Geldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom deze landen rechtstreeks door mogen?
Omkoping?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom deze landen rechtstreeks d
omkoping?oor mogen?
We wachten op de uitslag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Topic.gaat.niet.meer.over.songfestival.
Omdat ze veel geld betalenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
morgen gaan we met alle VBL users aangifte doen op het politiebureauquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor de generalisatie Geert Wilders.
nooit te laat om daar nu nog heen te gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar openen we wel een ESF topic in VBL
Wachten op de enveloppen jeweetz.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef CookieSlikker het volgende:
Topic.gaat.niet.meer.over.songfestival.
Ik doe aangifte tegen jouquote:
Zijn de grootste sponsorenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gewoon tijdens de ontknoping van de Eredivisie plaatjes gaan posten van de meest excentrieke Songfestival-acts. Kijken of ze dat leuk vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:49 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar openen we wel een ESF topic in VBL
Ga je gang. Zou GGMM eindelijk vrouwen zien posten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nooit te laat om daar nu nog heen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |