan op mijn USB.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar vind je die foto's?
O ja, niemand die even meldt dat we door zijn naar de finale dus dan doe ik het maar.
Nu heb ik honger, thanks manquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Rijst.
[ afbeelding ]
huh maar het is helemaal geen ochtend in vietnamquote:Op woensdag 7 mei 2014 06:53 schreef Zhano het volgende:
Gooooooooooooooooooooooodmorniiiiiiiiing Vietnaaaaaaam!
Sshht, ik doe net alsof ik heb uitgeslapen!quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
huh maar het is helemaal geen ochtend in vietnam
Maver droomt er nu overquote:Op woensdag 7 mei 2014 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou oke, dan ben ik de enige hier die het wat boeit
En Maver natuurlijk
Het zou evengoed een nachtmerrie kunnen zijn. Van een andere speler die wel een legend pullt.quote:
Ik heb hem voor 136K aangeschaft. Ik ga vanavond nog wel als de pakjes massaal opengetrokken worden een shadow kaartje aanschaffen. Geen overbodige luxe met 84 pace denk ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voor hoeveel had jij Baines nou gisteren Toefjes? Ik bedacht me gisteren ineens dat ik die misschien toch eens ga proberen.
Poehee! Heeft ie wel long throw dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 136K aangeschaft. Ik ga vanavond nog wel als de pakjes massaal opengetrokken worden een shadow kaartje aanschaffen. Geen overbodige luxe met 84 pace denk ik
Eens kijken of ik hem ook daarvoor op de kop kan tikken. Gibbs heeft ook 84 pace. Daar heb ik een shadow op, maar ik heb niet het idee dat dat strikt noodzakelijk is. Misschien hou ik het wel op een ankertjequote:Op woensdag 7 mei 2014 07:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 136K aangeschaft. Ik ga vanavond nog wel als de pakjes massaal opengetrokken worden een shadow kaartje aanschaffen. Geen overbodige luxe met 84 pace denk ik
Dat is me nog eens een statement.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb engine op Pander met 71 pace gr gr
Ik had zijn shooting ook wel willen boosten.. maar dit gaat al heel lang goed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is me nog eens een statement.
De shooting van een LB boosten? DS2, jij bent me er eentje hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had zijn shooting ook wel willen boosten.. maar dit gaat al heel lang goed.
Het overgrote gedeelte van de community speelt het gewoon af en toe denk ik. Wij hebben er een complete studie van gemaakt, inclusief het proberen te doorgronden van de economische wetten in FUT. En dat doen we blijkbaar wel erg goedquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eigenlijk zijn we hier best verwend. Ik heb gisteravond een stuk of 10 potjes gespeeld, en ben in al die matches geen enkele TOTS tegengekomen bij een tegenstander, en maximaal 2 IF's. En wij lopen hier dagelijks teams te maken en posten die meer blauw en zwart van kleur zijn, dan goud
Begin gewoon met de 64 rated voor 150 open bid te listen en alles wat niet meteen weg gaat discarden. Heb ik ook een keer gedaan met al m'n niet-golds.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:06 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ongeveer 2200 bronzen spelers. Als ik die allemaal discard levert dat zo'n 33k op. Alleen heb ik daar helemaal geen zin in.
Ik had een verzamelwoede, omdat ik niet achter het net wilde vissen bij een thema toernooi. Maar ik denk dat het voortaan echt alleen bij het St Pats toernooi blijftquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Begin gewoon met de 64 rated voor 150 open bid te listen en alles wat niet meteen weg gaat discarden. Heb ik ook een keer gedaan met al m'n niet-golds.
Alleen ik open nooit packs enzo, dus ik had vrij weinig van dat soort spelers.
Dat zal het wel zijn ja. Vrienden van me die het ook wel eens spelen, kijken me vol ongeloof aan als ik zeg dat 3 mil coins heb. En ik kijk hen wazig aan als ze het over CoD-maps hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het overgrote gedeelte van de community speelt het gewoon af en toe denk ik. Wij hebben er een complete studie van gemaakt, inclusief het proberen te doorgronden van de economische wetten in FUT. En dat doen we blijkbaar wel erg goed
De fix is simpel: koop een console.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Hallo allen,
Even een kort vraagje, wellicht dat jullie er ook tegenaan zijn gelopen.
Sinds kort heb ik veel problemen bij het verbinden met tegenstanders in seasons (FIFA14 PC).
Opponent found, dat blijft 10 seconden staan en vervolgens krijg ik een connection lost. Keer en keer opnieuw.
Op internet zijn wel mensen met hetzelfde probleem te vinden, alleen geen fix..
Heb firewalls uitstaan, en de ports zijn geforward naar mijn PC.
Bedankt iig
FUT op de PCquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Hallo allen,
Even een kort vraagje, wellicht dat jullie er ook tegenaan zijn gelopen.
Sinds kort heb ik veel problemen bij het verbinden met tegenstanders in seasons (FIFA14 PC).
Opponent found, dat blijft 10 seconden staan en vervolgens krijg ik een connection lost. Keer en keer opnieuw.
Op internet zijn wel mensen met hetzelfde probleem te vinden, alleen geen fix..
Heb firewalls uitstaan, en de ports zijn geforward naar mijn PC.
Bedankt iig
Sorry, maar het is een stukje cultuur. FUT'ers op de PC hebben hier een beetje dezelfde status als homo's in Ruslandquote:
Met het grote verschil dat wij Topiek en consorten nooit fysieke schade hebben toegebracht. Het schijnt dat homo's in Rusland daar ook nog wel eens last van hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, maar het is een stukje cultuur. FUT'ers op de PC hebben hier een beetje dezelfde status als homo's in Rusland
Ja, of Joden in nazi-Duitsland.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, maar het is een stukje cultuur. FUT'ers op de PC hebben hier een beetje dezelfde status als homo's in Rusland
En ik heb gisteren 2x tegen Ronaldo gespeeld en 2x gewonnen.. en ook tegen wat IFs.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eigenlijk zijn we hier best verwend. Ik heb gisteravond een stuk of 10 potjes gespeeld, en ben in al die matches geen enkele TOTS tegengekomen bij een tegenstander, en maximaal 2 IF's. En wij lopen hier dagelijks teams te maken en posten die meer blauw en zwart van kleur zijn, dan goud
Ik heb echt precies hetzelfde. Alleen voorkom ik degradatie eigenlijk altijd wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:26 schreef JaafkeEHV het volgende:
ik kom maar niet door divisie 3.
Laatste weken gaat het continu zo:
Degradatie naar 4 - kampioen in 4 - net geen promotie naar 2.
Het ergelijke vind ik nog dat ik geen tegenstanders heb die beter zijn, alleen maar ibarbo's en benteke's.
doe mij maar een leuk TOTS/Legend team.. win ik 9/10 ook van
Dit is die gozert die altijd de TOTW lekttwitter:BoarChuz twitterde op zondag 04-05-2014 om 16:29:13@early0re Autobuyers don't exist. @EASPORTSFIFA confirmed it some time ago. Stop spreading rumours. reageer retweet
Ik blijf ook hangen in divisie 3. Na 3 wedstrijden is het altijd wel duidelijk dat ik mag gaan voetballen voor handhaving, en dat lukt dan ook meestal wel. Maar het is niet echt enerverend. Wel duidelijk dat mijn top dus daar ongeveer ligt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde. Alleen voorkom ik degradatie eigenlijk altijd wel.
En in divisie 3 begint het high pressure verhaal ook. Ik kan daar echt niet onderuit voetballen gewoon....
Spread the news. Autobuyers zijn een fabeltjequote:Op woensdag 7 mei 2014 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
GoeiemoggelDit is die gozert die altijd de TOTW lekttwitter:BoarChuz twitterde op zondag 04-05-2014 om 16:29:13@early0re Autobuyers don't exist. @EASPORTSFIFA confirmed it some time ago. Stop spreading rumours. reageer retweet
Ik heb dit jaar dan ook bar weinig gespeeld. 5-10 potjes per weekend. Als ik nou elke dag 5-10 potjes zou spelen, dan had divisie 2 er misschien nog ingezetenquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf ook hangen in divisie 3. Na 3 wedstrijden is het altijd wel duidelijk dat ik mag gaan voetballen voor handhaving, en dat lukt dan ook meestal wel. Maar het is niet echt enerverend. Wel duidelijk dat mijn top dus daar ongeveer ligt.
En Aziaten moeten volgens mij toch wel wat gewend zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:39 schreef Rijst het volgende:
Treinen zijn nu nog smeriger dan ooit.gadverdamme
Ik vind vooral de EA confirmed that, lachwekkendquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Spread the news. Autobuyers zijn een fabeltjeMisschien iemand hier die andere ervaringen heeft?
Mijn top is divisie 2. Dat ging 2 seizoenen goed, toen kukelde ik terug naar 5Daarna een tijd lang alleen maar cups gespeeld, en nu zojuist weer kampioen geworden in 4. Ik ga het dus weer meemaken in 3
dat high pressure ligt mij wel, ik speel met 2 CDM's (IF toure/ IF schweinie) die krijg je niet snel vast, voorin lopen gotze, silva en aguero die balvast zijn en redelijk vlug.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde. Alleen voorkom ik degradatie eigenlijk altijd wel.
En in divisie 3 begint het high pressure verhaal ook. Ik kan daar echt niet onderuit voetballen gewoon....
Terwijl EA volgens mij zelf zinspeelde op het feit dat de webapp er continu uit ligt als gevolg van AB'squote:Op woensdag 7 mei 2014 08:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind vooral de EA confirmed that, lachwekkend
Jawel maar waneer er bananenschillen op stoelen worden achtergelaten omdat de prullenbakken al volzitten vind ik het niet meer normaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Aziaten moeten volgens mij toch wel wat gewend zijn?
Nooit geweten dat jij zo'n opgeruimde jongen bentquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jawel maar waneer er bananenschillen op stoelen worden achtergelaten omdat de prullenbakken al volzitten vind ik het niet meer normaal.
Geeft niet, ik ben me maar al te bekend met PC vs consolequote:Op woensdag 7 mei 2014 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon met Kompany die bal een jetser naar voren geven met LB+Yquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:41 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
dat high pressure ligt mij wel, ik speel met 2 CDM's (IF toure/ IF schweinie) die krijg je niet snel vast, voorin lopen gotze, silva en aguero die balvast zijn en redelijk vlug.
Mijn zwakte is dat ik te vaak achterin opbouw.. balletje net niet goed. goaltje tegen.. 4x herhalingen kijken en huilie huilie
Zegt hetquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:03 schreef Toefjes het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal vervelende mannetjes.
twitter:dennismons twitterde op woensdag 07-05-2014 om 08:35:24Kijk, en dát is je prioriteiten op een rij hebben http://t.co/5ZlnflSJwW reageer retweet
Voor het leuke zou het 2 of 3 wedstrijden korter moeten duren.. Maakt het wat dynamischer denk ik.quote:
Maar dan wordt het een grotere loterij, waarbij je nog meer afhankelijk bent van de kwaliteit van de tegenstander die je treft. En als je onverhoopt weer eens van de server wordt gegooid (dat schijnt wel eens te gebeuren), is de impact nog groter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor het leuke zou het 2 of 3 wedstrijden korter moeten duren.. Maakt het wat dynamischer denk ik.
Het laatste gebeurt ook wel eens in je voordeel, dus dat compenseert weer. Plus, je krijgt sneller je reward. En dat is juist wat seasons aantrekkelijk maakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dan wordt het een grotere loterij, waarbij je nog meer afhankelijk bent van de kwaliteit van de tegenstander die je treft. En als je onverhoopt weer eens van de server wordt gegooid (dat schijnt wel eens te gebeuren), is de impact nog groter.
Beiden niet waar, want 1, je krijgt enkel een win als je voorstaat terwijl je een loss krijgt bij zowel voorstaan, gelijk als verlies. En 2, je reward zal evenredig kleiner zijn waardoor je geen extra bonus hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het laatste gebeurt ook wel eens in je voordeel, dus dat compenseert weer. Plus, je krijgt sneller je reward. En dat is juist wat seasons aantrekkelijk maakt.
Dat is waar. Het kan me ook minder boeien ofzo, en ik heb minder tijd dan vorig jaar. Toen speelde ik echt veel seasons, terwijl ik het nu meer speel als ik een themacup een paar keer gewonnen heb. Ben veel meer cups gaan spelen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het laatste gebeurt ook wel eens in je voordeel, dus dat compenseert weer. Plus, je krijgt sneller je reward. En dat is juist wat seasons aantrekkelijk maakt.
Bij een 3-0 achterstand krijg je gewoon een nieuwe wedstrijd als de tegenstander disconnect. Dus dan is er weldegelijk voordeel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beiden niet waar, want 1, je krijgt enkel een win als je voorstaat terwijl je een loss krijgt bij zowel voorstaan, gelijk als verlies. En 2, je reward zal evenredig kleiner zijn waardoor je geen extra bonus hebt.
En triest spelen en abusen van mennekes zal alleen maar groter worden, aangezien het belang van 1 wedstrijd nog groter is voor het uiteindelijke eindresultaat van dat seizoen.
Maar het voordeel weegt niet op tegen het nadeel, dat je sowieso een loss krijgt als jij zelf disconnect tegen het voordeel dat wanneer je achter of gelijk staat je enkel een nieuwe wedstrijd krijgt en enkel bij een voorsprong je win krijgt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij een 3-0 achterstand krijg je gewoon een nieuwe wedstrijd als de tegenstander disconnect. Dus dan is er weldegelijk voordeel.
Wat een luchtkastelenbouwerquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
FC Twente nu definitief onder curatele
Munsterman
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
GoeiemoggelDit is die gozert die altijd de TOTW lekttwitter:BoarChuz twitterde op zondag 04-05-2014 om 16:29:13@early0re Autobuyers don't exist. @EASPORTSFIFA confirmed it some time ago. Stop spreading rumours. reageer retweet
Wat een eerquote:
Aldus DSL de tweede.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het voordeel weegt niet op tegen het nadeel, dat je sowieso een loss krijgt als jij zelf disconnect tegen het voordeel dat wanneer je achter of gelijk staat je enkel een nieuwe wedstrijd krijgt en enkel bij een voorsprong je win krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |