Ik kijk niet echt serieus, maar het is een beetje als een leuke voetbalwedstrijd. Zolang het met een knipoog over het onderwerp gaat vind ik het topic leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kijk jij ESF serieus dan?
Al zijn die vele gifjes achter elkaar wel kut ja als je in een topic post
Heerlijk je buren in de zeik nemenquote:
Doorgestoken kaart.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens echt onbegrijpelijk dat San Marino door is. Al gun ik het ze wel, maar niet vanwege dit middelmatige nummer. Ik vond Moldavië echt beter.
Ja dat mag jij zeggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zaterdag, jongens. Een grandioze, mag ik dat woord gebruiken?, Topshow.
Mja, maar Rusland verdient het ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens echt onbegrijpelijk dat San Marino door is. Al gun ik het ze wel, maar niet vanwege dit middelmatige nummer. Ik vond Moldavië echt beter.
Songfestival. Weet u het nog, dames en heren? Hebben wij toen niet allemaal staan juichen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot zaterdag, jongens. Een grandioze, mag ik dat woord gebruiken?, Topshow.
Dit!quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |